co da haka... dlatego w innym temacie sie dopytywalem o to jak wyglada targanie traji po autostradzie od strony prawnej na terenie unii bo o polske bym sie nie martwil. jakby to bylo na legalu to bym swoja tez tu przytargal. a lawety targac 1000km nie chce.
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
miałem Traje na ciągadle w Niemcowni i przy kontroli drogowej się nie przyjebali !!! ZWRÓCILI mi tylko uwage ,że powinienem jechać max 80 km/h...tak jak z przyczepą
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
Kilka przydatnych informacji ze sprawdzonego zrodla
od Kurta Nymanna z Viborga
From my police sister!!
Karin Nymann Jensen
Hello Kurt. A Polish registered trike is not interesting for Danish police as long as all papers and license is in order. Regarding Towing of uindregistreret vehicle so it works in Denmark with up to 30 kilometers per hour - so no highway. How rules are in Germany I do not know. It was probably easier to transport it on a registered trailer. Enjoy the ride
na nasz:
Od mojej siostry (policjantki)
Karin Nymann Jensen
Czesc Kurt. Duńskiej policji nie interesuja trajki (pojazdy) na polskich tablicach tak dlugo jak wszystkie papiery i pozwolenie (chodzi o prawo jazdy) sa w porzadku. Odnosnie holowania pojazdu niezarejestrowanego tak to dziala w Danii, że mozna go holowac do 30km/h - czyli nie po autostradach. Nie wiem jakie zasady obowiazuja w niemczech. prawdopodobniej latwiejszym wyjsciem jest holowanie trajki na przyczepie. ciesz sie jazda.
ps. napisala holowanie pojazdu niezarejestrowanego. dowiem sie jeszcze czy tak samo jest z holowaniem pojazdu zarejestrowanego. aha i tu chodzi o holowanie na wozidle za przednie kolo. ponoc nie robia problemow z homologacja na tego typu wynalazki.
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...