W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
juniorv
Posty: 77 Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:
Post
autor: juniorv » 28 lis 2013, 00:34
DSC_0746.jpg
DSC_0743.jpg
DSC_0750.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Przemek
Posty: 254 Rejestracja: 21 sty 2011, 14:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Przemek » 28 lis 2013, 13:29
Kolego, widzę że powstaje ciekawa maszyna, ale coś taki skąpy w słowach
Człowiek został stworzony przez miłość, dlatego ona tak bardzo go pociąga. J.M.Vianney
andy
Posty: 1003 Rejestracja: 17 sie 2012, 11:19
Krótki opis: Jest nikim ten kto nie ulepsza świata.
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:
Post
autor: andy » 28 lis 2013, 15:16
Przemas pisze: Kolego, widzę że powstaje ciekawa maszyna, ale coś taki skąpy w słowach
widać że człowiek konkretny , mało mówi za to efekty w robocie widać ,
i posługuje się najstarszą chyba odmianą pisma : pismem obrazkowym
buszowanie
Posty: 253 Rejestracja: 25 paź 2011, 17:58
Krótki opis: Sergiusz
Lokalizacja: północna opolszczyzna
Kontakt:
Post
autor: buszowanie » 28 lis 2013, 15:24
Pewnie tępy i po piwku jestem, bo nic z tego nie wynika.
andrzejqs
Posty: 1885 Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:
Post
autor: andrzejqs » 28 lis 2013, 18:13
Buszowanie wszystko ok ja nie piłem i nie wiem oco kaman ?
juniorv rozwiń temat ABS
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić
.
mechanior
Member
Posty: 2148 Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:
Post
autor: mechanior » 28 lis 2013, 20:05
Junior wyjeb ten automat za wczasu. widzę że połączyłeś wyjscie skrzyni bezpośrednio do dyfra, wiesz że w takim połączeniu będziesz miał krzywo zamontowany silnik albo krzywą ramę.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
juniorv
Posty: 77 Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:
Post
autor: juniorv » 28 lis 2013, 20:24
A to niby czemu nie będzie osiowo ?
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
mechanior
Member
Posty: 2148 Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:
Post
autor: mechanior » 28 lis 2013, 20:31
bo dyfer ma przesunięcie.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
juniorv
Posty: 77 Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:
Post
autor: juniorv » 28 lis 2013, 20:39
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77 Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:
Post
autor: juniorv » 28 lis 2013, 20:41
mechanior pisze: bo dyfer ma przesunięcie.
Duży ten ofset przy tym moście jak to wpływa na jazdę bo temat przerabiałeś no i pewnie Wiktor również
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
adaśko
Posty: 4478 Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:
Post
autor: adaśko » 28 lis 2013, 20:46
po jaki chuj ci abs?
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
mechanior
Member
Posty: 2148 Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:
Post
autor: mechanior » 28 lis 2013, 20:50
Nie wiem jaki to bedzie mialo wpływ bo obie trajki zrobiłem osiowo, możliwe że nie bedzie to odczuwalne ale jak pisałem trajka będzie krzywa.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
juniorv
Posty: 77 Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:
Post
autor: juniorv » 28 lis 2013, 20:50
Racja, czekam na propozycje po co ten ABS w trajk ?
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
andrzejqs
Posty: 1885 Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:
Post
autor: andrzejqs » 28 lis 2013, 21:17
Ja mam ABS w trajce ale wykorzystuje tylko funkcje zbierania impulsów do licznika
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić
.
Lipa
Posty: 1747 Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:
Post
autor: Lipa » 28 lis 2013, 21:26
Ten bęben... to ile ma ???
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
sekuwawa
Posty: 2011 Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: sekuwawa » 29 lis 2013, 12:38
mechanior pisze: Nie wiem jaki to bedzie mialo wpływ bo obie trajki zrobiłem osiowo, możliwe że nie bedzie to odczuwalne ale jak pisałem trajka będzie krzywa.
Właśnie u kumpla powstaje trajka na omedze 2,6 V6 i faktycznie wyjście wałka atakującego z dyfra nie jest symetrycznie w osi. Po przemyśleniach uznaliśmy, że rama będzie symetryczna do zawiechy a silnik w tej ramie przestawiony ok 2 cm w odpowiednią stronę. Podejrzewam że po wykończeniu nie będzie tego widać, ale trzeba mieć tego świadomość.
mechanior
Member
Posty: 2148 Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:
Post
autor: mechanior » 29 lis 2013, 20:17
Tam jest z tego co pamiętam 6 cm przesuniecia od osi. jak zrobicie 2 cm to silnik poleci po skosie.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
sekuwawa
Posty: 2011 Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: sekuwawa » 30 lis 2013, 14:12
Ja tego nie mierzyłem tylko kumpel wspominał coś ok 20-25mm, a wg mnie to nieznaczące. Jak tam faktycznie jest 6 cm to już sporo, ale Wiktor tez chyba ma bezpośrednio spiętą skrzynię z dyfrem?
Wiktor
Posty: 7580 Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:
Post
autor: Wiktor » 30 lis 2013, 14:48
mam bezpośrednio i mam silnik lekko skoszony a po drugie nie lezy rowno w ramie i jest ok
idą zmiany
mechanior
Member
Posty: 2148 Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:
Post
autor: mechanior » 30 lis 2013, 20:53
Dorobiłem do tego taki prosty przyrzad i pokazał coś ok 6 cm, jak Wiktor tak zrobił i nie ma problemu to może nie ma się co spuszczać.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 30 lis 2013, 22:29
wypuścicie przeciwległą os z kołem o ok 15cm dalej w bok i zrównoważy efekty uboczne
kepasa?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
juniorv
Posty: 77 Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:
Post
autor: juniorv » 01 gru 2013, 14:31
Wytrace te 6cm na felgach prawa +3cm a lewa -3 cm co wy na to wkońcu felgi będę dorabial i jak opona będzie 345 to pewnie w oczy się nie będzie rzucać
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77 Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:
Post
autor: juniorv » 01 gru 2013, 15:16
Lipa pisze: Ten bęben... to ile ma ???
11"R18
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77 Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:
Post
autor: juniorv » 01 gru 2013, 15:33
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77 Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:
Post
autor: juniorv » 05 gru 2013, 12:39
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości