juniorv
- koper937
- Posty: 328
- Rejestracja: 09 sie 2012, 00:28
- Lokalizacja: kołczygłowy
- Kontakt:
Re: juniorv
300mm z przodu
- andrzejqs
- Posty: 1883
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: juniorv
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: juniorv
Główka wspawana źle i trzeba to wzmocnić, tył ramy pewnie wytrzyma, ale zrobiłbym to inaczej. Poniżej fotki ramy też robionej kilka dni temu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szalony-Mateo
- Posty: 408
- Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
- Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
- Kontakt:
Re: juniorv
Patrząc na te półki to skręt będzie miała gorszy od ciężarówki. Zobacz jak niewiele miejsca jest od lagi do ramy.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Zgadzam się i rury od ramy będę chciał podciąć i wspawać wzmocnienia aby zmniejszyć promień zawracania.Szalony-Mateo pisze:Patrząc na te półki to skręt będzie miała gorszy od ciężarówki. Zobacz jak niewiele miejsca jest od lagi do ramy.
Najważniejsze co chciałem uzyskać to aby można było ramę oddzielić od silnika i wózka zawieszenia. Rama skręcana z wózkami.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Jaki kąt główki? u mnie wstępnie 48-50 tak szczepiłem z ramąsekuwawa pisze:Główka wspawana źle i trzeba to wzmocnić, tył ramy pewnie wytrzyma, ale zrobiłbym to inaczej. Poniżej fotki ramy też robionej kilka dni temu.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Byłem obejrzałem przemyślałem i przedłużę ramę w miejscu główki jakieś 4 cm co powoli mi zwiększyć kąt skrętu i zmniejszyć promień zawracania. A miało być tak pięknie
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- Szalony-Mateo
- Posty: 408
- Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
- Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
- Kontakt:
Re: juniorv
Juniorv zobacz jak ramę zrobił mechanior. Tylko nie używaj kolanek hamburskich (czy jakoś tak się nazywają) bo do tego trzeba być supr spawaczem by to wytrzymało w newralgicznych miejscach. Szczególnie chodzi o mocowanie główki ramy.
Masz tu linka do jego tematu:
http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f ... &start=100
Masz tu linka do jego tematu:
http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f ... &start=100
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: juniorv
Popatrz, ale proszę nie rób ramy z rury 2 cale.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: juniorv
ciężko się będzie skręcać. Miałem podobnie przy gnojowozie, a u mnie oponka "ciut subtelniejsza"
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 9315
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: juniorv
300mm pięknajuniorv pisze:300/35R18 tylko nie piszcie, że za szerokie bo ktoś ją faktycznie znajdzie w rowie i się ucieszy
mi się marzy 330 przód i 345//15 tył
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: juniorv
Seku to twoja maszyna czy komuś robisz?
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: juniorv
To nowa traja mojego kumpla, uznał że zmiana biegów w trajce to słaby pomysł i kupił 2,5 V6 z omegi.seta pisze:Seku to twoja maszyna czy komuś robisz?
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: juniorv
No zapowiada się ciekawie
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Masz również wyprowadzony wężyk ze skrzyni biegów. Jest to wężyk do podciśnienia czy jakieś odpowietrzenie?sekuwawa pisze:To nowa traja mojego kumpla, uznał że zmiana biegów w trajce to słaby pomysł i kupił 2,5 V6 z omegi.seta pisze:Seku to twoja maszyna czy komuś robisz?
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: juniorv
Mnie nie pytaj bo to nie moje, ale jak chcesz to podeślę Ci na PW telefon do kumpla co to składa. Kupił całą omege i ją wybebeszał więc pewnie wie.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Super zapodaj namiar. Może ktoś inny pomoże w tym wątkusekuwawa pisze:Mnie nie pytaj bo to nie moje, ale jak chcesz to podeślę Ci na PW telefon do kumpla co to składa. Kupił całą omege i ją wybebeszał więc pewnie wie.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- mechanior
- Member
- Posty: 2147
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: juniorv
To jest odpowietrzenie skrzyni, kolana hamburskie mają wystarczająco wytrzymałości w tego typu konstrukcji ale trzeba dobrze pospawać, zresztą rame czy na kolanach czy giętą i tak trzeba dobrze pospawać. co do automatu to wyjeb go puki możesz.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Jakie problemy z tym automatem? Pewnie nie tylko mnie to ciekawi
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- mechanior
- Member
- Posty: 2147
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: juniorv
Ogólnie to on jest dopasowany do wagi pojazdu i dlatego chujowo chodzi , jak jeździłem swoją czułem się jakbym miał nie 180 koni ale 50. Nawet jak elektryka jest opanowana i zmienia biegi to jest upierdliwa w eksploatacji.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Wywaliłem górne rury i wstawiłem nowe dłuższe i co o tym sądzicie ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: juniorv
Jeździliśmy Omegą w automacie i jakoś nie odczułem, że te automaty źle chodzą i czułem te 180KM. Masa pojazdu nie ma wiele do rzeczy bo to jest kwestia sterowania i elektroniki. Podejrzewam że wszystko jest kwestią tego że najczęściej dawcami są pojazdy kupowane najtaniej i mocno wyeksploatowane. Można jak Wiktor wrzucić dyfer od diesla co powinno poprawić osiągi.mechanior pisze:Ogólnie to on jest dopasowany do wagi pojazdu i dlatego chujowo chodzi , jak jeździłem swoją czułem się jakbym miał nie 180 koni ale 50. Nawet jak elektryka jest opanowana i zmienia biegi to jest upierdliwa w eksploatacji.
- andrzejqs
- Posty: 1883
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: juniorv
ok nawet wygląd się poprawiłjuniorv pisze:Wywaliłem górne rury i wstawiłem nowe dłuższe i co o tym sądzicie ?
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- mechanior
- Member
- Posty: 2147
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: juniorv
Własnie masa i elektronika ma najwięcej do rzeczy, ale widze ze na automacie z omy każdy chyba musi się przejechać , taki widać urok.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Mam pytanie:
Czy masę DMC w dowodzie wydanym przed 22.czerwca 2013 jest zapisem który można zmienić (zmiany konstrukcyjne itp.) dodam, że dowód dotyczy motocykl sam
Czy masę DMC w dowodzie wydanym przed 22.czerwca 2013 jest zapisem który można zmienić (zmiany konstrukcyjne itp.) dodam, że dowód dotyczy motocykl sam
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości