Remont silnika...
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 18 mar 2009, 00:49
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Warszawa/Kielce
- Kontakt:
Kolega wyszperał mi w jakiejś jego znajomej hurtowni komplet naprawczy do maluszka.Jeden,jedyny,ostatni.280 zeta .Ale z drugiej strony - jak mam się pierdolić kilka razy wożąc silniki w tę i z powrotem to jednak wypłacę...Dotrze się i niech lata .
Fakty zazwyczaj są proste.Świetnie nadają się do naginania...
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
280zł za graty? o fak! za tyle masz 5 lub 6 silników. jedyne co mozna kupic to panewy, pierscienie, uszczelki, reszta to jeden pies. Ten silnik jest tak prostacki że mi osobiście szkoda by było tyle siana wywalać. Jak juz chcesz porzadnie zrobić to przede wszystkim wał od BIS'a załóż. to dobra inwestycja.mateo pisze:Kolega wyszperał mi w jakiejś jego znajomej hurtowni komplet naprawczy do maluszka.Jeden,jedyny,ostatni.280 zeta .Ale z drugiej strony - jak mam się pierdolić kilka razy wożąc silniki w tę i z powrotem to jednak wypłacę...Dotrze się i niech lata .
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
3oo pisze:1,6 rzędowa benzyna miała hydraulikę... ale boxer?? jeżeli już to tylko 2.0 cieczą chłodzone mogło mieć...Lipa pisze:3oo słyszałeś coś o silniku 1,6 na hydraulice?
a widzi Pan i człowiek cały czas się uczy. 1600 CT od kanciaka czyli t2 - jest na hydraulice. Wyglada podobnie jak 2.0 typ 4 - z zewnętrznym filtrem oleju.
ja akurat natrafiłem na hybrydę /chyba najlepsze połączenie/ blok z hudrauliką od t2 + reszta 1.6 podwójny dolot garb.
hydraulika + elektroniczny zapłon i w Polskę
niedługo będę mógł powiedzieć coś więce bo właśnie nabywam takie cudo
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 18 mar 2009, 00:49
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Warszawa/Kielce
- Kontakt:
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
Słuszna racja!!Bartek2501 pisze:A co myslisz o polerowaniu kanalow dolotowych i zalamaniu krawedzi?
Poleruje sie je nie wzdluz a poprzecznie-paliwo sie osadza i odparowywuje przez co lepiej sie miesza z czasteczkami tlenu...
W przypadku głowic w garbie wskazane jest wykonać tzw porting. Świetnie opisane jest to na tej stronce:
http://www.garbiarnia.com/index.php?opt ... &Itemid=47
Natomiast metalowy kolektor z podgrzewaczem spalinowym nie powinien być polerowany w środku z uwagi na lepsze odparowanie paliwa.
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
Raczej do Poloneza powstała ta turbinka... dopiero później stosowano ją w maluszku...Bartek2501 pisze:Slyszalem jeszcze o czyms takim jak zawirowywacze.. w maluszku to sie nazywalo turbinka kowalskiego...
Dokłada się drugą chłodnicę oleju i drugą miskę olejową... i nie ma problemu, a silniczek ma wtedy około 150 kucy.Bartek2501 pisze:No ale taki zawirowywacz czy polerowanie kanalow robisz we wlasnym garazu...
Turbina w garbie?Przegrzeje sie w trypizdy...
Mam już zrobiony porting i polerkę z dopasowaniem kolektorów z głowicami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość