Filtr powietrza-instalacja LPG
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Filtr powietrza-instalacja LPG
W trakcie jazdy silnik gaśnie przy zmianie biegów,znajomy mechanik twierdzi,że przy wysokiej prędkości jest więcej powietrza w gażniku,aniżeli gazu i dlatego tak się dzieje. A może to niska temperatura może być przyczyną? Dziś było cieplej w ciągu dnia i nic takiego się nie działo, dopiero wieczorem, przy nagłym spadku temperatury znów zaczął gasnąć.
Pytanoie - czy powinieniem odwrócić filtr powietrza w stosunku do kierunku jazdy? I delikatnie go obudować?
Pytanoie - czy powinieniem odwrócić filtr powietrza w stosunku do kierunku jazdy? I delikatnie go obudować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
W moim odczuciu trzeba obudować ze względu na możliwość zasysania wody podczas deszczu.
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Pytałem Piotra przy zakupie, jak się ma ten filtr do wody, twierdził,że są specjalnie nasączane i odporne na niekorzystne warunki.sekuwawa pisze:W moim odczuciu trzeba obudować ze względu na możliwość zasysania wody podczas deszczu.
Może nie szalał tak ostro w trakcie opadów? mnie strasznie zaraziło i uczę się Trajki przy każdych warunkach.
Dziękuje za opinie
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Taaaa pewnie magiczne nasaczenie ze spermy wielbłąda... Moja żona miala taki filtr w sejolu 900setce (no ze 0.15 konia wzrosła moc...) podczas deszczu silnik zaczął zwalniać... Obudowa z blachy nierdzewki w kształcie litery "U" rozwiazala problem. Tyle w temacie. Zrobisz jak uznasz za stosowne.
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Czyli nie odwracać? Czy w obudowie mają być jakieś otwory? Czy masz może zdjęcia jak to ma wyglądać?bandit pisze:Taaaa pewnie magiczne nasaczenie ze spermy wielbłąda... Moja żona miala taki filtr w sejolu 900setce (no ze 0.15 konia wzrosła moc...) podczas deszczu silnik zaczął zwalniać... Obudowa z blachy nierdzewki w kształcie litery "U" rozwiazala problem. Tyle w temacie. Zrobisz jak uznasz za stosowne.
- Rob_trike
- President
- Posty: 10906
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
z własnego doświadczenia - niestety - stwierdzam iż woda idzie w filtr jak ..... huj ....
sam mam nieobudowany filtr i przy moim turbo deszcz zakrzywia czasoprzestrzeń i zasysa wodę co powoduje wejscie w tryb awaryjny..... niestety trzeba zabudować
ale ja nie zabudowuję bo hujowo wygląda - porobiłem dziurki w dolnej czesci filtra i już nie musze na światłach wylewać wody z filtra ( jak w Poznaniu podczas powrotu z Babek )
sam mam nieobudowany filtr i przy moim turbo deszcz zakrzywia czasoprzestrzeń i zasysa wodę co powoduje wejscie w tryb awaryjny..... niestety trzeba zabudować
ale ja nie zabudowuję bo hujowo wygląda - porobiłem dziurki w dolnej czesci filtra i już nie musze na światłach wylewać wody z filtra ( jak w Poznaniu podczas powrotu z Babek )
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Ok. Trochę lało ostatnio, a nie chciałem sobie odpuszczać przyjemności z jazdy. Przynajmniej wiem co należy zmodyfikować.Rob_trike pisze:z własnego doświadczenia - niestety - stwierdzam iż woda idzie w filtr jak ..... huj ....
sam mam nieobudowany filtr i przy moim turbo deszcz zakrzywia czasoprzestrzeń i zasysa wodę co powoduje wejscie w tryb awaryjny..... niestety trzeba zabudować
ale ja nie zabudowuję bo hujowo wygląda - porobiłem dziurki w dolnej czesci filtra i już nie musze na światłach wylewać wody z filtra ( jak w Poznaniu podczas powrotu z Babek )
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4912
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Dziś było ciepło, więc w ciągu dnia wszystko było ok. Przy mroźnym powietrzu , niestety , dusi .yunkers pisze:W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4912
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Ale dusi jak już silnik się zagrzeje?franky72 pisze:Dziś było ciepło, więc w ciągu dnia wszystko było ok. Przy mroźnym powietrzu , niestety , dusi .yunkers pisze:W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Dokładnie. Przy duże j prędkoci. Jak muszę zwolnić przed skrzyżowaniem i zredukować. gaśnieyunkers pisze:Ale dusi jak już silnik się zagrzeje?franky72 pisze:Dziś było ciepło, więc w ciągu dnia wszystko było ok. Przy mroźnym powietrzu , niestety , dusi .yunkers pisze:W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2016, 00:09 przez franky, łącznie zmieniany 1 raz.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4912
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
No to może na te warunki parownik nie daje rady, ale o to musiałbyś gazownika dopytać.franky72 pisze:Dokładnieyunkers pisze:Ale dusi jak już silnik się zagrzeje?franky72 pisze:Dziś było ciepło, więc w ciągu dnia wszystko było ok. Przy mroźnym powietrzu , niestety , dusi .yunkers pisze:W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Dokładnie[/quote]
No to może na te warunki parownik nie daje rady, ale o to musiałbyś gazownika dopytać.[/quote]
Ok. Metodą prób i błędów dojdę do rozwiązania.
No to może na te warunki parownik nie daje rady, ale o to musiałbyś gazownika dopytać.[/quote]
Ok. Metodą prób i błędów dojdę do rozwiązania.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4912
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
No to może na te warunki parownik nie daje rady, ale o to musiałbyś gazownika dopytać.[/quote]franky72 pisze:Dokładnie
Ok. Metodą prób i błędów dojdę do rozwiązania.[/quote]
na pewno nie majstruj przy gaźniku jak przy normalnych warunkach pracuje dobrze
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Ok. Metodą prób i błędów dojdę do rozwiązania.[/quote]yunkers pisze:No to może na te warunki parownik nie daje rady, ale o to musiałbyś gazownika dopytać.franky72 pisze:Dokładnie
na pewno nie majstruj przy gaźniku jak przy normalnych warunkach pracuje dobrze[/quote]
o tym nie myślałm. najpierw filtr w obudowie.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Ale może byc faktycznie, że "dodmuch" zbyt dużej ilosci powietrza, do tego zimnego i mieszanka robi się w tym momencie za uboga. Przerabiałem temat w golfie.
Proponuję zrobić test - przypnij nawet trytką kartonik czy coś, tak żeby zasłonić filtr od strony wiatru, żeby nie dmuchało w niego bezposrednio, powinno zadziałać, jeśli tak, to albo wiatrochro na filtr, albo skierować go np. całkiem w bok albo do tyłu.
Proponuję zrobić test - przypnij nawet trytką kartonik czy coś, tak żeby zasłonić filtr od strony wiatru, żeby nie dmuchało w niego bezposrednio, powinno zadziałać, jeśli tak, to albo wiatrochro na filtr, albo skierować go np. całkiem w bok albo do tyłu.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza-instalacja LPG
Ok.Jutro przetestuję.Sulkyrider pisze:Ale może byc faktycznie, że "dodmuch" zbyt dużej ilosci powietrza, do tego zimnego i mieszanka robi się w tym momencie za uboga. Przerabiałem temat w golfie.
Proponuję zrobić test - przypnij nawet trytką kartonik czy coś, tak żeby zasłonić filtr od strony wiatru, żeby nie dmuchało w niego bezposrednio, powinno zadziałać, jeśli tak, to albo wiatrochro na filtr, albo skierować go np. całkiem w bok albo do tyłu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości