Ja pierdole, te skośnookie chinszczyzniane shity!!! Robię kapitalke dniepra. Walek rozrządu przyszedł nowy "ze starych zapasów", taaaa chinczyk na nim przyjechał...krzywki 2mm mniejsza wysokość, kształt krzywki tyz inny...poszedł do zwrotu. Przyszedł nowy radziecki jest ok. Wczoraj walczyłem z nowym aparatem zaplonowym-wiadomo ze starych zapasów ale chińskich...kombinerki i mlotek sprawiły, ze koncowka zakresu regulacji odpowiada wymaganemu punktu zaplonu. Dzis wstawiam nowe szklanki popychaczy tez kurwa chińskie sie okazalo, za ciasne w prowadnicach... Ludzie narzekali na jakość radzieckich klamotow...ale przy tym shicie to jest to wysoka jakość...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nakupujesz się tego chińskiego gówna, wydasz pieniądz i włożysz kupę pracy a po 300 km wszystko się kończy. Z tego właśnie powodu postanowiłem pożegnać silnik dniepra i wkładam BMW. Jak kupisz R80 czy R100 to koszt wychodzi podobnie jak koszt ukraińsko-chińskiego gównolitu, ale przynajmniej zapominasz że masz silnik. U mnie powoli trwają prace nad R850RT w wieprzu, ale ciągle braki w czasie.
sekuwawa pisze:Nakupujesz się tego chińskiego gówna, wydasz pieniądz i włożysz kupę pracy a po 300 km wszystko się kończy. Z tego właśnie powodu postanowiłem pożegnać silnik dniepra i wkładam BMW. Jak kupisz R80 czy R100 to koszt wychodzi podobnie jak koszt ukraińsko-chińskiego gównolitu, ale przynajmniej zapominasz że masz silnik. U mnie powoli trwają prace nad R850RT w wieprzu, ale ciągle braki w czasie.
mój kolega zawodowo remontuje i sprzedaje ruski na zachód. mi też MW robił.
po latach juz wie od kogo brać a od kogo nie klamoty ale i tak chujnia. generalnie jeśli robić ruska tak aby naprawde był ok. to wyjdzie cenowo jak bmw. i wcale nie chodzi o tłoki itd. bo to z almotu można brać ale o duperele typu np. zapłon itd.
albo ruskie robione z gówna albo chiny robione z tolerancją 2 mm
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
to nie oni nam sprzedali badziewie a sami chcieliśmy silnik starszy ale bardziej odpowiedni do naszej "kultury" technicznej.
nawet ten stary silnik był rakietą na tle syren i warszaw
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
zgodnie z obowiązującymi przepisami przynajmniej silnik musi byc krajowej produkcji.
Do dziś nikt nie pobił tego rekordu
Wiec silnik fiata z turbiną w lekkiej ramie powinien dać radę.
Ja wczoraj odnalazłem po 10 latach oto ten motocykl. Mam prawo pierwokupu, ma dokumenty Oryginalna skrzynia, naped zrobiony na 2 łańcuchy, Właściciel siedzi w Norwegii a moto rdzewieje w garażu.
Ciekawy projekt do poprawek stylistycznych, mechanicznych też. Na działce stoi jeszcze replika Lotus 7 ale ten nie na sprzedaż.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
Cikawi mnie jaką cene poda a jeszcze bardziej na co to ma papier.
Zastanawiam sie ile to warte w opcjach:
1. bez papierów
2. z papierem na np. k-750
3. z papierem na sama
Niech mnie ktoś oświeci co do silnika, powiadają że to 2cv, a mnie to troche Olcitem zalatuje. Winda coś wiesz w tym temacie ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "