


ps Albo wydłużenie górnych wachaczykówadaśko pisze:Józek na mój chłobski rozum to jak ci ktoś wcześniej radził odwrócić dolną półkę , to się jeszcze pogorszy , bo ci rama siądzie wyprzedzenie będziesz miał na jeszcze większym plusie .
Moim skromnym zdaniem , n ajprostrzym rozwiązaniem dla ciebie , dla trajki, jest skrocenie dolnych wachaczyków.
Podstaw Traję do Bola ja będę w grudniu , to cos poradzimy i tak teraz nie jezdzisz więc sie wstrzymaj
nie zgodze się z twoim stwierdzeniem,według wszelkich praw fizyki wyprzedzenie zbliży sie z plusa do zera, a ja jednak bym obstawiał wydłużenie górnych o jakieś 15- 20 mm, ale to jest tylko moje skromne zdanielukasz pisze:adasko jak skrocisz dolne wachaczyki to tez zwiekszy w plus wypszedzenie
Adaśko, ale Ty akurat wprowadzasz odwrotną geometrię.adaśko pisze:nie zgodze się z twoim stwierdzeniem,według wszelkich praw fizyki wyprzedzenie zbliży sie z plusa do zera, a ja jednak bym obstawiał wydłużenie górnych o jakieś 15- 20 mm, ale to jest tylko moje skromne zdanielukasz pisze:adasko jak skrocisz dolne wachaczyki to tez zwiekszy w plus wypszedzeniei niech się inni też wypowiedzą.
Może któryś będzie miał rację, w koncu chyba po to tu jesteśmy aby sobie pomagać
przeczytaj co napisałeślukasz pisze:ja bym sie zastanowil nad zamiana lag lewa na prawa i na odwrot, w ten sposob aby os kola byla przed laga a nie za, obrocil dolna polke o 180 stopni , a wachaczyki sprobowal zamontowac pod te otwory co masz teraz przed rura, troche namieszalem ale chyba wiadomo o co mi chodzi
wszyscy wiemy .że z tym kątem to jest jakiś mit , jak święty Grall czy kamień filozoficznySulkyrider pisze:Adaśko, ale Ty akurat wprowadzasz odwrotną geometrię.adaśko pisze:nie zgodze się z twoim stwierdzeniem,według wszelkich praw fizyki wyprzedzenie zbliży sie z plusa do zera, a ja jednak bym obstawiał wydłużenie górnych o jakieś 15- 20 mm, ale to jest tylko moje skromne zdanielukasz pisze:adasko jak skrocisz dolne wachaczyki to tez zwiekszy w plus wypszedzeniei niech się inni też wypowiedzą.
Może któryś będzie miał rację, w koncu chyba po to tu jesteśmy aby sobie pomagać
Kolega ma chyba wyprzedzenie na sporym minusie i dlatego tak ciężko skręcać. Jak obróci półkę to bedzie miał bliżej zera. Co do rozbórki to pewnie trzeba lagi na boki rozjechać.adaśko pisze:Józek na mój chłobski rozum to jak ci ktoś wcześniej radził odwrócić dolną półkę , to się jeszcze pogorszy , bo ci rama siądzie wyprzedzenie będziesz miał na jeszcze większym plusie .
Moim skromnym zdaniem , n ajprostrzym rozwiązaniem dla ciebie , dla trajki, jest skrocenie dolnych wachaczyków.
Podstaw Traję do Bola ja będę w grudniu , to cos poradzimy i tak teraz nie jezdzisz więc sie wstrzymaj
Krzychu jak odwrócisz dolną połkę to koło pójdzie do przodu i to sporo a traja opadnie na ryj jakieś 10 cm i jezcze ciężej będzie się skręcaćSulkyrider pisze:Panowie, ale chodzi o to, żeby wyprzedzenie zmniejszyc, bo jest za duże i odwrócenie dolnej półki w tym momencie jest na miejscu, było już omawiane, tylko Jozim nowy temat zalozył.
A tu pyta konkretnie jak to rozebrać.
O wlaśnie.sekuwawa pisze:Kolega ma chyba wyprzedzenie na sporym minusie i dlatego tak ciężko skręcać. Jak obróci półkę to bedzie miał bliżej zera. Co do rozbórki to pewnie trzeba lagi na boki rozjechać.adaśko pisze:Józek na mój chłobski rozum to jak ci ktoś wcześniej radził odwrócić dolną półkę , to się jeszcze pogorszy , bo ci rama siądzie wyprzedzenie będziesz miał na jeszcze większym plusie .
Moim skromnym zdaniem , n ajprostrzym rozwiązaniem dla ciebie , dla trajki, jest skrocenie dolnych wachaczyków.
Podstaw Traję do Bola ja będę w grudniu , to cos poradzimy i tak teraz nie jezdzisz więc sie wstrzymaj
a ja będę obstawal przy swoimsekuwawa pisze:Kolega ma chyba wyprzedzenie na sporym minusie i dlatego tak ciężko skręcać. Jak obróci półkę to bedzie miał bliżej zera. Co do rozbórki to pewnie trzeba lagi na boki rozjechać.adaśko pisze:Józek na mój chłobski rozum to jak ci ktoś wcześniej radził odwrócić dolną półkę , to się jeszcze pogorszy , bo ci rama siądzie wyprzedzenie będziesz miał na jeszcze większym plusie .
Moim skromnym zdaniem , n ajprostrzym rozwiązaniem dla ciebie , dla trajki, jest skrocenie dolnych wachaczyków.
Podstaw Traję do Bola ja będę w grudniu , to cos poradzimy i tak teraz nie jezdzisz więc sie wstrzymaj
No na minusie właśnie.lukasz pisze:zaraz zaraz bo juz sie pogubilem ta nibieska linia na foto oznacza wypszedzenie na minusie??
Na pewno???sekuwawa pisze:No na minusie właśnie.lukasz pisze:zaraz zaraz bo juz sie pogubilem ta nibieska linia na foto oznacza wypszedzenie na minusie??
Sulkyrider pisze:Na pewno???sekuwawa pisze:No na minusie właśnie.lukasz pisze:zaraz zaraz bo juz sie pogubilem ta nibieska linia na foto oznacza wypszedzenie na minusie??
Przyjrzyj się rozmieszczeniu uszu od wahaczyków i uszom od amortyzatora.lukasz pisze:a dlaczego nie mozna tak jak wczesniej pisalem obrocic lag
Każda metoda dobra byle to poprawić.lukasz pisze:mi mowiono ze na plusie, tu jest duzy plus , a dlaczego nie mozna tak jak wczesniej pisalem obrocic lag aby te w kolko dwa mocowania byly do tylu traji i do nich wachaczyki ,a to jedno co jest teraz skierowane do tylu dac z przodu do mocowania amora, i oska kola tez byla by z przodu a nie z tylu lag co spowodowac powinno zmniejszenie tego plusa??
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość