Pompa hamulcowa z serwo

Karoseria, błotniki, lakierowanie, tapicerstwo, instalacja elektryczna i inne...
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

3oo pisze:... servo zmniejsza siłę nacisku czego właśnie potrzebuję.
mamy /chyba/ takie same silniki vw 1,6 podwójny dolot.. w prawym kolektorze dolotowym jest przewidziane miejsce pod servo. Trzeba tylko wywiercić dziurę i wkręcić mocowanie węża. Cała resztę ustrojstwa adoptowałem od seata toledo tzn. pompę z srervo oraz przewód z zaworem zwrotnym / jest podłączony do gruchy servo/. Nie powiem działa całkiem dobrze.

Jeżeli nie masz możliwości podłączenia wspomagania do silnika to najprawdopodobniej masz kolektor od garba 1,3 albo mexa. Trzeba zmienić na kolektor od transportera. Jak coś mogę załączyć zdjęcie
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
szymon
Posty: 800
Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: szymon »

im wiecej zdjec tym lepiej takze dawaj jak masz cos.
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

szymonbliss pisze:im wiecej zdjec tym lepiej takze dawaj jak masz cos.
ale co chcesz zdjęcie kolektora?
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
3oo

Post autor: 3oo »

Tak wygląda mój silnik...
http://img266.imageshack.us/img266/5365/picture3h.th.jpg
Po lewej jest kolektor i ma zgrubienie przy rozejściu na dwa cylindry. (Lipa ty masz w prawym kolektorze to zgrubienie??) To tam należy właśnie wywiercić otwór i połączyć go z serwem.
Jest jeszcze inny sposób na zwiększenie siły nacisku i był stosowany w garbusach... układ dwóch dźwigienek, dzięki którym siła nacisku była zwiększona o około 30%... Niestety w sklepie coś takiego osiąga zawrotną cenę...
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=1215
A może gość pomieniał przyrodzenie z palcem... i ma być 78zł :mrgreen:
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

3oo pierdol takich cwaniakow co jakies magiczne dzwigienki produkują!!!!!
Kazda dzwignia zmienia sile w ta lub w ta stronę.
te dzwigienki sa takie drogie dlatego ze wchodza w orginalne miejsca w samochodzie.
Ty masz w trike tyle miejsca ze mozesz tą sile zwiekszyc 0 100% lub 200% lub 300% i tak w nieskonczonosć
wystarczy madrze rozwiazac system dzwigienek albo zamontowac serwo
Jak chcesz jakies serwo z pompą to pisz mam:
escort 1,6
seat ibiza 1.2porsche
golf1,5 I
golf1,8 II
corrado i tu uwaga wspomaganie z pompą elektryczną!!!
i pewnie jescze jakies inne.
idą zmiany
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

to z pompa elektryczna to masakra jest, od razu odpuść sobie, wywalili to tak szybko jak sie pojawiło jako nowość.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

niewazne ale wybor serwomechanizmów a raczej serwowspomagaczy mam
idą zmiany
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

lepiej jestes zaopatrzony niz agroma :) a masz może pompy wody do Perkinsa 3 cylindrowego? :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

no pewnie przeciez od linde pasuje :razz:
idą zmiany
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

3oo pisze:(Lipa ty masz w prawym kolektorze to zgrubienie??) To tam należy właśnie wywiercić otwór i połączyć go z serwem.
nie z tej co Ty :lol: po prostu patrzyłem na traje od przodu.. :grin: ale tak, właśnie tam wiercisz, wstawiasz, króciec podłączasz wąż i heja :mrgreen:

ja akurat mam servo od toledo - bo takie mi pasowało i na złomie ze wszystkim za 50pln kupiłem. Ale możesz tak jak napisał Wiktor wsadzić od czego chcesz
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

wiktor w dodatku ma wybor i chetnie wspomoze gratisem
idą zmiany
3oo

Post autor: 3oo »

luksky pisze:to z pompa elektryczna to masakra jest, od razu odpuść sobie, wywalili to tak szybko jak sie pojawiło jako nowość.
Luk.. rozwiń temat...
W Scorpio też miałem elektryczna pompę... i działało to nieprzerwanie jakieś 12 lat.
Kuszące to właśnie jest bo najmniej przeróbek by wyszło..
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

3oo pisze:
luksky pisze:to z pompa elektryczna to masakra jest, od razu odpuść sobie, wywalili to tak szybko jak sie pojawiło jako nowość.
Luk.. rozwiń temat...
W Scorpio też miałem elektryczna pompę... i działało to nieprzerwanie jakieś 12 lat.
Kuszące to właśnie jest bo najmniej przeróbek by wyszło..
ale elektryczna pompe wspomagania? Pracując w Boschu, nawymienialismy sie tego i na naprawialismy tyle że nie było trzeba robić wtedy diagnostyki, elektryki (LPG wtedy to rarytas dla bogaczy) bo kasa waliła sie strumieniami z samych el.pomp :) wynalazek jakich mało.

a najmilej wspominam miny cfaniaczków :) ktorzy zakupili wtedy za cieżki pieniądz Ibizy te kanciate z silnikami 1,2 benzynowymi z napisem SYSTEM PORSCHE :) kuźwa każdy buc z takim wynalazkiem wpadał i zwykł mawiać: Panie to silnik Porsche, niektore jechały po 150km/h nawet :) Boże nie mozna było wytłumaczyc ludziom że z porsche to oni maja ale napis :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

lukowi sie pojebalo
system porsche to byl uklad wtryskowy i prawdopodobnie rozrzadu
gowno latalo ok 180 km/h
moim zdaniem silnik maly ale kon
:lol: :lol: mam taki :lol: :lol:
idą zmiany
3oo

Post autor: 3oo »

No dobra Luk... ale co padało w tych pompach?? ciekły...?? paliły się silniki el...?? zapowietrzały się...??
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

3oo pisze:No dobra Luk... ale co padało w tych pompach?? ciekły...?? paliły się silniki el...?? zapowietrzały się...??
nie ciekły, wygladało na to że się przycierały gdzieś. Po prostu blokowały sie w jednej pozycji....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
grzegorz
Posty: 175
Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
Krótki opis: ABG
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: grzegorz »

A jak by tak zrezygnować z przedniego hamulca znaczy rączki i pompki na kierownicy i przy wykorzystaniu serwa z pompką puścić przewód z jednego jej wyjścia na docisk tarczy przedniego koła tak jak w samochodach których jest podział na pompce przód i tył .
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

chcesz miec za jednym depnieciem hamowanie przedniej i tylnej osi? Ktos tak zrobił i bardzo kiepsko to wygladalo w praktyce. Tylna oś ledwo hamowała a przednie koło stało juz w miejscu. nie moze byc taka sama siła hamowania na przedniej i tylnej osi.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
3oo

Post autor: 3oo »

Kwestia doboru odpowiedniego regulatora ciśnienia w układzie hamulcowym... i po sprawie!!
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

3oo pisze:Kwestia doboru odpowiedniego regulatora ciśnienia w układzie hamulcowym... i po sprawie!!
a jak popada deszcz? :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
3oo

Post autor: 3oo »

nie pij tyle lub zmień dealera...
Zamontuj sobie ABS...
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

3oo pisze:nie pij tyle lub zmień dealera...
Zamontuj sobie ABS...
:) na bogato
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
3oo

Post autor: 3oo »

Praktycznie sprawa przedniego hamulca wygląda tak:
Jest potrzebny przy rejestracji lecz hamowanie nim to brak efektu... koło staje w miejscu lub w ogóle nie hamuje... kwestia by tylko pomagał w hamowaniu, a nie blokował koło...
Awatar użytkownika
Cicholc
Member
Member
Posty: 941
Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
Lokalizacja: Gąbin
Kontakt:

Post autor: Cicholc »

Siema widzę że macie problem z hamulcem przednim z mojego osobistego doświadczenia ( miałem całą hydrałlikę spiętą pod jedną pompą)dawało wielką piłeczkę tyle że na trzech kołach :mrgreen: , owszem tył hamował ale przód skakał mi jak piłeczka bo mam lekki.
Wczoraj wywaliłem orginalną pompe hamulcową od maluszka( dwusekcyjną) a założyłem od japońca (jednosekcyjną sprzęgłową) no i panowie powiem że teraz to ja mam wreszcie hamulce :mrgreen:
A przedni używam jako postojowy( ma opcie blokady hamulca)
BORN TO BY WILD
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

Dlatego pisałem wcześniej, nie zdaje egzaminu na jednym odwodzie lub jednej pompie.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość