Znalazłem stronkę na której (chyba ,mój angielski bardzo kiepski ) ktoś oferuje kity do "odwrócenia " skrzyni . Pomoże ktoś to przetłumaczyć ? http://www.subarugears.com/Products.html
cena kosmos,ale .................. sie da
temat z tymi skrzyniami jest nie do opanowania
w małej serii takiego koła i wałka nikt ci nie dorobi ( jakość materiału obróbka cieplna).
Te trybka to są do skrzyni 2WD nie montowanej do WRX (mocowanie pasuje ale nie wiadomo jak z wytrzymałością )
i na koniec dostępność tej skrzyni
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
andrzejqs pisze:temat z tymi skrzyniami jest nie do opanowania
w małej serii takiego koła i wałka nikt ci nie dorobi ( jakość materiału obróbka cieplna).
Te trybka to są do skrzyni 2WD nie montowanej do WRX (mocowanie pasuje ale nie wiadomo jak z wytrzymałością )
i na koniec dostępność tej skrzyni
andrzejqs pisze:temat z tymi skrzyniami jest nie do opanowania
w małej serii takiego koła i wałka nikt ci nie dorobi ( jakość materiału obróbka cieplna).
Te trybka to są do skrzyni 2WD nie montowanej do WRX (mocowanie pasuje ale nie wiadomo jak z wytrzymałością )
i na koniec dostępność tej skrzyni
skrzynie 2wd była ostatnio na OLX za 450 pln. Zestaw koło + wałek kosztuje /o ile się nie mylę/ 3500 pln - Kowall na zlocie pokazywał taki zestaw do kupienia.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
andrzejqs pisze:temat z tymi skrzyniami jest nie do opanowania
w małej serii takiego koła i wałka nikt ci nie dorobi ( jakość materiału obróbka cieplna).
Te trybka to są do skrzyni 2WD nie montowanej do WRX (mocowanie pasuje ale nie wiadomo jak z wytrzymałością )
i na koniec dostępność tej skrzyni
skrzynie 2wd była ostatnio na OLX za 450 pln. Zestaw koło + wałek kosztuje /o ile się nie mylę/ 3500 pln - Kowall na zlocie pokazywał taki zestaw do kupienia.
to samo załatwia UN1 trochę taniej więc ...... "po co "
andrzejqs pisze:temat z tymi skrzyniami jest nie do opanowania
w małej serii takiego koła i wałka nikt ci nie dorobi ( jakość materiału obróbka cieplna).
Te trybka to są do skrzyni 2WD nie montowanej do WRX (mocowanie pasuje ale nie wiadomo jak z wytrzymałością )
i na koniec dostępność tej skrzyni
skrzynie 2wd była ostatnio na OLX za 450 pln. Zestaw koło + wałek kosztuje /o ile się nie mylę/ 3500 pln - Kowall na zlocie pokazywał taki zestaw do kupienia.
to samo załatwia UN1 trochę taniej więc ...... "po co "
ano po to, że UN1 nie daje rady jak się ją wkłada do 300 KM w turbinie
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Temat skrzyni subaru jest do ogarnięcia w mniejszych kosztach bo niestety skrzynia garbusowa w zestawieniu z silnikiem subaru odstaje:( mocno wyczuwane są jej słabości
Jestem na etapie przeróbki takiej skrzyni jak ogarnę temat to coś konkretniejszego opiszę
andrzejqs pisze:temat z tymi skrzyniami jest nie do opanowania
w małej serii takiego koła i wałka nikt ci nie dorobi ( jakość materiału obróbka cieplna).
Te trybka to są do skrzyni 2WD nie montowanej do WRX (mocowanie pasuje ale nie wiadomo jak z wytrzymałością )
i na koniec dostępność tej skrzyni
Temat skrzyni subarowej z silnikiem w dupie mocno drąży właśnie wspomniany przez Lipę Kowall z Olesna.
Ostatnio Mechanior dał mu kontakt do firmy w polsce , która dorabia potrzebne koło zębate hipoidalne bez którego była dupa.
Wygląda na to że wszystko się uda . Szkoda tylko , że kowall nic nie pisze a jest tutaj z nami na forum
andrzejqs pisze:temat z tymi skrzyniami jest nie do opanowania
w małej serii takiego koła i wałka nikt ci nie dorobi ( jakość materiału obróbka cieplna).
Te trybka to są do skrzyni 2WD nie montowanej do WRX (mocowanie pasuje ale nie wiadomo jak z wytrzymałością )
i na koniec dostępność tej skrzyni
Temat skrzyni subarowej z silnikiem w dupie mocno drąży właśnie wspomniany przez Lipę Kowall z Olesna.
Ostatnio Mechanior dał mu kontakt do firmy w polsce , która dorabia potrzebne koło zębate hipoidalne bez którego była dupa.
Wygląda na to że wszystko się uda . Szkoda tylko , że kowall nic nie pisze a jest tutaj z nami na forum
ee Kowall a Lipę znasz ???
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
witajcie koledzy Trajkersi ci poznani na zajebistym zlocie i ci nie poznani ale to jest jeszcze do zrobienia sory że sie nie odzywałem ale ja i komputer to jak ogień i woda -nie lubimy sie- ale do rzeczy jesli chodzi o skrrzynie to masz dwa wyjścia albo zamawiasz z australi u toda www.subarugears.com i takie dwie zębatki -talerz i atak =1500dolarów =około4300 wiem to z autopsji bo do niego pisałem nie wiem tylko jak to wygląda z cłem albo jest firma z poznania-www.kołazębatepoznań.pl- firma Transcom zrobili mi tam wstępną wycene i tak -koszt wykonania 2350pln atak+talerz montaż i regulacja 550pln + wat wychodzi 3600 czyli jest taniej ale to jest wstępna wycena
Jest fabryka kół zębatych w Bierkowie koło Słupska i kiedyś dorabiałem atak i talerz w Ciechanowie, były to bardzo duże gabaryty, zęby calowe i kosztowało to 8000 PLNów, myślę że tam udałoby się to zrobić taniej niż pisze kowall
przełożyć dyfer nic ci nie pomoże chodz oto że atak jest tu nie na srodku jak w un1 tylko jest przesunięty w bok dlatego jesli by ktoś szukał innej firmy która by to mogła dorobić musi sie pytać o to czy dorobią koła stożkowo- łukowo-chipoidalne
zagiel pisze:Jest fabryka kół zębatych w Bierkowie koło Słupska i kiedyś dorabiałem atak i talerz w Ciechanowie, były to bardzo duże gabaryty, zęby calowe i kosztowało to 8000 PLNów, myślę że tam udałoby się to zrobić taniej niż pisze kowall
tanio na pewno nie będzie bo przekładnia jest hipoidalna i to generuje koszt
Lipa według mnie to lipa po co dorabiać koła do skrzyni która mieliła 120 KM w Legacy kiedy garbowa tyle przemieli a podpinając silnik WRX niewiadomo co z nią zrobi
Ostatnio zmieniony 13 lip 2014, 19:08 przez andrzejqs, łącznie zmieniany 1 raz.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
andrzejqs pisze:Lipa według mnie to lipa po co dorabiać koła do skrzyni która mieliła 120 KM kiedy garbowa tyle przemieli a podpinając WRX niewiadomo co z nią zrobi
ale my cały czas mówimy o dorobieniu "zębatek" do skrzyni od wrx'a tak żeby mięć pięć biegów do przodu i jeden wsteczny
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
kowall pisze:witajcie koledzy Trajkersi ci poznani na zajebistym zlocie i ci nie poznani ale to jest jeszcze do zrobienia sory że sie nie odzywałem ale ja i komputer to jak ogień i woda -nie lubimy sie- ale do rzeczy jesli chodzi o skrrzynie to masz dwa wyjścia albo zamawiasz z australi u toda http://www.subarugears.com i takie dwie zębatki -talerz i atak =1500dolarów =około4300 wiem to z autopsji bo do niego pisałem nie wiem tylko jak to wygląda z cłem albo jest firma z poznania-www.kołazębatepoznań.pl- firma Transcom zrobili mi tam wstępną wycene i tak -koszt wykonania 2350pln atak+talerz montaż i regulacja 550pln + wat wychodzi 3600 czyli jest taniej ale to jest wstępna wycena
Ooo prosze , i Kowall nam przemówił
No to zapraszamy do powitalni.