Po długiej przerwie nadszedł czas na kolejne zdjęcia .
Serce potwora i skrzynia już są więc nadszedł czas na płuca , chłodzić go będą dwie chłodnice powietrza (intercoolery) z mercedesa vito ,w prawej wyloty pasują idealnie ale w lewej trzeba było zmienić kąty wylotów i do oby dwóch chłodnic dokleić do góry kawałek plastyku żeby nagwintować tam otwór potrzebny do odpowietrzenia chłodnicy .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rob_trike pisze:pięknie pamietaj o osłonie na wydech
z tyłu karosa ? dawaj foty
Osłona na wydechy to pikuś ,problem mam z sondą ,najlepiej byłoby zamontować ja zaraz za kolektorem na tej najgrubszej części wydechu ale nie wiem czy to nie będzie za blisko silnika i jak pójdzie ogień to czy ona się nie będzie pierdzielić ,albo drugie rozwiązanie- zamontować ja za rozwidleniem na lewej lub prawej stronie ale tam mam rurę czterdziestkę więc trochę mało miejsca --co myślicie ?---
Katownik pisze:Jakieś znajome te intercoolery
Powinny bez problemu dać radę .
Tak jak piszesz powinny dać rade ,są małe ale grube ,chłodnica z subaraka jest duża gabarytowo ale cienka i wchodzi tam 1.8 litra płynu do vitowskiej wchodzi 2l płynu do jednej ,tak więc z dwoma mam dwa razy więcej płynu niż w oryginale.
Dzięki Rob za zdjęcia ,jeżeli ty masz tak blisko i to jest oryginał to mi też tak pasuje ,u mnie sonda jest gdzieś na dole -jak będę w garażu to zrobię zdjęcie do porównania.
Rob_trike pisze:u mnie oryginalnie zostawiłem - jest z 6 cm od turbo
No i dziwna sprawa u ciebie Rob jest zaraz za turbiną ,u mnie dopiero za katalizatorem -ciekawe czemu ta różnica - pomijając to ,to u ciebie i u Windy na sondę idzie ogień i ona to wytrzymuje i to jest ważne .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kowal , a ile Ty masz sond??
powinna być przed katalizatorem od składu mieszanki , a za jeśli masz to ona jest od kontroli czystości spalin i system OBDII
Katownik pisze:Kowal , a ile Ty masz sond??
powinna być przed katalizatorem od składu mieszanki , a za jeśli masz to ona jest od kontroli czystości spalin i system OBDII
Mam jedną ,tak jak widać na zdjęciu ,zaraz za katalizatorem.
nie chce sie mądrować - nie jestem specem od subaru ale ile masz kuni w swojej ?
tak ułożona chłodnica powietrza wskazuje na GT 218KM... u mnie jest inaczej .... - 260-280 KM w zależności od sterownika i "dołu silnika" tzn bloku czy zamknięty czy nie .... wtedy są różnice w ilości sond...
poniżej fota "odległości" sondy od turbo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rob_trike pisze:nie chce sie mądrować - nie jestem specem od subaru ale ile masz kuni w swojej ?
tak ułożona chłodnica powietrza wskazuje na GT 218KM... u mnie jest inaczej .... - 260-280 KM w zależności od sterownika i "dołu silnika" tzn bloku czy zamknięty czy nie .... wtedy są różnice w ilości sond...
poniżej fota "odległości" sondy od turbo
Jak ja kocham te dyskusje na poważne tematy ,Roberto- 218 -----260-280 moje, twoje -nie umiem znależć zdjęcia tabliczki znamionowej żeby potwierdzić moje 260 kucy więc jutro zrobię zdjęcie i wkleję ale chyba nie o to chodzi ,ja mam WRX ty dokładasz do swojego zestawu jeszcze STI i to jest moc , jak masz zdjęcie tabliczki to wrzuć tutaj bo sam jestem ciekawy jaką literką się rużnią
Rob_trike pisze:nie o to chodzi ile kto ma centymetrów chodzi o to czy masz 1,2 i gdzie te sondy - to jakiś punkt zaczepienia
fote mam tylko taką
Robercie w życiu każdego faceta centymetry to bardzo ważna sprawa każdy centymetr się liczy - że o kłuniach już nie wspomnę - na zdjęciu pokazujesz chłodnice (GT 218) ale przypatrz się mojej ja mam inną , zrobię dzisiaj zdjęcia i wrzucę wieczorem , zdjęcie twojej tabliczki -kijowe -nie masz lepszego?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Sory panowie wprowadziłem was w błąd,jest druga sonda,jest od spodu przed turbo ,ale nie o tą mi chodzi bo ta zostaje w oryginale chodzi o tą za turbem-Robert jak u ciebie była zaraz za turbem to ty nie miałeś katalizatora?-u mnie jest dopiero za katalizatorem.
bandit pisze:Uwielbiam te wyścigi zbrojeń, czy 218 czy 260, czy 280 kucy i tak będzie zapierdalać...
Przecież kwestia dorobienia kominów i ich przelotowośc tez wpływają na moc i przebieg momentu obrotowego.
To co było w fabrycznie nie koniecznie może być w przerobionej traji.
Bandit zapierdalać to będzie ,masz racje- a ile to ma kucy oceńcie sami - ja znam wynik, macie tu zdjęcie tabliczki.
GC8C48D-ten numer mówi wszystko -przetłumaczy to ktoś ?.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.