traja Kowala
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: traja Kowala
No ale jak to jest - na zlocie, podchodzi gość przebrany za motocyklistę, z kaskiem w łapie, ogląda i pyta czy silnik od malucha, a na głowicach i kolektorze przecież jak byk napisane.
Albo patrzy na wajchę od biegów i mi się pyta czy nogą przekładam.
Albo patrzy na wajchę od biegów i mi się pyta czy nogą przekładam.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Member
- Posty: 3265
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: traja Kowala
to chyba bez komentarzaSulkyrider pisze:No ale jak to jest - na zlocie, podchodzi gość przebrany za motocyklistę, z kaskiem w łapie, ogląda i pyta czy silnik od malucha, a na głowicach i kolektorze przecież jak byk napisane.
Albo patrzy na wajchę od biegów i mi się pyta czy nogą przekładam.
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3241
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: traja Kowala
widzisz krzysiek ,ludzie zadają pytania bo kużwa nie myślą ,pisałem o tym wcześniej ,przychodzi facet pokazuje na traje i się pyta ,co to jest i z czego zrobione ,tłumaczysz spokojnie - silnik, zawieszenie i skrzynia z garbusa- ja pindole gada gościu dwadzieścia lat jeżdziłem garbusem ,super ,MA TO WSTECZNY? nie wytrzymałem k...wa GOŚCIU dwadzieścia lat jeżdziłeś garbusem i nie wiesz czy on ma wsteczny ,jak pod sklepem chciałeś jechać do tyłu to cie stara do tyłu pchała czy wrzucałeś wsteka --- życieSulkyrider pisze:No ale jak to jest - na zlocie, podchodzi gość przebrany za motocyklistę, z kaskiem w łapie, ogląda i pyta czy silnik od malucha, a na głowicach i kolektorze przecież jak byk napisane.
Albo patrzy na wajchę od biegów i mi się pyta czy nogą przekładam.
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: traja Kowala
Jak mnie się pytają ludziska od czego ma "TO" silnik odpowiadam ,że od roweru , mina gości bezcenna
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3241
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: traja Kowala
mam pytanie koledzy,przerabiając mój zbiornik paliwa malowałem go od środka ,jak wy podchodzicie do tematu ,malujecie czy zostawiacie surową blache
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: traja Kowala
lepiej pomalować , Custom miał jakąś dobrą farbę do tego , ja nie malowałem bo mam od zbiornik od LPG ,
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: traja Kowala
Zostawiamy bez niczego, jak nie stoi na sucho czy z odkręconym korkiem to będzie OK. Jak masz już szczelność to wlej trochę ropy, wymieszaj i nie powinno zardzewieć do czasu jazdy. Ja nie płukałem a i tak nie zardzewiał.kowall pisze:mam pytanie koledzy,przerabiając mój zbiornik paliwa malowałem go od środka ,jak wy podchodzicie do tematu ,malujecie czy zostawiacie surową blache
-
- Posty: 1151
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: traja Kowala
Zapytał mnie kiedyś gościu co to jest pokazując palcem na podnóżki pasażera...odpowiedziałem mu ,że w długiej trasie jak mi ręce ścierpną to chwytam za te "rączki" i jade dalej....był nieco ździwiony , więc zapytałem go czy nigdy w życiu nie jechał bez "trzymanki" i temat się skończył
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: traja Kowala
Największy ubaw miałem w swoich trajach jak petent na nią siada, przymierza się jak rasowy rider, znajomy, kolega, laska itp z aparatem czeka w pogotowiu...wówczas 2 razy na błyskawice w pilocie , silnik zaczyna ożywać, mina spierdalającego petenta niewiedzącego o co kaman- BEZCENNA!
- Baran
- Member
- Posty: 1352
- Rejestracja: 21 gru 2009, 21:00
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: traja Kowala
Ja leżałem ze śmiech gdy na jakimś zlocie byliśmy w kilka trajek,
i podjechała rodzinka, wiecie tata bohater, żonka kura domowa wpatrzona w bohatera, gromadka dzieci.
Tata chojrak bez pytania ładuje się na traję kolesia, kręci, przymierza się, normalnie lata w siodle spędził .
Koleś trikers gdy to zobaczył, wpakował się do ich samochodu i ta sama jazda, tu włącznik, tam pokętło, kiera jest.
Jak Ojciec rodziny się spienił, masakra. z mordą wyskoczył, że to jego katamaran i że jak tak można......
Na co kolo spokojnym głosem: "a pytałeś chuju czy możesz traję ruszyć" Mina facecika bezcenna
A wracając do tematu, Kowall jestem bardzo ciekaw efektów twojej pracy, trzymam kciuki
i podjechała rodzinka, wiecie tata bohater, żonka kura domowa wpatrzona w bohatera, gromadka dzieci.
Tata chojrak bez pytania ładuje się na traję kolesia, kręci, przymierza się, normalnie lata w siodle spędził .
Koleś trikers gdy to zobaczył, wpakował się do ich samochodu i ta sama jazda, tu włącznik, tam pokętło, kiera jest.
Jak Ojciec rodziny się spienił, masakra. z mordą wyskoczył, że to jego katamaran i że jak tak można......
Na co kolo spokojnym głosem: "a pytałeś chuju czy możesz traję ruszyć" Mina facecika bezcenna
A wracając do tematu, Kowall jestem bardzo ciekaw efektów twojej pracy, trzymam kciuki
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3241
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: traja Kowala
ja w pierwszej nie malowałem a sprawdzałem szczelność wodą i niestety trochę w środku go złapało dlatego w tej drugiej pomalowałem ,jest to farba dwu składnikowa ,kumpel robi zbiorniki przemysłowe i tym je malujesekuwawa pisze:Zostawiamy bez niczego, jak nie stoi na sucho czy z odkręconym korkiem to będzie OK. Jak masz już szczelność to wlej trochę ropy, wymieszaj i nie powinno zardzewieć do czasu jazdy. Ja nie płukałem a i tak nie zardzewiał.kowall pisze:mam pytanie koledzy,przerabiając mój zbiornik paliwa malowałem go od środka ,jak wy podchodzicie do tematu ,malujecie czy zostawiacie surową blache
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: traja Kowala
Sprawdzanie wodą to słaby pomysł bo za długo trzeba czekać na efekty a mikro przecieków nie będzie widać (podobno najlepsze jest mleko). Po drugie można było po robocie wytrawić jakimś kwasem i wtedy zalać ropą. Ja sprawdzam zbiorniki nabijając powietrze, a bąbli szukam wilgotną szmatką z płynem do mycia garów.
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: traja Kowala
jakis konkretny płyn do naczyń ?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3241
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: traja Kowala
z tym mlekiem seku to mnie zastrzeliłeś hehe nie słyszałem o takim patencie , ale ja mam zbiornik 41litrów -musiał bym se chyba krowę kupićsekuwawa pisze:Sprawdzanie wodą to słaby pomysł bo za długo trzeba czekać na efekty a mikro przecieków nie będzie widać (podobno najlepsze jest mleko). Po drugie można było po robocie wytrawić jakimś kwasem i wtedy zalać ropą. Ja sprawdzam zbiorniki nabijając powietrze, a bąbli szukam wilgotną szmatką z płynem do mycia garów.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: traja Kowala
Mleka używałem jak sprawdzałem szczelność zaworów w głowicach, tam nie trzeba było tyle towaru
- andrzejqs
- Posty: 1883
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: traja Kowala
ja jak pokleiłem migiem to wyszło szczelnie tylko wyskoczył mały problem jak zeszlifowałem spawy to część zamieniła się w mikro sitka ,sprawdzałem sprężonym powietrzem i płynem do naczyń . A sitka załatwiłem cyną
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- custom
- Member
- Posty: 7998
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: traja Kowala
Ciekawi mnie ta farba Kowall . Ja testowałem przynajmniej trzy rodzaje , ale najlepsza wytrzymała cztery lata , póżniej zaczęła odchodzić od blachy w kilku miejscach .kowall pisze:ja w pierwszej nie malowałem a sprawdzałem szczelność wodą i niestety trochę w środku go złapało dlatego w tej drugiej pomalowałem ,jest to farba dwu składnikowa ,kumpel robi zbiorniki przemysłowe i tym je malujesekuwawa pisze:Zostawiamy bez niczego, jak nie stoi na sucho czy z odkręconym korkiem to będzie OK. Jak masz już szczelność to wlej trochę ropy, wymieszaj i nie powinno zardzewieć do czasu jazdy. Ja nie płukałem a i tak nie zardzewiał.kowall pisze:mam pytanie koledzy,przerabiając mój zbiornik paliwa malowałem go od środka ,jak wy podchodzicie do tematu ,malujecie czy zostawiacie surową blache
Być może źle przygotowana powierzchnia przed malowaniem ?
Ten Twój kolega ma jakieś dłuższe doświadczenie z tą farbą ?
Omne Trinum Perfectum.
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3241
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: traja Kowala
custom przyjacielu on tą farbą malował zbiorniki na wodę ,jest to farba epoksydowa dwu składnikowa ,w specyfikacji pisze że ma ona bardzo dobrą odporność chemiczną i na rozpuszczalniki a więc o to nam chodzi ,ja mam tą farbę już chyba z rok i wtedy pomalowałem dwa kawałki blachy i zalałem w słoiku benzyną -na razie trzyma
- tim
- Posty: 619
- Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
- Lokalizacja: Mroczeń
- Kontakt:
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: traja Kowala
szczelnie pospawać , wytrawić i lać zawsze do pełna chuj z farbą , a nawet jak trochę rudej wejdzie to wymiana filtra nawet co roku nie jest kosztowna
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: traja Kowala
Kowall a gdyby faktycznie zamiast dorabiania talerza i ataku to obrócić skrzynię. Tak robili ze skrzyniami od Audi i wkładali do ogórków.bynio204 pisze:skrzynia do góry brzuchem na fotce chyba ?
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: traja Kowala
dobry sposob adaskoadaśko pisze:szczelnie pospawać , wytrawić i lać zawsze do pełna chuj z farbą , a nawet jak trochę rudej wejdzie to wymiana filtra nawet co roku nie jest kosztowna
Testowalem chyba ze trzy lata.
Teraz mam z nierdzy i problem się skończył
idą zmiany
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3241
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: traja Kowala
tak czy siak mamy trzy wyjścia ,ja pomalowałem ,adasia -chuj z farbą i trzeci wiktora -z nierdzy ,każdy ma wybórWiktor pisze:dobry sposob adaskoadaśko pisze:szczelnie pospawać , wytrawić i lać zawsze do pełna chuj z farbą , a nawet jak trochę rudej wejdzie to wymiana filtra nawet co roku nie jest kosztowna
Testowalem chyba ze trzy lata.
Teraz mam z nierdzy i problem się skończył
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3241
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: traja Kowala
nie wiem jak ma audi ale w subaru wyjście na półosie jest około dziesięć centów niżej jak wałek atakujący (czyli nasz środek ,punkt odniesienia) teraz mam półośki prosto, jak obrócimy skrzynie to one pójdą o dwadzieścia centów do góry czyli będą pod kurewskim skosem czyli odpada, możemy opuścić silnik żeby je wyprostować ale nie aż tyle bo będzie darł po asfalcie, dochodzi jeszcze kwestia uszczelnienia ,mocowania skrzyni, rozrusznika no i musimy to jakoś połączyć czyli jeszcze flansza ------------choć flanszę możemy pominąć ,wystarczy obrócić silnik do góry nogami tak jak skrzynie i będzie wszystko pasowaćsekuwawa pisze:Kowall a gdyby faktycznie zamiast dorabiania talerza i ataku to obrócić skrzynię. Tak robili ze skrzyniami od Audi i wkładali do ogórków.bynio204 pisze:skrzynia do góry brzuchem na fotce chyba ?
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: traja Kowala
a jakby tak silik odpalać w drugą stronę , Ale to chyba tylko w dwusuwach działało. Np. w Jawie weroleksie , wsteczny polegał na tym że gasiłeś silnik , a następnie rozrusznik odpalał silnik w drugą stronę i były wszystkie biegi do tyłu. Za gówniarza testowałem to na ogarkach i wskach ,kurwa wieśką na dwójce do tyłu
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] i 3 gości