3oo pisze:... servo zmniejsza siłę nacisku czego właśnie potrzebuję.
mamy /chyba/ takie same silniki vw 1,6 podwójny dolot.. w prawym kolektorze dolotowym jest przewidziane miejsce pod servo. Trzeba tylko wywiercić dziurę i wkręcić mocowanie węża. Cała resztę ustrojstwa adoptowałem od seata toledo tzn. pompę z srervo oraz przewód z zaworem zwrotnym / jest podłączony do gruchy servo/. Nie powiem działa całkiem dobrze.
Jeżeli nie masz możliwości podłączenia wspomagania do silnika to najprawdopodobniej masz kolektor od garba 1,3 albo mexa. Trzeba zmienić na kolektor od transportera. Jak coś mogę załączyć zdjęcie
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Tak wygląda mój silnik... http://img266.imageshack.us/img266/5365/picture3h.th.jpg
Po lewej jest kolektor i ma zgrubienie przy rozejściu na dwa cylindry. (Lipa ty masz w prawym kolektorze to zgrubienie??) To tam należy właśnie wywiercić otwór i połączyć go z serwem.
Jest jeszcze inny sposób na zwiększenie siły nacisku i był stosowany w garbusach... układ dwóch dźwigienek, dzięki którym siła nacisku była zwiększona o około 30%... Niestety w sklepie coś takiego osiąga zawrotną cenę... http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=1215
A może gość pomieniał przyrodzenie z palcem... i ma być 78zł
3oo pierdol takich cwaniakow co jakies magiczne dzwigienki produkują!!!!!
Kazda dzwignia zmienia sile w ta lub w ta stronę.
te dzwigienki sa takie drogie dlatego ze wchodza w orginalne miejsca w samochodzie.
Ty masz w trike tyle miejsca ze mozesz tą sile zwiekszyc 0 100% lub 200% lub 300% i tak w nieskonczonosć
wystarczy madrze rozwiazac system dzwigienek albo zamontowac serwo
Jak chcesz jakies serwo z pompą to pisz mam:
escort 1,6
seat ibiza 1.2porsche
golf1,5 I
golf1,8 II
corrado i tu uwaga wspomaganie z pompą elektryczną!!!
i pewnie jescze jakies inne.
3oo pisze:(Lipa ty masz w prawym kolektorze to zgrubienie??) To tam należy właśnie wywiercić otwór i połączyć go z serwem.
nie z tej co Ty po prostu patrzyłem na traje od przodu.. ale tak, właśnie tam wiercisz, wstawiasz, króciec podłączasz wąż i heja
ja akurat mam servo od toledo - bo takie mi pasowało i na złomie ze wszystkim za 50pln kupiłem. Ale możesz tak jak napisał Wiktor wsadzić od czego chcesz
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
luksky pisze:to z pompa elektryczna to masakra jest, od razu odpuść sobie, wywalili to tak szybko jak sie pojawiło jako nowość.
Luk.. rozwiń temat...
W Scorpio też miałem elektryczna pompę... i działało to nieprzerwanie jakieś 12 lat.
Kuszące to właśnie jest bo najmniej przeróbek by wyszło..
luksky pisze:to z pompa elektryczna to masakra jest, od razu odpuść sobie, wywalili to tak szybko jak sie pojawiło jako nowość.
Luk.. rozwiń temat...
W Scorpio też miałem elektryczna pompę... i działało to nieprzerwanie jakieś 12 lat.
Kuszące to właśnie jest bo najmniej przeróbek by wyszło..
ale elektryczna pompe wspomagania? Pracując w Boschu, nawymienialismy sie tego i na naprawialismy tyle że nie było trzeba robić wtedy diagnostyki, elektryki (LPG wtedy to rarytas dla bogaczy) bo kasa waliła sie strumieniami z samych el.pomp wynalazek jakich mało.
a najmilej wspominam miny cfaniaczków ktorzy zakupili wtedy za cieżki pieniądz Ibizy te kanciate z silnikami 1,2 benzynowymi z napisem SYSTEM PORSCHE kuźwa każdy buc z takim wynalazkiem wpadał i zwykł mawiać: Panie to silnik Porsche, niektore jechały po 150km/h nawet Boże nie mozna było wytłumaczyc ludziom że z porsche to oni maja ale napis
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A jak by tak zrezygnować z przedniego hamulca znaczy rączki i pompki na kierownicy i przy wykorzystaniu serwa z pompką puścić przewód z jednego jej wyjścia na docisk tarczy przedniego koła tak jak w samochodach których jest podział na pompce przód i tył .
chcesz miec za jednym depnieciem hamowanie przedniej i tylnej osi? Ktos tak zrobił i bardzo kiepsko to wygladalo w praktyce. Tylna oś ledwo hamowała a przednie koło stało juz w miejscu. nie moze byc taka sama siła hamowania na przedniej i tylnej osi.
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Praktycznie sprawa przedniego hamulca wygląda tak:
Jest potrzebny przy rejestracji lecz hamowanie nim to brak efektu... koło staje w miejscu lub w ogóle nie hamuje... kwestia by tylko pomagał w hamowaniu, a nie blokował koło...
Siema widzę że macie problem z hamulcem przednim z mojego osobistego doświadczenia ( miałem całą hydrałlikę spiętą pod jedną pompą)dawało wielką piłeczkę tyle że na trzech kołach , owszem tył hamował ale przód skakał mi jak piłeczka bo mam lekki.
Wczoraj wywaliłem orginalną pompe hamulcową od maluszka( dwusekcyjną) a założyłem od japońca (jednosekcyjną sprzęgłową) no i panowie powiem że teraz to ja mam wreszcie hamulce
A przedni używam jako postojowy( ma opcie blokady hamulca)