
Witam Wszystkich
- budyn
- Posty: 777
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:46
- Krótki opis: Maczeta !
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
- winda
- Secretary
- Posty: 14997
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
Agramer ty nadal za wielką wodą?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lut 2012, 20:19
- Lokalizacja: Jarosław
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
No OK powiedzmy że mnie przekonałeś do zapka teraz następny problem jaka skrzynia biegów a konkretniej z czego będzie najprościej zaadoptować bo zaznaczam ze orginał mnie nie interesuje sorki za te pytania ale nie chciałbym popełnić jakiegoś błędu ,choć wiem że podczas budowy i tak zrobię ich wiele .
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4981
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
pisałeś ze silnik ma być z tyłu, wiele opcji ci nie zostaje jeśli chodzi o skrzynię bo to właśnie ta z Zaza lub garbusa, z wyższej półki to Porsche i DeLorean, ze skrzynią garba się nakombinujesz a efekt będzie pewnie podobny do oryginału, w drugiej opcji trzeba sypnąć groszem i to sporym. Jak dasz silnik z przodu to masz więcej opcji i wtedy najlepiej skrzynie i dyfer z tylnonapędówki i najlepiej z diesla.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lut 2012, 20:19
- Lokalizacja: Jarosław
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
Dałbym silnik z przodu ale niestety za mało miejsca poprostu za niska rama
- Pablo
- Posty: 41
- Rejestracja: 05 cze 2011, 18:48
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
Mazowsze wita:)
- adaśko
- Posty: 4490
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
ojp jak to Wiktor przeczyta ,że ktoś łączy zapka z garbusem to sie rozpuknie 

Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 22:09
- Lokalizacja: Dublin
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
majac dany silnik i skrzynie do niego po co kombinowac z inna?
... do przodu wciąż jedź...
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lut 2012, 20:19
- Lokalizacja: Jarosław
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
Chodzi o to że nie mam skrzyni zazaGOLDHEART pisze:majac dany silnik i skrzynie do niego po co kombinowac z inna?
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 22:09
- Lokalizacja: Dublin
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
jest tu taki jeden na forum. Wiktor,. facet jest specjalista od zapów i garbusów. Zaczekajmy az przyjdzie 

T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 22:09
- Lokalizacja: Dublin
- Kontakt:
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lut 2012, 20:19
- Lokalizacja: Jarosław
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
Kąpiele błotne są teraz na topie
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 22:09
- Lokalizacja: Dublin
- Kontakt:
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lut 2012, 20:19
- Lokalizacja: Jarosław
- Kontakt:
Re: Witam Wszystkich
Jaki stan tej skrzyni no i cenaGOLDHEART pisze:jest skrzynia do sprzedania jak chcesz
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 22:09
- Lokalizacja: Dublin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość