Rama kratownicowa konstrukcji własnej, zawieszenie konstrukcji własnej. Piec Audi 4,2l. Maszyna do zapierdalania

Dużo się dowiedziałem, jak "przeskakiwał" patenty McLarena. Jakiś czas temu inny twórca repliki przegrał sprawę w sądzie i musiał zniszczyć replikę oraz formy.
To jest prawdopodobnie jedyna replika, która dla laika jest nie do odróżnienia od oryginału, a do której McLaren się nie czepia.
Na razie na testach drogowych osiągnął 220km/h, twierdzi że przekroczy 320km/h ale musi jechać specjalnie do niemiec, żeby nie stracić prawka.
Niestety nie przejechałem się i zdjęcia są tylko z warsztatu, ponieważ akurat zmieniał skrzynie biegów z 5biegowej na 6.
Myślałem, że jak tam zajadę to zobaczę jakąś wielką firmę, a zobaczyłem tylko zwykły warsztat, niczym nie różniący się od naszych i zapaleńca, który zbudował to z czystej pasji.