Remont silnika...

Silnik, skrzynia, przeniesienie napędu.
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

3oo słyszałeś coś o silniku 1,6 na hydraulice?
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
mateo
Posty: 106
Rejestracja: 18 mar 2009, 00:49
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Warszawa/Kielce
Kontakt:

Post autor: mateo »

Kolega wyszperał mi w jakiejś jego znajomej hurtowni komplet naprawczy do maluszka.Jeden,jedyny,ostatni.280 zeta :shock: .Ale z drugiej strony - jak mam się pierdolić kilka razy wożąc silniki w tę i z powrotem to jednak wypłacę...Dotrze się i niech lata :wink: .
Fakty zazwyczaj są proste.Świetnie nadają się do naginania...
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

mateo pisze:Kolega wyszperał mi w jakiejś jego znajomej hurtowni komplet naprawczy do maluszka.Jeden,jedyny,ostatni.280 zeta :shock: .Ale z drugiej strony - jak mam się pierdolić kilka razy wożąc silniki w tę i z powrotem to jednak wypłacę...Dotrze się i niech lata :wink: .
280zł za graty? o fak! za tyle masz 5 lub 6 silników. jedyne co mozna kupic to panewy, pierscienie, uszczelki, reszta to jeden pies. Ten silnik jest tak prostacki że mi osobiście szkoda by było tyle siana wywalać. Jak juz chcesz porzadnie zrobić to przede wszystkim wał od BIS'a załóż. to dobra inwestycja.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
3oo

Post autor: 3oo »

Lipa pisze:3oo słyszałeś coś o silniku 1,6 na hydraulice?
1,6 rzędowa benzyna miała hydraulikę... ale boxer?? jeżeli już to tylko 2.0 cieczą chłodzone mogło mieć...
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

3oo pisze:
Lipa pisze:3oo słyszałeś coś o silniku 1,6 na hydraulice?
1,6 rzędowa benzyna miała hydraulikę... ale boxer?? jeżeli już to tylko 2.0 cieczą chłodzone mogło mieć...


a widzi Pan :mrgreen: i człowiek cały czas się uczy. 1600 CT od kanciaka czyli t2 - jest na hydraulice. Wyglada podobnie jak 2.0 typ 4 - z zewnętrznym filtrem oleju.

ja akurat natrafiłem na hybrydę /chyba najlepsze połączenie/ blok z hudrauliką od t2 + reszta 1.6 podwójny dolot garb.
hydraulika + elektroniczny zapłon i w Polskę :cool:

niedługo będę mógł powiedzieć coś więce bo właśnie nabywam takie cudo :cool:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
3oo

Post autor: 3oo »

Faktycznie... zapomniałem napisać o T2... przecież w moim silniku pracują jego głowice :roll:
mateo
Posty: 106
Rejestracja: 18 mar 2009, 00:49
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Warszawa/Kielce
Kontakt:

Post autor: mateo »

No i dostała moja koza nowe serce :lol: Teraz tylko docieranko i będzie git :grin: .
Fakty zazwyczaj są proste.Świetnie nadają się do naginania...
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

niestety z porzedniego zakupu nic nie wyszło :cry: ale udało mi sie trafić oryginalny 1300 AB ... myślę, że niedługo będzie rower się odpychać :mrgreen:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

Dzis gadalem z gosciem co jezdzi garbusem na siliku 1,3...
mozliwe ze 10litrow srednio to schla?Tak on mowil...
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

MOZLIWE NA AUTOBANIE przy 90/h :mrgreen: :mrgreen:
idą zmiany
Awatar użytkownika
szymon
Posty: 800
Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: szymon »

ja mam 1.6 garba i tez mi srednio 10 chleje na polskim hajleju;)
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
3oo

Post autor: 3oo »

szymonbliss pisze:ja mam 1.6 garba i tez mi srednio 10 chleje na polskim hajleju;)
Ja też mam taki silnik :mrgreen:
I zejdę poniżej 7 litrów... :twisted:
Awatar użytkownika
szymon
Posty: 800
Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: szymon »

tzn masz dobrze wyregulowany gazniczek;) moj nadaje sie tylko do wymiany
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

1,6 gaznik, ponizek 7 litrow????

to wielowtryski pala więcej (1,2pali tyle albo wiecej). Szczerze mowiac nie chce mi sie wierzyć, ale jak sie uda to chyle czoła. Trzymam szanownego moderatora za słowo. Zrób ta traję, to ja wylitrazujemy :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

luk musze cie doinformowac
dobry gaznikowiec pali mniej niz wielowtrysk
najprostszy przykład
tico gazni spalanie ok 5 litrów
ten sam silnik w matizie na wielopunkcie ok 7 litrów
idą zmiany
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

no dobrze, ale 1.6 VW ma zejsc ponizej 7 litrow. Z tego co zauwazylismy kiedys dawno temu to najmniej paliły jednostki na monowtrysku....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

Ja nic nie mowie ale dlugosc krócca ssacego ma wplyw na spalanie... w garbusie jest on strasznie dlugi...
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
3oo

Post autor: 3oo »

Bartek2501 pisze:Ja nic nie mowie ale dlugosc krócca ssacego ma wplyw na spalanie... w garbusie jest on strasznie dlugi...
Ale za to podgrzewany przez spaliny... :twisted: czego nie omieszkałem zrobić przy swoich kominach. W zasadzie wszyscy to wywalają i dziwią się, ze silnik ma większe spalanie... :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

A co myslisz o polerowaniu kanalow dolotowych i zalamaniu krawedzi?
Poleruje sie je nie wzdluz a poprzecznie-paliwo sie osadza i odparowywuje przez co lepiej sie miesza z czasteczkami tlenu...
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
3oo

Post autor: 3oo »

Bartek2501 pisze:A co myslisz o polerowaniu kanalow dolotowych i zalamaniu krawedzi?
Poleruje sie je nie wzdluz a poprzecznie-paliwo sie osadza i odparowywuje przez co lepiej sie miesza z czasteczkami tlenu...
Słuszna racja!!
W przypadku głowic w garbie wskazane jest wykonać tzw porting. Świetnie opisane jest to na tej stronce:
http://www.garbiarnia.com/index.php?opt ... &Itemid=47
Natomiast metalowy kolektor z podgrzewaczem spalinowym nie powinien być polerowany w środku z uwagi na lepsze odparowanie paliwa.
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

Slyszalem jeszcze o czyms takim jak zawirowywacze.. w maluszku to sie nazywalo turbinka kowalskiego...
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

mysle ze lepiej od kowalskiego zawirowywuje turbosprezarka :lol: :lol:
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

No ale taki zawirowywacz czy polerowanie kanalow robisz we wlasnym garazu...
Turbina w garbie?Przegrzeje sie w trypizdy...
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
3oo

Post autor: 3oo »

Bartek2501 pisze:Slyszalem jeszcze o czyms takim jak zawirowywacze.. w maluszku to sie nazywalo turbinka kowalskiego...
Raczej do Poloneza powstała ta turbinka... dopiero później stosowano ją w maluszku...
Bartek2501 pisze:No ale taki zawirowywacz czy polerowanie kanalow robisz we wlasnym garazu...
Turbina w garbie?Przegrzeje sie w trypizdy...
Dokłada się drugą chłodnicę oleju i drugą miskę olejową... i nie ma problemu, a silniczek ma wtedy około 150 kucy. :twisted:

Mam już zrobiony porting i polerkę z dopasowaniem kolektorów z głowicami.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość