bobber trike 2
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
dzieki za gratulacje ,jezdzi sie super ale conieco trzeba poprawić,zaworek w gazniku wymienić bo paliwo sie leje , prędkościomierz naprawić bo wskazówka raz skakała raz szła płynnie raz wogóle nieszła aż odpadła , ale przebieg pokazuje ,chyba kiera bedzie troche niższa bo łapy i plery cierpną ,ale to nic - JEŻDZI !!!!!!!!!!!!!!!!
- dark
- Member
- Posty: 5280
- Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Jeżeli masz paliwo w zbiorniku tym przy kierownicy zawsze będzie ciekło bo jest wyżej niż gażnik Ja u siebie mam kranik z zaworkiem elektro po wyłączeniu stacyjki odcina paliwo. A co do licznika jak jest linka żle ułożona też może skakac.
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
ja też mam elektro zawór co otwiera sie za zapłonie ale iglicowy chyba niedomyka bo jak zgasze silnik to przez chwile moknie gażnik , a co do licznika to on od począdku świrował i jak pisałem raz tak a raz tak chodził ,a czasem wogóle ,linke ułożyłem szerokimi łukami o rozpiętości około 1m , ale tym sie nie martwie bo jeżdzi a po sezonie przyjdzie czas na ulepszenia - dzieki za rady
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Witam szanowne grono
i nadszedł kres moich trudów , trajka ma przegląd i normalne blachy , czekam na twardy dowód i karte pojazdu,
jazda trajką powoduje niezchodzący z gęby uśmiech , a co do konstrukcji niemam zastrzeżeń , poprostu zapierdala
tematu niezamykam bo zmiany trajki napewno nastąpią (planuje może w zimie kapke mocniejszy motor oczym poinformuje:) ) także DOZOBACZENIA NA TRASIE
i nadszedł kres moich trudów , trajka ma przegląd i normalne blachy , czekam na twardy dowód i karte pojazdu,
jazda trajką powoduje niezchodzący z gęby uśmiech , a co do konstrukcji niemam zastrzeżeń , poprostu zapierdala
tematu niezamykam bo zmiany trajki napewno nastąpią (planuje może w zimie kapke mocniejszy motor oczym poinformuje:) ) także DOZOBACZENIA NA TRASIE
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Nie wypisuj takich rzeczy na ogólnym-Przeczyta to Twoja kobiełka i masz zakaz wjazdu przez miesiącbobber pisze:no dzisiaj wybrałem prubne i Pany kurde pierwsza jazda - orgazm
A swoją drogą -GRATULACJE
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
stary odkąd skończyłem trajke moja babeczka wie że żyje hahahaha
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
- dark
- Member
- Posty: 5280
- Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Gratuluje , kolejny spełniony wrzuc fotki produktu finalnego i filmik z jazdy
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
ok postaram sie zapodać w niedziele
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Witam
Panowie mam pytanie , chce zrobić sobie nowy układ wydechowy z nierdzewki i zastosować tłumik typu mugen, w liczbie 1,asam układ wydechowy bedzie dość krutki około 1 m z tłumikiem ,poradzcie czy niebedzie sie to przesadnie darło decybelami bo u nas i psiarnia i diagności są cięci na głośne wydechy, widze ze macie takie wydechy wiedz poradżcie
Panowie mam pytanie , chce zrobić sobie nowy układ wydechowy z nierdzewki i zastosować tłumik typu mugen, w liczbie 1,asam układ wydechowy bedzie dość krutki około 1 m z tłumikiem ,poradzcie czy niebedzie sie to przesadnie darło decybelami bo u nas i psiarnia i diagności są cięci na głośne wydechy, widze ze macie takie wydechy wiedz poradżcie
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Jeśli masz na myśli przelotowy, to na pewno nie będzie spełniał norm. Jak chcesz być "przepisowy" to musisz dać tłumik komorowy, z komorami rezonansowymi.bobber pisze:Witam
Panowie mam pytanie , chce zrobić sobie nowy układ wydechowy z nierdzewki i zastosować tłumik typu mugen, w liczbie 1,asam układ wydechowy bedzie dość krutki około 1 m z tłumikiem ,poradzcie czy niebedzie sie to przesadnie darło decybelami bo u nas i psiarnia i diagności są cięci na głośne wydechy, widze ze macie takie wydechy wiedz poradżcie
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
może dokońca przepisowo niemusi być , poprostu niechce żeby huk zwracał przesadnie uwage
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3241
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Kurwa panie bobber co ci się przycisk od dużych liter zablokował że tak się drzesz ,,,,,, a z czego ty tam masz teraz pompkę że ona taka duża ?bobber pisze:WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Z TEGO Z CZEGO JEST TRAJKA CZYLI Z UNA 1,1 . A CZEMU DUŻE LITERY? BO TO KURDE FORUM TRAJKOWE Z SZACUNKU TU SIE MÓWI WIELKIMI LITERAMI!!!!!
- Arek
- Vice-President
- Posty: 4369
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
- Lokalizacja: Żnin
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
To pstryknij w ten CAPS z szacunku dla tego forum, bo źle to wyglądabobber pisze:Z TEGO Z CZEGO JEST TRAJKA CZYLI Z UNA 1,1 . A CZEMU DUŻE LITERY? BO TO KURDE FORUM TRAJKOWE Z SZACUNKU TU SIE MÓWI WIELKIMI LITERAMI!!!!!
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Może wrócimy do pytania?
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4912
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Zagadaj do BOOM-a, ma taką u siebie w trajce, podawał gdzieś linka, ale nie bardzo mogę go znaleźć, ma go na pewno Bynio więc może zapoda jak zaglądnie.bobber pisze:Może wrócimy do pytania?
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Dzięki napisze do BOOMa może się czegoś dowiem
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Moim zdaniem czy to pompka rajdowa czy sprzęgłowa od Łady to akurat nie ma większego znaczenia. Są trajki bez serwa hamujące doskonale i takie z serwem które hamują słabo. Wszystko zależy od średnicy i ilości tłoczków w zacisku hamulcowym oraz średnicy i skoku (bo czasem może być go za mało) tłoczka pompy hamulcowej. Do tego oczywiście odpowiednio dobrana przekładnia na dźwigni. Wszystkie siły wynikają z podstaw hydrauliki.bobber pisze:WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
Jeśli szukasz małej pompki to poszukaj jakiejś sprzęgłowej od samochodu i kupisz ją za 20% ceny tej pompki rajdowej. Większość pomp hamulcowych czy sprzęgłowych ma opisaną na obudowie średnicę tłoczka w calach lub mm.
Serwo sprzęgłowe od nissana patrola jest bardzo małe i w komplecie jest z taką pompką jak te rajdowe o średnicy tłoczka 16mm.
Wg mnie najlepszym układem są możliwie największe tłoczki w zaciskach i pod to dopiero dobierana pompka hamulcowa.
- bynio204
- Posty: 357
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 21:00
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
http://www.inter-rally.pl/pol_m_Uklad-h ... e-325.html to ten sklep z pompkami rajdowymi .
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Panowie dzięki za podpowiedzi w temacie
- custom
- Member
- Posty: 7998
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Tu masz Seku całkowitą rację , przykład trajki Krasiana która bez serwa hamuje zajebiście. Tam zaciski od forda chyba poszły i pompka sprzęgłowa id dużego fiata jak się nie mylę ?sekuwawa pisze:Moim zdaniem czy to pompka rajdowa czy sprzęgłowa od Łady to akurat nie ma większego znaczenia. Są trajki bez serwa hamujące doskonale i takie z serwem które hamują słabo. Wszystko zależy od średnicy i ilości tłoczków w zacisku hamulcowym oraz średnicy i skoku (bo czasem może być go za mało) tłoczka pompy hamulcowej. Do tego oczywiście odpowiednio dobrana przekładnia na dźwigni. Wszystkie siły wynikają z podstaw hydrauliki.bobber pisze:WITAM SZANOWNE GRONO
PANOWIE MAM PYTANIE .TROCHĘ TNĘ I PRZERABIAM MOJĄ TRAJKĘ, I DOSZŁO DO ZAMOCOWANIA POMPY HAMULCOWEJ, ALE TA CO JĄ MAM TO ZA CHOLERE MI SIĘ NIEMOŻE ZMIEŚCIĆ . PRZYPOMNIAŁEM SOBIE O RAJDOWYCH POMPKACH TAKICH MALUTKICH ZGRABNIUTKICH BEZ SERWA CO TO PODOBNO HAMUJE ŻE HEJ MIMO BRAKU SERWA. MIAŁ KTOŚ Z WAS DOŚWIADCZENIA Z TAKOWYMI POMPAMI ? MOŻE MA KTOŚ TAKĄ W TRAJCE ? JAK ZE SKUTECZNOŚCIĄ HAMOWANIA?
Jeśli szukasz małej pompki to poszukaj jakiejś sprzęgłowej od samochodu i kupisz ją za 20% ceny tej pompki rajdowej. Większość pomp hamulcowych czy sprzęgłowych ma opisaną na obudowie średnicę tłoczka w calach lub mm.
Serwo sprzęgłowe od nissana patrola jest bardzo małe i w komplecie jest z taką pompką jak te rajdowe o średnicy tłoczka 16mm.
Wg mnie najlepszym układem są możliwie największe tłoczki w zaciskach i pod to dopiero dobierana pompka hamulcowa.
Omne Trinum Perfectum.
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Witam ponownie szanowne grono!
I stało się, dopadł mnie brak mocy . Kurcze trzeba coś z tym zrobić , zapadła decyzja WYMIENIAMY SILNIK. Jako że jestem miłośnikiem fiatów wybór padł na fiatowski silnik 1,6 16v 103KM, mam już nagrane autko z taką jednostką i jutro jade ze znajomym mechanikiem obejrzeć, posprawdzać i ew kupić.Przeróbka będzie polegała na wykonaniu od nowa tylnej części ramy
a następnie po odcięciu od trajki obecnego tyłu dospawam nowy. Mam pytanie , numer mam na tylnej części ramy po wykonaniu nowej częsci ramy mogę uniknąć komplikacji i "nanieść numer we własnym zakresie?". Czy po całej przeróbce muszę wykonywać jakiś przegląd dodatkowy ? czy wystarczy zgłosić w urzędzie i u ubezpieczyciela zmiane silnika na większy?
Relacje z postępu prac wraz z foto będę umieszczał na bieżąco.
Pozdrawiam
I stało się, dopadł mnie brak mocy . Kurcze trzeba coś z tym zrobić , zapadła decyzja WYMIENIAMY SILNIK. Jako że jestem miłośnikiem fiatów wybór padł na fiatowski silnik 1,6 16v 103KM, mam już nagrane autko z taką jednostką i jutro jade ze znajomym mechanikiem obejrzeć, posprawdzać i ew kupić.Przeróbka będzie polegała na wykonaniu od nowa tylnej części ramy
a następnie po odcięciu od trajki obecnego tyłu dospawam nowy. Mam pytanie , numer mam na tylnej części ramy po wykonaniu nowej częsci ramy mogę uniknąć komplikacji i "nanieść numer we własnym zakresie?". Czy po całej przeróbce muszę wykonywać jakiś przegląd dodatkowy ? czy wystarczy zgłosić w urzędzie i u ubezpieczyciela zmiane silnika na większy?
Relacje z postępu prac wraz z foto będę umieszczał na bieżąco.
Pozdrawiam
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Numery sam ogarniesz. Jeśli koniecznie chcesz oficjalnie informować o zwiększeniu silnika to u diagnosty robisz zmianę techniczną. Cztery zdjęcia Ci będą potrzebne ( trajka z każdej strony) i coś ok. 70-80 zł. Potem wydział komunikacji.
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości