zaczynam się irytować tymi przeróbkami, zmieniłem bębny na zaciski hamulcowe i okazało się że pompa z matiza nie wyrabia z czego można jeszcze założyć, chodzi o podobną wielkość ale większą wydajność
Z racji że sprzęgło przerobione na hydraulikę chodzi dość ciężko, zastanawiam się nad zastosowaniem pompy hamulcowej ze wspomaganiem, co o tym sądzicie?
rozi pisze:Z racji że sprzęgło przerobione na hydraulikę chodzi dość ciężko, zastanawiam się nad zastosowaniem pompy hamulcowej ze wspomaganiem, co o tym sądzicie?
Tak jak kiedyś chyba Custom podsumował, po co to przerabiać jak ma być gorzej niż na lince. Z tego co kojarzę to ty masz zrobione to na pompce i wysprzęgliku od 125p i to nie ma prawa chodzić dobrze. Daj mi kilka dni bo już mam poskładany układ na pompie 125p i wysprzęgliku audi 80 tylko nie mam rurki i nie sprawdziłem. Jak miałem na fiacie to fotel trzeszczał od zapierania się o niego przy wyciskaniu.
Jak będzie dobrze to nie pakuj się w nową pompę, choć muszę przyznać, że u kumpla na lince chodzi to ślicznie i sam się zastanawiam po co mi była ta hydraulika.
Miałem w swojej traji pompy z Zetora,Iveca i hamulce były jako tako dobre.Teraz założyłem tarcze zamiast bębnów i dziś przyszła pompka z inter-rally- OBP za 168zeta,podobno działają tak jakbyś miał wspomaganie a czy tak będzie zobacze w praktyce.Oczywiście duże znaczenie ma przełożenie dźwigni ale tego to już nie musze nikomu na tym forum mówić. http://www.inter-rally.pl/pol_m_Uklad-h ... e-325.html
rozi pisze:Na lince odpada bo z silnikiem subaru montuję dużo mocniejszy docisk sprzęgła więc muszę usprawnić hydraulikę żeby to w ogóle wcisnąć
To tylko kwestia przełożeń jeżeli chodzi o linkę, a jak ten docisk ma być dużo mocniejszy to wtedy strzeli coś innego. Tak na chłopski rozum to zastosowanie hydrauliki bez wspomagania typu serwo zawsze będzie gorsze niż linka bo dochodzą straty w pompce i siłowniku, a więc jeżeli twierdzisz że linka nie da rady to musisz się wesprzeć jakimś wspomaganiem.
proponuję serwo sprzęgłowe od nissana patrola , w mojej trajce działa jako serwo hamulcowe i jestem zadowolony np. takie http://allegro.pl/pompa-sprzegla-serwo- ... 69633.html a rozmiarowo takie że mniejszego nie znajdziesz
rozi pisze:Na lince odpada bo z silnikiem subaru montuję dużo mocniejszy docisk sprzęgła więc muszę usprawnić hydraulikę żeby to w ogóle wcisnąć
To tylko kwestia przełożeń jeżeli chodzi o linkę, a jak ten docisk ma być dużo mocniejszy to wtedy strzeli coś innego. Tak na chłopski rozum to zastosowanie hydrauliki bez wspomagania typu serwo zawsze będzie gorsze niż linka bo dochodzą straty w pompce i siłowniku, a więc jeżeli twierdzisz że linka nie da rady to musisz się wesprzeć jakimś wspomaganiem.
Kurde jak dla mnie hydraulika musi być lepsza z bardzo prostego powodu bo jesz wszechobecna a linki już nikt nie stosuje Poza tym w motocyklach różnica jest znaczna na korzyść hydrauliki?
rozi pisze:Kurde jak dla mnie hydraulika musi być lepsza z bardzo prostego powodu bo jesz wszechobecna a linki już nikt nie stosuje Poza tym w motocyklach różnica jest znaczna na korzyść hydrauliki?
Tylko zauważ, że teraz w samochodach i motocyklach masz centralny wysprzęglik, a u Ciebie dalej pchasz przez dźwignię. Może warto by się było zastanowić nad centralnym wysprzęglikiem do skrzyni garba. Kato tak przerobił wycisk do UN01.