Witam wszystkich !!!
Założyłem ten temat z nadzieją na dobre rady o miłośników trzech kółek Od Września chcę zacząć budowę . Moja wizja zaczyna się od kultowego malucha rana coś w stylu trajki ( czerwonego skorpiona ) z przodem jak w awatarze kolegi (windy) czyli długi na sprężynach:) oczywiście tył na wachaczach . Do budowy zamierzam użyci rur 1 1/4 cala i 1 calowych . I zastanawiam się rejestracją na kat B
za wszystkie porady z góry dziękuje :)
Ostatnio zmieniony 23 maja 2012, 17:19 przez adrian890, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja chcę, żeby mój silnik w czarnym odrzutowcu miał 150 koni i żeby reszta konstrukcji to wytrzymała i żeby palił 4l/100km jak się go zdrowo pałuje. A i zapas opon.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem. T F F T
Sulkyrider pisze:Ja chcę, żeby mój silnik w czarnym odrzutowcu miał 150 koni i żeby reszta konstrukcji to wytrzymała i żeby palił 4l/100km jak się go zdrowo pałuje. A i zapas opon.
Dobra ja Ci pomoge, jedź do Babek, tam jest stadnina koni, podczep wszystkie konie(zbierz też z okolicy) do trajki , odpal silnik(żeby było to magiczne spalanie 4/100) i krzyknij WIOOOOO
Sulkyrider pisze:Ja chcę, żeby mój silnik w czarnym odrzutowcu miał 150 koni i żeby reszta konstrukcji to wytrzymała i żeby palił 4l/100km jak się go zdrowo pałuje. A i zapas opon.
przecież zawsze możesz powiedzieć że masz150 koni polnych albo 24 mechaniczne tylko straszne wariaty niekastrowane
Poszperaj w tematach budowy na forum. Rejestracją będziesz sie martwił na końcu. Do tego czasu może się jeszcze wiele zmienic w przepisach. Póki co, juz coraz rzadziej da się rejestrowac na samochodowy inny, raczej jako motocykl trójkołowy, aczkolwiek zdania są podzielone jaka kategoria jest wymagana. Przejrzyj "zderzenia prawne"
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem. T F F T
Przejżyj tematy forum ,tam jest mnostwo zdjęc i opisow i staraj się zadzwac konkretne pytania i problem z ktorymi się potykasz. W odpowiedzi moja rama jest zrobiona z rur 1,1/4 a poprzeczki w podnożku z calowej
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Z wielką chęcią zjawił bym się w babkach ale niestety praca mi nie pozwoli ok zacznę szukać po forum ! Zastanawiam się jeszcze nad tym silnikiem czy może coś innego ??
Silnik to mały procent kosztów budowy trajki, więc może warto rozejrzeć się za czyms większym.
Jak poczytasz forum, to zauwazysz, że większość z tych, którzy zbudowali na maluchu, budują, zbudowali lub chcą budować na czymś innym.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem. T F F T
dark pisze:wode ze zrodła się czerpie a nie prosi o podanie jej...
Ta, a po pizze sie dzwoni
dobrze powiedziane Dark
Autorze tego wątku, nie buduj na maluszku, bo szkoda prądu. Jak od podstaw robisz to od razu weź coś co jest troche wieksze niz silniczki od wycieraczek.
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
dark pisze:wode ze zrodła się czerpie a nie prosi o podanie jej...
Ta, a po pizze sie dzwoni
dobrze powiedziane Dark
Autorze tego wątku, nie buduj na maluszku, bo szkoda prądu. Jak od podstaw robisz to od razu weź coś co jest troche wieksze niz silniczki od wycieraczek.
Posluchaj kolegow, prawde radza, ja tez sie mecze na maluchu a w bance tli sie pomysl na cos bardziej wyrafinowanego....po pierwszej jezdzie probnej stwierdzisz ze zmarnowales czas.... ja swojej juz jezdzacej nie skonczylem a przede i zbieram graty na mocniejszy motorek
ale proboj od czegos trzeba zaczac Powodzenia i fotek oczekuje z budowy jak pewnie i pozostali koledzy z zacnego forum
Idę własną drogą ,bo tylko taką znam.
... _ _ _ ...
prosta budowa jest na tyle od garba a jak poczytasz to do skrzyni z garbusa sa rozne silniki montowane, subaru lub alfa romeo ,golf rzedowy i wiele innych znalazloby zastosowanie