W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
Iron Maiden
Posty: 412 Rejestracja: 02 lut 2011, 15:19
Lokalizacja: Śniaty
Kontakt:
Post
autor: Iron Maiden » 20 sty 2012, 13:07
pełen szacun jak ciołeś je palnikiem gratulacje
A.C.A.B.
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 08 lut 2012, 16:56
Coś do przodu. Oczywiście to nie jest koniec ale już widać zarys widelca, felga jest przerabiana z stalowej ( zwężana i wstawiony nowy środek) chyba może być. Co wy na to ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
lukasz
Posty: 464 Rejestracja: 29 wrz 2011, 19:12
Kontakt:
Post
autor: lukasz » 08 lut 2012, 19:27
wszystko oki tylko troche dlugi musisz wyprzedzenie i kat glowki dobrze wyliczyc co by sie dobrze prowadzila
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 08 lut 2012, 20:14
lukasz pisze: wszystko oki tylko troche dlugi musisz wyprzedzenie i kat glowki dobrze wyliczyc co by sie dobrze prowadzila
co do długości to 125 cm od oski po górna półkę ale mogę zredukować długość
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 08 lut 2012, 20:42
Mam pytanko co do ustawienia widelca mniej więcej wiem ale mam wątpliwości. Wiem jak ustawić wyprzedzenie ale jak zgrać to wszystko to już inna historia. Może ktoś mnie poratuje !!!!
lukasz
Posty: 464 Rejestracja: 29 wrz 2011, 19:12
Kontakt:
Post
autor: lukasz » 08 lut 2012, 21:38
125 to nie az taki dlugi,ale mi sie wydaje 110 bylo by lepiej, postaw przodek pod jakim katem bys chcial zrob na ziemi kreske gdzie wychodzi linia pionowa od oski kola i przyloz cos prostego rowno z osia glowki wyjdzie ci wyprzedzenie,bedzie za duze to mozesz kolem odjechac do przodu na wachaczu lub przod bardziej w pion,zalezy jak rama ma byc wysoka, chodzi mi o rure pod zbiornik jesli nisko to duzy kat glowki i krotszy przod, masz skypa to pogadamy
lukasz
Posty: 464 Rejestracja: 29 wrz 2011, 19:12
Kontakt:
Post
autor: lukasz » 08 lut 2012, 21:49
kolo lekko do przodu i krutsze zawieszenie aby kolyska ramy byla krotsza-nizsza bo teraz wydaje mi sie za dluga-wysoka tak jak stoji ten pszodzik moglo by byc dobrze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 09 lut 2012, 07:59
to pion osi główki ma wyprzedzać oś koła czy na odwrót
Sulkyrider
Posty: 11800 Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:
Post
autor: Sulkyrider » 09 lut 2012, 09:53
To co masz w tej chwili na obrazku to jest wyprzedzenie dodatnie. Powinno być takie, tylko raczej mniejsze.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 09 lut 2012, 15:52
ok dzięki macie u mnie dobrą flaszkę
wielkie dzięki.
Tyci
Posty: 1151 Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:
Post
autor: Tyci » 09 lut 2012, 15:58
Zastanawiam się po co taka "żyrafa" z przodu? Ale to Twoja Trajka i Tobie ma się podobać!!!
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 09 lut 2012, 18:14
tyci-pn pisze: Zastanawiam się po co taka "żyrafa" z przodu? Ale to Twoja Trajka i Tobie ma się podobać!!!
teraz chyba trochę lepiej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tyci
Posty: 1151 Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:
Post
autor: Tyci » 09 lut 2012, 23:01
.....a może tak?
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 10 lut 2012, 13:58
tyci-pn pisze: .....a może tak?
fajnie by było
ale to nie w moim zasięgu. morze coś zmienię ale myślę ze do tego mi daleko
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 15 lut 2012, 17:27
a to efekt końcowy
tylko mam problem a mianowicie jakie amorki zamontować czy od jawy lub mz dadzą rade
biorąc pod uwagę ze silnik będzie z przodu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Czarek-trike
Posty: 9335 Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: FTW
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:
Post
autor: Czarek-trike » 15 lut 2012, 19:30
Amorki to raczej po jednym centralnym od jakiejś japonii.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
yunkers
Treasurer
Posty: 4978 Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:
Post
autor: yunkers » 15 lut 2012, 20:26
osobiście widziałem u Mechaniora dwa amorki od jawy i pięknie to pracuje, silnik z przodu V6 z Opla
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
woks11
Posty: 193 Rejestracja: 31 mar 2010, 20:02
Kontakt:
Post
autor: woks11 » 15 lut 2012, 20:54
Ja mam mniejszą dźwignię ,tzn nieco mniejszy kąt więc przy silniku v6 jest nacisk jeszcze większy i założone centrale od gs 400 były za twarde natomiast na jednym jest ok
Tak jest na jednym
filmik http://youtu.be/LBvBJ4nDi94
mechanior
Member
Posty: 2182 Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:
Post
autor: mechanior » 15 lut 2012, 21:54
nie ma co kombinować z amorami z japończyków, chyba że masz za dużo kasy, nad twardością przodu też nie ma co się dlugo zastanawiać bo bez sprawdzenia fizycznie jak to chodzi nic nie wywnioskujesz, zrób sobie mocowania amorków i złap je punkt spawami, sprawdz twardość jak nie taka, zmieniasz kąt i sprawdzasz ,i tak aż będzie ok.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 16 lut 2012, 16:30
dzięki wielkie tak też zrobię
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 16 lut 2012, 23:05
u mnie zalozyl Wiktor dwa nowe z Javy i zrobily PSSSSYT i sie poskladaly. Dopiero od Z1 stoją, ale bardzo twardo stoja. Zobaczymy
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 06 mar 2012, 17:30
a to moje dwudniowe wypociny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 06 mar 2012, 17:33
więcej zdjęć jak skończę spawanie
Czarek-trike
Posty: 9335 Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: FTW
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:
Post
autor: Czarek-trike » 06 mar 2012, 17:50
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
kazik610
Posty: 69 Rejestracja: 28 paź 2011, 09:40
Kontakt:
Post
autor: kazik610 » 06 mar 2012, 18:20
to się zobaczy
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości