126p kolejna odsłona
- bandit
- Posty: 3738
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
126p kolejna odsłona
Kolejna wersja wykorzystanie silnika NR2 (Niezniszczalna Rzędowa Dwójka). Jak kumpel nie skopie wykończeniówki to będzie git.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
widzę że mocno zaawansowane prace nad skrzynią musiały być. Fajnie sie zapowiada. Za nazwe NR2 masz u mnie browca 

T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- bandit
- Posty: 3738
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Luk jakbys zobaczył w jak prosty sposób jest zrobiona flansza....
- winda
- Secretary
- Posty: 14989
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
fajne ale tył jest sztywny a ruski kardan nie trzyma poziomu. nie bedzie go cięło?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- bandit
- Posty: 3738
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Winda o co dokładnie chodzi z trzymaniem poziomu, chodzi Ci o wałek i wspaniały łącznik met-gum? Jeśli tak to w miejsce tego schitu wstawiony jest przegub samochodowy z kawałkiem półosi z audicy.
- winda
- Secretary
- Posty: 14989
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
no chodzi mi o wypoziomowanie dyfer - kardan - skrzynia ale zastosowałeś całkiem inne rozwiązanie połaczenia
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- bandit
- Posty: 3738
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.
- Rob_trike
- President
- Posty: 11046
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
widzialem jak kumpel w starych czasach ladowal silniki malca w ramy moto - narzekał na wibracje.... cudował z wałem i niestety nic nie pomagało Ale taki urok tej jednostki
Powodzenia
Powodzenia

Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
-
- Posty: 9335
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: FTW
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Zajebiście, motocykl musi być indywidualny , a nie jakaś jebana seria 

It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- custom
- Member
- Posty: 8112
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Co to jest sryta ?bandit pisze:Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.
Omne Trinum Perfectum.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Taki pojazd, zwany również skarpetą, a w fabryce mu dali "Syrena"
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- adaśko
- Posty: 4490
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
No co ty Custom nigdy nie słyszałeś a Królowej polskich poboczy Syrenie!?custom pisze:Co to jest sryta ?bandit pisze:Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.

Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- custom
- Member
- Posty: 8112
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Słyszałem , jeździłem nawet jako pasażer ale nazwy sryta nie słyszałemadaśko pisze:No co ty Custom nigdy nie słyszałeś a Królowej polskich poboczy Syrenie!?custom pisze:Co to jest sryta ?bandit pisze:Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.


Omne Trinum Perfectum.
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Rycicipa lepiej do tego powozu pasowałocustom pisze:Słyszałem , jeździłem nawet jako pasażer ale nazwy sryta nie słyszałemadaśko pisze:No co ty Custom nigdy nie słyszałeś a Królowej polskich poboczy Syrenie!?custom pisze:Co to jest sryta ?bandit pisze:Opona jest 170 na feldze sryty, tyle że piasta jest z ruskacza falbana, która została rozcięta na tokarni i wstawiona 200 mm tuleja i zespawana. Dzięki temu tylne koło jest masywne. Co do kardana to jest na 2 krzyżakach, tylny oryginalny ruski, przedni samochodowy. Dzięki temu mozna kapcia 200 wpakować, bez obawy tarcia kardana o kapcia.skarpeta co innego



fajna NR2.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Ryczypipa to i ja znam
Bandit - zapodaj wiecej foto albo na bieżąco zdawaj relację, bo fajny custom sie rodzi

Bandit - zapodaj wiecej foto albo na bieżąco zdawaj relację, bo fajny custom sie rodzi
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- bandit
- Posty: 3738
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Luk rama to moje dzieło, dalsze wykończenie to kumpel bedzie działał, jak cos bedzie dalej posunięte to dam znać.
- Fido
- Posty: 674
- Rejestracja: 08 sty 2011, 16:16
- Lokalizacja: LTM
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
A nie myślałeś nad trochę krótszym sprzętem ?
Przerobić zamach pod sprzęgło ruskie i już będzie krótszy.
Wizualnie to wygląda teraz jakby dwie skrzynie były zamontowane.
Jak się w zapie da to i w maluszku też.
Znalazłem jednego z innym rozwiązaniem i szczerze powiem b.ładnie to wygląda.
http://images50.fotosik.pl/94/294b277f6681522dm.jpg http://images50.fotosik.pl/94/de23baabbdf2b2cfm.jpg http://images44.fotosik.pl/44/e92363c2b20afb49m.jpg
Przerobić zamach pod sprzęgło ruskie i już będzie krótszy.
Wizualnie to wygląda teraz jakby dwie skrzynie były zamontowane.
Jak się w zapie da to i w maluszku też.
Znalazłem jednego z innym rozwiązaniem i szczerze powiem b.ładnie to wygląda.
http://images50.fotosik.pl/94/294b277f6681522dm.jpg http://images50.fotosik.pl/94/de23baabbdf2b2cfm.jpg http://images44.fotosik.pl/44/e92363c2b20afb49m.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
- bandit
- Posty: 3738
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Fido wiem, że się da na krótszym, ale tak jak pisałem, zrobiłem ramę pod dostarczony napęd. Miał byc większy i nie garbaty jak niektóre wydumki z silnikiem z kaszloka. Z drugiej strony wolę robić coś innego niż większość, szukać innych rozwiązań, dlatego tez robiłem traje maluchowska na amortyzatorach ze sprężynami od kabiny ciężarówki, przez co traja jest sztywniejsza i nie lata jak w serii.
Co do zdjęcia motunga z kaszloka to widziałem ten sprzęt na żywo na którymś ze zlotów.
Co do zdjęcia motunga z kaszloka to widziałem ten sprzęt na żywo na którymś ze zlotów.
- Fido
- Posty: 674
- Rejestracja: 08 sty 2011, 16:16
- Lokalizacja: LTM
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
A no jeśli takie życzenie klienta to oki. 

Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- bandit
- Posty: 3738
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Wiktor temat wykończenia przejął właściciel, i od tego momentu prace stoją w miejscu...niestety.
Będę kumpla atakował, co by się za niego wziął.
Będę kumpla atakował, co by się za niego wziął.
- mazda
- Posty: 955
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
I jak z pracami - dzieje sie coś ?
Ostatnio widziałem fajny patent na szerokie koło w którym jest dyfer - nie mogłem zrobic zdjec - moto do zobaczenia na Custom Show Poznań 2014
Ostatnio widziałem fajny patent na szerokie koło w którym jest dyfer - nie mogłem zrobic zdjec - moto do zobaczenia na Custom Show Poznań 2014
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
- bandit
- Posty: 3738
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: 126p kolejna odsłona
Niestety projekt upadl w czeluści kumpla garażu- szkoda...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości