

P.
taka jest moja opinia, jak budujesz swoją ramę najczęściej jest przewymiarowana średnica i ścianka rury jak i sam główka ramy- wtedy można ciąć, doginać, zmieniać kąt itd , w rozwiązaniach seryjnych wszystko jest policzone na zadane parametry, podcinając to wszystko i spawając ponownie masz po prostu mniejszą pewność, druga sprawa to estetyka i linia całego pojazdu, Vulkanowi np nieźle się to udało - fotki w jego temacie, ale nie majstrował przy główce ramy tylko wykorzystał przednią część ramy.Czeźwy pisze:Junkers:
Czemu adaptacja ramy przy zmianie kąta jest złym pomysłem??
P.
jak silnik od moto napedzanego kardanem to chyba zaden problem.Czeźwy pisze:Fakt, przeoczyłem.
Kolejna sprawa. W sumie coś co mnie najbardziej martwi od samego początku. Jakie rady i patenty co do samego wału. Przypominam, że serce mamy z dwukółki, a tył z samochodziku.
P.
Wodzu pisze:jak silnik od moto napedzanego kardanem to chyba zaden problem.Czeźwy pisze:Fakt, przeoczyłem.
Kolejna sprawa. W sumie coś co mnie najbardziej martwi od samego początku. Jakie rady i patenty co do samego wału. Przypominam, że serce mamy z dwukółki, a tył z samochodziku.
P.
Z tym rozwiązaniem pieca motocyklowego to ja widzę taki problem: wyjście wałka ze skrzyni nie leży w osi symetrii silnika wał idzie bokiem do dyfra tylnego koła, tak więc nie dopasujesz mostu samochodowego na zasadzie P&P, czeka cię przesunięcie dyfra a co za tym idzie przebudowa belki zawieszenia i dorobienie nowych półosiCzeźwy pisze:.................Panowie czyli zaczynamy od szukania pieca. Jest jedna mała zmiana do wcześniej wymienionych modeli do grona potencjalnych dawców dołączyła Walkiria.............................
P.
Bez przesady, od tego są przeguby krzyżakowe. Jak będzie pracował pod lekkim kątem to nic nie powinno się stać.junkers pisze:Z tym rozwiązaniem pieca motocyklowego to ja widzę taki problem: wyjście wałka ze skrzyni nie leży w osi symetrii silnika wał idzie bokiem do dyfra tylnego koła, tak więc nie dopasujesz mostu samochodowego na zasadzie P&P, czeka cię przesunięcie dyfra a co za tym idzie przebudowa belki zawieszenia i dorobienie nowych półosiCzeźwy pisze:.................Panowie czyli zaczynamy od szukania pieca. Jest jedna mała zmiana do wcześniej wymienionych modeli do grona potencjalnych dawców dołączyła Walkiria.............................
P.
Kwestia odległości dyfra od wałka ze skrzyni i wynikającego z tego kąta.sekuwawa pisze:Bez przesady, od tego są przeguby krzyżakowe. Jak będzie pracował pod lekkim kątem to nic nie powinno się stać.junkers pisze: Z tym rozwiązaniem pieca motocyklowego to ja widzę taki problem: wyjście wałka ze skrzyni nie leży w osi symetrii silnika wał idzie bokiem do dyfra tylnego koła, tak więc nie dopasujesz mostu samochodowego na zasadzie P&P, czeka cię przesunięcie dyfra a co za tym idzie przebudowa belki zawieszenia i dorobienie nowych półosi
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość