Rob nie przejmuj się ,wyjedzie to też ją upierdoliRob_trike pisze:ja pierdziele - nie wyjeżdżam swoją brudasą


Rob nie przejmuj się ,wyjedzie to też ją upierdoliRob_trike pisze:ja pierdziele - nie wyjeżdżam swoją brudasą
Fakt jest to jakieś wyjście , ale co z półosiami ? Czy długość i średnica mocowań przegubów będzie pasować do garbowej skrzyni ?GREGOR pisze:tak jak wcześniej pisałem alternatywą są wahacze Porsche ;
http://allegro.pl/belka-zawieszenie-tyl ... 71042.html
lub ;
http://allegro.pl/porsche-924-2-0-zwrot ... 20680.html
lub;
http://allegro.pl/porsche-944-2-5-zwrot ... 21859.html
Pogadaj z Geminem ,właśnie taką tworzy i jest to rozpracowane i bez problemu .custom pisze:Fakt jest to jakieś wyjście , ale co z półosiami ? Czy długość i średnica mocowań przegubów będzie pasować do garbowej skrzyni ?GREGOR pisze:tak jak wcześniej pisałem alternatywą są wahacze Porsche ;
http://allegro.pl/belka-zawieszenie-tyl ... 71042.html
lub ;
http://allegro.pl/porsche-924-2-0-zwrot ... 20680.html
lub;
http://allegro.pl/porsche-944-2-5-zwrot ... 21859.html
I szerszą traję o 8cm jak się nie mylęGREGOR pisze:Półosie zostają te same zmieniasz tylko zewnętrzny przegub ten od strony koła na przegub od T2, średnica na półosi jest ta sama , natomiast przegub jest większy i mocniejszy. Bez żadnych cięć i innych przeróbek. Jeszcze tuleje wahacza trzeba zmienić na Garbusowe . Masz wtedy konkretny tylny zawias i mocne półosie oraz hamulce
custom pisze:Wszystko fajnie chłopaki , ale widzę że to rozwiązanie jest najlepsze dla kogoś , kto dopiero planuje kupować graty.
Ja jestem zmuszony wykorzystać to co mam , a mam wszystko oprócz tarcz hamulcowych .
Dla mnie najlepsze wyjście poszukać tarcz jak Seku podpowiada na Jebaju i po sprawie.
Nie mniej jednak rozwiązanie przez Was zapodane jest zajebiste i powinno się znaleźć W dziale Tutoriale .
No dobra. A jaki rozstaw mają tarcze porsche i czy sam wieloklin pasuje, gdyby poszukać takich nowych ? Tych starych nie chcę kupować bo mogą się okazać złomem.seta pisze:custom pisze:Wszystko fajnie chłopaki , ale widzę że to rozwiązanie jest najlepsze dla kogoś , kto dopiero planuje kupować graty.
Ja jestem zmuszony wykorzystać to co mam , a mam wszystko oprócz tarcz hamulcowych .
Dla mnie najlepsze wyjście poszukać tarcz jak Seku podpowiada na Jebaju i po sprawie.
Nie mniej jednak rozwiązanie przez Was zapodane jest zajebiste i powinno się znaleźć W dziale Tutoriale .
Za zestaw chamowni do garbarnia zapłacisz min 1000pln a tu masz konkretne i solidne tarcze z pięcioma szpilkami za 450 tylko dobrać zaciski i ogień. Ja bym szedł w tym kierunku.
półosie z garba są za krotkie , trzeba dać z t3 coś około 515 mmGREGOR pisze:Półosie zostają te same zmieniasz tylko zewnętrzny przegub ten od strony koła na przegub od T2, średnica na półosi jest ta sama , natomiast przegub jest większy i mocniejszy. Bez żadnych cięć i innych przeróbek. Jeszcze tuleje wahacza trzeba zmienić na Garbusowe . Masz wtedy konkretny tylny zawias i mocne półosie oraz hamulce
ta belka za cztery stóweczki -----bardzo dobra cenaGREGOR pisze:tak jak wcześniej pisałem alternatywą są wahacze Porsche ;
http://allegro.pl/belka-zawieszenie-tyl ... 71042.html
lub ;
http://allegro.pl/porsche-924-2-0-zwrot ... 20680.html
lub;
http://allegro.pl/porsche-944-2-5-zwrot ... 21859.html
tarcze mają rozstaw 5x130 , tarcze wentylowane z bębnem w środku , jak kupisz wahacze porsche to tarcze pasują , komplet porsche , wszystko supercustom pisze:No dobra. A jaki rozstaw mają tarcze porsche i czy sam wieloklin pasuje, gdyby poszukać takich nowych ? Tych starych nie chcę kupować bo mogą się okazać złomem.seta pisze:custom pisze:Wszystko fajnie chłopaki , ale widzę że to rozwiązanie jest najlepsze dla kogoś , kto dopiero planuje kupować graty.
Ja jestem zmuszony wykorzystać to co mam , a mam wszystko oprócz tarcz hamulcowych .
Dla mnie najlepsze wyjście poszukać tarcz jak Seku podpowiada na Jebaju i po sprawie.
Nie mniej jednak rozwiązanie przez Was zapodane jest zajebiste i powinno się znaleźć W dziale Tutoriale .
Za zestaw chamowni do garbarnia zapłacisz min 1000pln a tu masz konkretne i solidne tarcze z pięcioma szpilkami za 450 tylko dobrać zaciski i ogień. Ja bym szedł w tym kierunku.
http://allegro.pl/bs-7944-tarcza-hamulc ... 73156.htmltomek68 pisze:tarcze mają rozstaw 5x130 , tarcze wentylowane z bębnem w środku , jak kupisz wahacze porsche to tarcze pasują , komplet porsche , wszystko supercustom pisze:No dobra. A jaki rozstaw mają tarcze porsche i czy sam wieloklin pasuje, gdyby poszukać takich nowych ? Tych starych nie chcę kupować bo mogą się okazać złomem.seta pisze:custom pisze:Wszystko fajnie chłopaki , ale widzę że to rozwiązanie jest najlepsze dla kogoś , kto dopiero planuje kupować graty.
Ja jestem zmuszony wykorzystać to co mam , a mam wszystko oprócz tarcz hamulcowych .
Dla mnie najlepsze wyjście poszukać tarcz jak Seku podpowiada na Jebaju i po sprawie.
Nie mniej jednak rozwiązanie przez Was zapodane jest zajebiste i powinno się znaleźć W dziale Tutoriale .
Za zestaw chamowni do garbarnia zapłacisz min 1000pln a tu masz konkretne i solidne tarcze z pięcioma szpilkami za 450 tylko dobrać zaciski i ogień. Ja bym szedł w tym kierunku.
Nożem Adaś za duże drgania na tej średnicy , maszyna spaceruje po warsztacieadaśko pisze:a nożem się nie dało ? jak tak będziesz szlifierką napierdalał to łoże zapierdolisz opiłkami , no ale w końcu na tej tokarni nie robi się elementów w tysięcznej tolerancji
Będę walcował z blachy mam nadzieję że bicie będzie do ustawienia. Felgi z dojazdówki jak ktoś wcześniej radził. Okazało się że 19 cali stalówek nie ma w osobówkach , tylko dojazdówki.kowall pisze:Co chcesz dać teraz do środka po przecięciu ? podpasujesz z innej felgi czy jakiś inny pomysł ? i jesteś pewny że po pospawaniu nie będzie biło (spawy czynią cuda a tam będą dwa) z czego ta fela ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości