126p kolejna odsłona

Wszystko na temat jednośladów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3738
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

126p kolejna odsłona

Post autor: bandit »

Kolejna wersja wykorzystanie silnika NR2 (Niezniszczalna Rzędowa Dwójka). Jak kumpel nie skopie wykończeniówki to będzie git.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: Luksky »

widzę że mocno zaawansowane prace nad skrzynią musiały być. Fajnie sie zapowiada. Za nazwe NR2 masz u mnie browca :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3738
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: bandit »

Luk jakbys zobaczył w jak prosty sposób jest zrobiona flansza....
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14989
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: winda »

fajne ale tył jest sztywny a ruski kardan nie trzyma poziomu. nie bedzie go cięło?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3738
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: bandit »

Winda o co dokładnie chodzi z trzymaniem poziomu, chodzi Ci o wałek i wspaniały łącznik met-gum? Jeśli tak to w miejsce tego schitu wstawiony jest przegub samochodowy z kawałkiem półosi z audicy.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14989
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: winda »

no chodzi mi o wypoziomowanie dyfer - kardan - skrzynia ale zastosowałeś całkiem inne rozwiązanie połaczenia
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3738
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: bandit »

Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: Rob_trike »

widzialem jak kumpel w starych czasach ladowal silniki malca w ramy moto - narzekał na wibracje.... cudował z wałem i niestety nic nie pomagało Ale taki urok tej jednostki
Powodzenia :D
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Czarek-trike
Posty: 9335
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: FTW
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: Czarek-trike »

Zajebiście, motocykl musi być indywidualny , a nie jakaś jebana seria :D
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: custom »

bandit pisze:Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.
Co to jest sryta ?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: Sulkyrider »

Taki pojazd, zwany również skarpetą, a w fabryce mu dali "Syrena"
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4490
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: adaśko »

custom pisze:
bandit pisze:Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.
Co to jest sryta ?
No co ty Custom nigdy nie słyszałeś a Królowej polskich poboczy Syrenie!? :wink:
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: custom »

adaśko pisze:
custom pisze:
bandit pisze:Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.
Co to jest sryta ?
No co ty Custom nigdy nie słyszałeś a Królowej polskich poboczy Syrenie!? :wink:
Słyszałem , jeździłem nawet jako pasażer ale nazwy sryta nie słyszałem :mrgreen: skarpeta co innego :wink:
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
mały
Posty: 3047
Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: mały »

custom pisze:
adaśko pisze:
custom pisze:
bandit pisze:Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.
Co to jest sryta ?
No co ty Custom nigdy nie słyszałeś a Królowej polskich poboczy Syrenie!? :wink:
Słyszałem , jeździłem nawet jako pasażer ale nazwy sryta nie słyszałem :mrgreen: skarpeta co innego :wink:
Rycicipa lepiej do tego powozu pasowało :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
fajna NR2.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: Luksky »

Ryczypipa to i ja znam :)

Bandit - zapodaj wiecej foto albo na bieżąco zdawaj relację, bo fajny custom sie rodzi
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3738
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: bandit »

Luk rama to moje dzieło, dalsze wykończenie to kumpel bedzie działał, jak cos bedzie dalej posunięte to dam znać.
Awatar użytkownika
Fido
Posty: 674
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:16
Lokalizacja: LTM
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: Fido »

A nie myślałeś nad trochę krótszym sprzętem ?
Przerobić zamach pod sprzęgło ruskie i już będzie krótszy.
Wizualnie to wygląda teraz jakby dwie skrzynie były zamontowane.
Jak się w zapie da to i w maluszku też.
Znalazłem jednego z innym rozwiązaniem i szczerze powiem b.ładnie to wygląda.
http://images50.fotosik.pl/94/294b277f6681522dm.jpg http://images50.fotosik.pl/94/de23baabbdf2b2cfm.jpg http://images44.fotosik.pl/44/e92363c2b20afb49m.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3738
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: bandit »

Fido wiem, że się da na krótszym, ale tak jak pisałem, zrobiłem ramę pod dostarczony napęd. Miał byc większy i nie garbaty jak niektóre wydumki z silnikiem z kaszloka. Z drugiej strony wolę robić coś innego niż większość, szukać innych rozwiązań, dlatego tez robiłem traje maluchowska na amortyzatorach ze sprężynami od kabiny ciężarówki, przez co traja jest sztywniejsza i nie lata jak w serii.
Co do zdjęcia motunga z kaszloka to widziałem ten sprzęt na żywo na którymś ze zlotów.
Awatar użytkownika
Fido
Posty: 674
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:16
Lokalizacja: LTM
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: Fido »

A no jeśli takie życzenie klienta to oki. :wink:
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: Wiktor »

fajne moto bandit
masz swiezsze fotki??
idą zmiany
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3738
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: bandit »

Wiktor temat wykończenia przejął właściciel, i od tego momentu prace stoją w miejscu...niestety.
Będę kumpla atakował, co by się za niego wziął.
Awatar użytkownika
mazda
Posty: 955
Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: mazda »

I jak z pracami - dzieje sie coś ?
Ostatnio widziałem fajny patent na szerokie koło w którym jest dyfer - nie mogłem zrobic zdjec - moto do zobaczenia na Custom Show Poznań 2014
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3738
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: 126p kolejna odsłona

Post autor: bandit »

Niestety projekt upadl w czeluści kumpla garażu- szkoda...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości