Luźne rozmowy na temat trajek!
Rob_trike
President
Posty: 11026 Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:
Post
autor: Rob_trike » 01 lis 2009, 20:17
Czyli z czym dałem dupy w swojej traji - czytaj co mozna zrobić lepiej i czego nie należy powielać w budowie swojej traji:
- urywające się mocowanie błotników - wada: zbyt cienkie rurki na uchwyty - zastosować scianę min 4 mm i wspawać "trójkątne" wznocnienia łuków
- shima -zbyt duży kąt główki ramy przy zawiasie upsidedown, teleskopowym - wiadomo mniejszy kąt
- urywające sie wydechy
- garbus - brak wzmocnień jak w mocowaniach błotników
- brak hamulca - bębny - nigdy więcej - prosta tarcza kotwiczna z blachy 10-ki + tarcze, zaciski merc np 123
A co u Was "szwankuje" ?
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Wiktor
Posty: 7580 Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:
Post
autor: Wiktor » 01 lis 2009, 20:19
u mnie automat z duza iloscia elektroniki
slabo zamocowane weze wodne(teraz znalazlem extra opaski)
idą zmiany
Socrates
Posty: 541 Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:19
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:
Post
autor: Socrates » 01 lis 2009, 20:22
U mnie punkt 1 i 3 a mam na malcu ale już bendę przerabiał
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 01 lis 2009, 21:25
- mocowanie błotników (rozwiazalem dopiero za pomoca blachy o grubości 8mm, ale teraz nowe koła to i nowe mocowania muszą byc i znowu problem, na razie jezdzimy bez błotników tylnych, bo po co?)
- kiepskiej jakości alternatory w 126p (oddam wiele za patent na inny alternator i jego zamocowanie)
- reszta jest genialna w swej prostocie
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
mały
Posty: 3047 Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:
Post
autor: mały » 01 lis 2009, 21:38
zbyt mały zbiornik paliwa zbyt częste wizyty na ORLEN,dławiący się silnik na nierównych drogach.
Wiktor
Posty: 7580 Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:
Post
autor: Wiktor » 01 lis 2009, 21:41
o zbiorniku zapomnialem
idą zmiany
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 01 lis 2009, 22:10
Mały jak bedzie cieplej, to przyjedziesz do mnie, zrobie Ci te obroty i przetrywanie na dziurach
zbiornik mały bo u mnie na ok 120km, ale mozna przezyc.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
mały
Posty: 3047 Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:
Post
autor: mały » 01 lis 2009, 23:01
no a u mnie starczało tylko na jakieś 90-100km ale nie wiem czy to btł powód 9x16 kół z tyłu albo miałem tak rozdygany gaznik
kowal
Post
autor: kowal » 01 lis 2009, 23:31
Z błotnikami nie ma najmniejszego problemu, a jeżdżę na sztywnym zawieszeniu. Jedynie silnik trochę mi prycha na większych nierównościach. Przez zimę to rozpracuję.
Sulkyrider
Posty: 11800 Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:
Post
autor: Sulkyrider » 01 lis 2009, 23:33
Ma ktoś w traji ogrzewanie? Bo na Luka traji jest zimno jak sam skurwysyn.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
mały
Posty: 3047 Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:
Post
autor: mały » 01 lis 2009, 23:35
hehe pewnie remont silnika wam nie poszedł w kaszlu?
Sulkyrider
Posty: 11800 Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:
Post
autor: Sulkyrider » 01 lis 2009, 23:36
Nie, wszystko poszło zajebiście tylko ze sprzęgłem daliśmy dupy
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
mały
Posty: 3047 Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:
Post
autor: mały » 01 lis 2009, 23:36
tarczy nie wcisneliście?
Sulkyrider
Posty: 11800 Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:
Post
autor: Sulkyrider » 01 lis 2009, 23:37
Nie wiem co zjebaliśmy, wiemy że nie działa sprzęgło
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
mały
Posty: 3047 Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:
Post
autor: mały » 01 lis 2009, 23:38
pewnie tarcza odwrotnie założona
Wiktor
Posty: 7580 Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:
Post
autor: Wiktor » 02 lis 2009, 09:33
a wogole wlozyliscie tarcze??
idą zmiany
winda
Secretary
Posty: 14971 Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:
Post
autor: winda » 02 lis 2009, 10:56
trajka 126p.zapomnijcie o ciężkich pionowych tłumikach.wyrywaja szpilki z bloku silnika.dobrze przemyslcie odległość stopek i pedałów biorą pod uwagę wasz wzrost.inaczej bedzie kopa jak u mnie.siedzenie raczej z twardej gąbki nigdy z miekkiej!.tylko duzy zbiornik paliwa!
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 02 lis 2009, 11:22
tarcza i docisk jest ok, łozysko oporowe spadło z widełek po prostu
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Wodzu
Posty: 1601 Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:
Post
autor: Wodzu » 02 lis 2009, 11:39
Luksky pisze: tarcza i docisk jest ok, łozysko oporowe spadło z widełek po prostu
To moze tych smiesznych drucikow co to tzymaja to w kupie zapomnieliscie?
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 02 lis 2009, 13:54
byly druciki - tylko swap silnika robilismy.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Rob_trike
President
Posty: 11026 Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:
Post
autor: Rob_trike » 06 lis 2009, 19:40
nie wiem dlaczego ale serwo od TICO - leje sie z niego jak z kaczej dup.y - za to od golfa dziala super - niestety jest wieksze
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
mały
Posty: 3047 Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:
Post
autor: mały » 06 lis 2009, 19:46
ja u siebie montuje same pompy bez serwa do hampla i do sprzęgła nie wiem jak to działa na garbie ale u mnie jest wydajne
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 06 lis 2009, 23:03
ja tez pompa od daewoo - nowa 40zł, zadnych wspomagań, itp
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Devil
Posty: 2704 Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
Krótki opis: *TRAJKERS*
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:
Post
autor: Devil » 06 lis 2009, 23:44
ja mam gdzies wspomaganie przede wszystkim nie ladnie wyglada jak jest gdzies na wierzchu a ukryte jakies ciegla kombinowac fuu bede mial wystarczajaco dlugie dzwignie wiec wystarczy a jak nie to wrabie pompe od ursusa C-360 kolega ma w Ciagniczku samorobnym wazy ponad tone kola 18 duzy balon ciagnikiwe ramie do pompy okolo 15 cm i blokuje kola bez problemu na asfalcie tylko sie gumy pala.Ja mam w swoim traktorku tez tylko kola 16 i jak mam naped przedni wlaczony to 4 kola blokuje.Takze po co serwo???????????
Wodzu
Posty: 1601 Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:
Post
autor: Wodzu » 07 lis 2009, 00:15
Devil pisze: ja mam gdzies wspomaganie przede wszystkim nie ladnie wyglada jak jest gdzies na wierzchu a ukryte jakies ciegla kombinowac fuu bede mial wystarczajaco dlugie dzwignie wiec wystarczy a jak nie to wrabie pompe od ursusa C-360 kolega ma w Ciagniczku samorobnym wazy ponad tone kola 18 duzy balon ciagnikiwe ramie do pompy okolo 15 cm i blokuje kola bez problemu na asfalcie tylko sie gumy pala.Ja mam w swoim traktorku tez tylko kola 16 i jak mam naped przedni wlaczony to 4 kola blokuje.Takze po co serwo???????????
Dobrze gada!
Ja u siebie mialem wlasnie ta sama pompe i pedal 2 cm i kola w miejscu!
50 pln nowa:)
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości