Behind the iron curtain
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Behind the iron curtain
Kiedyś obiecałem Czarkowi-Trike że zaprezentuje swoje wypociny, nad którymi ślęczę w garażu. Wrzucam kilka fotek, najświeższych po przymiarkach. Prace idą powoli, braki sprzętu warsztatowego dają się odczuć ale systematycznie się posuwają Oceńcie sami.
http://images77.fotosik.pl/242/491e80979e3eb685gen.jpg
http://images75.fotosik.pl/242/fea44a4bcc118a88gen.jpg
http://images78.fotosik.pl/242/ee0d7e0bea8f2c7fgen.jpg
http://images78.fotosik.pl/242/0ce8c67fc539a621gen.jpg
http://images75.fotosik.pl/242/7821b424fbb1b9a6gen.jpg
http://images77.fotosik.pl/242/491e80979e3eb685gen.jpg
http://images75.fotosik.pl/242/fea44a4bcc118a88gen.jpg
http://images78.fotosik.pl/242/ee0d7e0bea8f2c7fgen.jpg
http://images78.fotosik.pl/242/0ce8c67fc539a621gen.jpg
http://images75.fotosik.pl/242/7821b424fbb1b9a6gen.jpg
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
-
- Posty: 9315
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
skrzynia od czego?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Dnieprowa
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Za duży wyjdzie i przez to trochę się rozjedzie stylistycznie. Ze skrzyni dniepra to w tych czasach bym zrezygnował no chyba że z koszem będziesz jeździł i Ci wstek potrzebny.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
On tylko tak na fotach wygląda, mam zbyt wąski garaż i nie dało się zrobić fotki typowo z profilu. Dodatkowo stoi na kołach 15` i to optycznie go powiększa. Zdjęcia jakby pomniejszają wyprzedzenie przodu, na żywo jest on bardziej wysunięty a cały motocykl wygląda bardzo proporcjonalnie i jest... mały. Wygląda trochę jak zabaweczka przy np. K-750 czy przy Road Starze 1600. Jest max niski a długość całkowita po uwzgl. profilu opon to jest ok. 240 cm. Przypomina dzika bo jest zwarty, mały i szeroki, ale taki miał być Reflektor przedni ma fi ok 13 cm dlatego ten przód wygląda tak masywnie bo póły są grube a szerokie na 32 cm o ile dobrze pamiętam.
Skrzynia Dniepra dobra jest Mam przekładnie kątową więc bd mógł poeksperymentować z przełożeniami na kołach łańcuchowych. Ponadto sprzęgło mam z Zastawy 1100, przedłutowane na wałek dniepra. Tarcza posiada amortyzator skrętny więc skrzynia nie będzie tak cierpiała a między skrzynią a przekładnią (wewnątrz jej obudowy) jest sprzęgło przeciążeniowe. Wszystkie inne skrzynie są raz że kłopotliwe do spięcia (trzebaby było odlewać nową kryzę) a dwa np. skrzynie z BMW są na 3 wałkach i kręcą się odwrotnie niż ruskie- trzeba by było ładować skrzynie razem z dyfrem i tylnym kołem od BMW a ładne to to nie jest i drogie. Docelowo będzie wózek z Pannoni ale to jeszcze nie teraz.
Udało mi się skompletować fabrycznie nowy silnik, ze starego został karter i wał, ale panewki mam nowe, wałki wszystkie, koła zębate, koniki głowic zawory gniazda prowadnice etc. mam nowe ze starych zapasów. Zawias jest z DR 800 BIG, póły after market z jakiegoś Hadeka, zbiornik z Custom Chrome ponad 20l, konsola Shovel, tylne koło na 80 szprychach i tak dalej, i tak dalej.... Jeszcze jest trochę elementów nie zamonotwanych, póki co obrabiam ramę do końca i spinam skrzynie z przekładnią i napęd będzie skończony.
Skrzynia Dniepra dobra jest Mam przekładnie kątową więc bd mógł poeksperymentować z przełożeniami na kołach łańcuchowych. Ponadto sprzęgło mam z Zastawy 1100, przedłutowane na wałek dniepra. Tarcza posiada amortyzator skrętny więc skrzynia nie będzie tak cierpiała a między skrzynią a przekładnią (wewnątrz jej obudowy) jest sprzęgło przeciążeniowe. Wszystkie inne skrzynie są raz że kłopotliwe do spięcia (trzebaby było odlewać nową kryzę) a dwa np. skrzynie z BMW są na 3 wałkach i kręcą się odwrotnie niż ruskie- trzeba by było ładować skrzynie razem z dyfrem i tylnym kołem od BMW a ładne to to nie jest i drogie. Docelowo będzie wózek z Pannoni ale to jeszcze nie teraz.
Udało mi się skompletować fabrycznie nowy silnik, ze starego został karter i wał, ale panewki mam nowe, wałki wszystkie, koła zębate, koniki głowic zawory gniazda prowadnice etc. mam nowe ze starych zapasów. Zawias jest z DR 800 BIG, póły after market z jakiegoś Hadeka, zbiornik z Custom Chrome ponad 20l, konsola Shovel, tylne koło na 80 szprychach i tak dalej, i tak dalej.... Jeszcze jest trochę elementów nie zamonotwanych, póki co obrabiam ramę do końca i spinam skrzynie z przekładnią i napęd będzie skończony.
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
- Rob_trike
- President
- Posty: 10906
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
no i piknie
jak to fajnie się patrzy na samoróbki
coraz mniej takich fascynatów - ludzie idą na łatwiznę
gratulki
jak to fajnie się patrzy na samoróbki
coraz mniej takich fascynatów - ludzie idą na łatwiznę
gratulki
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- custom
- Member
- Posty: 7997
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Dla mnie bomba , aż miło że są jeszcze ludkowie , którzy chcą coś samemu wystrugać .
A tak z ciekawości ile dałeś za zbiornik ?
A tak z ciekawości ile dałeś za zbiornik ?
Omne Trinum Perfectum.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Zbiornik odkupiłem tak jakby z drugiej reki z korkami, takimi typu pop-up wyszło ok 6 stówek Dzięki za słowa uznania
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
-
- Posty: 9315
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
chuj z tym zbiornikiem, pochwal się jeszcze tym sportem 1000 z opisu
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- GREGOR
- Posty: 5800
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
ciekawie masz pomalowana ścianę w garażu
co do motonga, wszystko jest na tak
co do motonga, wszystko jest na tak
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Sporta mam 750 gixxera K1, a ten tysiak to jest Varadero ongiś należące do Bynia z Rybnika.... taki ten świat mały
http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx-r-750-k ... ddgqt.html Wystawiłem go jakiś czasu temu. Dopadła mnie mania SAMów i chcę zamienić na coś na garbie lub drugiego Zapa, żeby uzupełnić tzw. stany magazynowe Do Turystyki mam Wiadro a na zloty mam Road Stara a ten ścig mi stoi w sumie tylko...
Haha no tak, to jest oldschoolowe malowanie maczasz szmatę w białej farbie i turlasz po ścianie
http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx-r-750-k ... ddgqt.html Wystawiłem go jakiś czasu temu. Dopadła mnie mania SAMów i chcę zamienić na coś na garbie lub drugiego Zapa, żeby uzupełnić tzw. stany magazynowe Do Turystyki mam Wiadro a na zloty mam Road Stara a ten ścig mi stoi w sumie tylko...
Haha no tak, to jest oldschoolowe malowanie maczasz szmatę w białej farbie i turlasz po ścianie
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Roy co to za przekładnia kątowa za skrzynką???
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Wyjdzie duży bo rama jest duża. Brałem udział w budowie podobnego stąd mam porównanie na ramy.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
To jest przekładnia kątowa z Kawasaki VN 750. Sekuwa wrzucę Ci potem fotę jak się do niego przymierzam Ocenisz wtedy.
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
To jest osobny element, który można sobie zastosować gdziekolwiek????Roy pisze:To jest przekładnia kątowa z Kawasaki VN 750. Sekuwa wrzucę Ci potem fotę jak się do niego przymierzam Ocenisz wtedy.
Przełożenie 1:1?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
no właśnie przekładnia mnie interesuje stąd zacząłem pytać o skrzynię.
że ładny motocykl to wiadomo. ze dzwięk silnika od zapka zajebisty to też wiadomo. szkoda tylko że Fido juz tu nie zagląda..
że ładny motocykl to wiadomo. ze dzwięk silnika od zapka zajebisty to też wiadomo. szkoda tylko że Fido juz tu nie zagląda..
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
A ja już sobie wygooglowałem.
Zajebiście proste rozwiązanie. I nawet nie drogie
Zajebiście proste rozwiązanie. I nawet nie drogie
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Musiałem zamazać facjatę bo nie lubię się upubliczniać
http://images76.fotosik.pl/246/2e321b1cdc06e420gen.jpg
Ja mam 175 cm wzrostu Jak na Zapa to jest on naprawdę mały....
Przekładnia prosta solidna i tania, za komplet dałem 90zł. VN 750 trochę mocy i momentu ma więc mam nadzieję że wytrzyma. Przełożenia nie pamiętam teraz ale nie jest to 1:1. Trzeba by było sprawdzić w manualu do Vulcana. Nie ja jestem autorem tego patentu, tylko się zainspirowałem więc nie przypisuje sobie tego odkrycia. Trochę gimnastyki bd miał z połączeniem do skrzyni, musze wyciąc taką płytke mocująca na CNC i dospawać do skrzyni ale to jest wykonalne i to stosunkowo tanio Formatka z alu o grubości 1-2cm projekt w CADzie to gotowe Najważniejsze że jest na skośnych zębach i nie będzie wyła jak stary maluch.
http://images76.fotosik.pl/246/2e321b1cdc06e420gen.jpg
Ja mam 175 cm wzrostu Jak na Zapa to jest on naprawdę mały....
Przekładnia prosta solidna i tania, za komplet dałem 90zł. VN 750 trochę mocy i momentu ma więc mam nadzieję że wytrzyma. Przełożenia nie pamiętam teraz ale nie jest to 1:1. Trzeba by było sprawdzić w manualu do Vulcana. Nie ja jestem autorem tego patentu, tylko się zainspirowałem więc nie przypisuje sobie tego odkrycia. Trochę gimnastyki bd miał z połączeniem do skrzyni, musze wyciąc taką płytke mocująca na CNC i dospawać do skrzyni ale to jest wykonalne i to stosunkowo tanio Formatka z alu o grubości 1-2cm projekt w CADzie to gotowe Najważniejsze że jest na skośnych zębach i nie będzie wyła jak stary maluch.
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Przekładnia da radę, skrzynia prędzej padnie chociaż dnieprowe są dosyć trwałe, a moc Zapa nie powala. Ogólnie uwielbiam motocykle z tym silnikiem i dlatego lepiej kupić ST1100
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Zap to Zap, nie jakieś tam japończyki :d W St 100 nie zrobisz kapitalki za 900zł a taki silnik Zapa w motocyklu nalata spokojnie ponad 200 tys.
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Dobrze, że dodałeś uśmiech bo bym pomyślał że piszesz poważnie. Obyś tylko nie musiał na tym sztywnym tyle zrobić tych 200 tyś km.Roy pisze:Zap to Zap, nie jakieś tam japończyki :d W St 100 nie zrobisz kapitalki za 900zł a taki silnik Zapa w motocyklu nalata spokojnie ponad 200 tys.
Każdy robi to co lubi i to jest w tym wszystkim najfajniejsze.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
No pewnie że piszę poważnie Instrukcja podaje że blok silnika nie wymaga napraw głównych do 150 tys. km. Na forum chłopaki powyciągali silniki z aut które miały po 110 tys. nalatane i jeździli na nich dalej. 110 tys, ciągnąc budę, 4 osobową rodzinę i mając mało wydaje chłodzenie i słabej jakości oleje. Dlatego wierzę że jak zrobię raz kapitalkę, bd lał dobry olej np. Motula do V-twinów (leję go do Road Stara i jest super) i biorąc pod uwagę ten sztywny tył i to że jest to 3. motocykl to myślę że do śmierci nie zajadę Jeszcze fakt że nie jest to wysilony silnik... Z resztą silników mam łącznie 7 więc ze dwa na podmiankę będą gotowe na półeczce stały
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
Ja mam trochę inne doświadczenia z Zaporożcem. Urywające się korbowody, szpilki wychodzące z bloku przy próbie dokręcania głowic, zawory do regulacji co 100km
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:00
- Krótki opis: Save the choppers!
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
- Kontakt:
Re: Behind the iron curtain
O korbach nie słyszałem ;D Szpilki to fakt, trzeba od razu zrobić wszystkie na M12, ja tak zrobię, szpilki nadwymiarowe już mam Z zaworami jest problem poprzez kapsle na zaworach wydechowych, wyklepują się nierównomiernie i obracają podczas pracy potrafią skasować luz i zawór się podpiera. Trzeba na magnesówce wyrównać i spokój na kilka tys. km Masz jakieś foty swojego/swoich Zapów?
Sam ZAP 1200, XV 1600, XL 1000, GSX-R 750 K1, K-750 i wciąż mało...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość