Otwory wytnij z lasera i na rozwiertak jak ma być super lub rozwierć zamiast wiercić w pełnym, a co do rozcięcia do ściskania to z lasera powinno pójść. Powierzchnię po laserze trzeba będzie na pewno liznąć bo ideał to to nie jest, ale chyba lepsze od plazmy.Przemas pisze:Ksztalt zewnetrzny mozna wyciac laserem, ale otwory trzeba bedzie wiercic wg.mnie. Kumpel obsluguje laser (czarna tna do 25mm) i potwierdzil, ze szalu nie bedzie. W firmie, gdzie pracowalem plazma wycinala czesci z blachy do 40mm i wygladalo to calkiem, calkiem tylko raczej nie wytna mi waskich rowkow,zebym mogl sciśnac lagi, bo nie chce ich spawac. Chociaz mozna pospawac dolna polke z lagami jak w shl m11
zaczynam budowę na e30
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
Otwory po laserze muszą być rozwiercane, powierzchnia boczna, w zaleznosci od lasera i ustawień może być gladka lub mieć wzery, tak czy siak trza szlifowac. Plus dochodzi jeszcze utwardzenie powierzchowne w miejscu cięcia lasera.
- Przemek
- Posty: 254
- Rejestracja: 21 sty 2011, 14:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
Na temat półek na razie będę myślał, bo brak kasy wstrzymuje mnie z działaniem. Odebrałem wał od koleżki, który miał go ustawić w tokarce i pospawać. Wał ma 200mm razem ze sprzęgłem gumowym. Mówi, że nie dało się go ustawić idealnie i ma bicie mieszczące się w 1mm. Będzie ok, czy za dużo Nie wiem co o tym myśleć.
Od czego poszukać sprężyn tylnego zawieszenia Oryginalne mogę być za twarde skoro cała trajka będzie ważyła ok połowę tego co auto?
Od czego poszukać sprężyn tylnego zawieszenia Oryginalne mogę być za twarde skoro cała trajka będzie ważyła ok połowę tego co auto?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Człowiek został stworzony przez miłość, dlatego ona tak bardzo go pociąga. J.M.Vianney
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
sprezyny nie bedą za twarde
zreszta zdziwisz sie co potrafią amorki
zreszta zdziwisz sie co potrafią amorki
idą zmiany
- Przemek
- Posty: 254
- Rejestracja: 21 sty 2011, 14:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
Ok, czyli sprezyny i amory seryjne,
a wal jesli ma bicie mieszczace sie w 1mm da rade, czy kaszanka? Pytam,bo nie mam w tym temacie doswiadczenia
a wal jesli ma bicie mieszczace sie w 1mm da rade, czy kaszanka? Pytam,bo nie mam w tym temacie doswiadczenia
Człowiek został stworzony przez miłość, dlatego ona tak bardzo go pociąga. J.M.Vianney
- Przemek
- Posty: 254
- Rejestracja: 21 sty 2011, 14:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
Dzisiaj z pomocą kumpla udało się założyć oponę na przednie koło. Nie było problemów, ciśnienie 8 barów załatwiło sprawę Felga 17x8, a opona 17/180 ,taką miałem, na czas budowy trajki lepszej nie będzie. Ogólnie podoba mi się i jestem zadowolony tylko opona jest za wąska jak na tą felgę, albo felga za szeroka o cal, półtora. Jeszcze nie wiem co zmienie.
Tym akcentem kończę swoją przygodę z trajką na ten rok Mam nadzieję, że w przyszłym będzie więcej konkretów, a przede wszystkim, że traja będzie stała na kołach
Wesołych Świąt i jeszcze lepszego Nowego Roku życzę
Tym akcentem kończę swoją przygodę z trajką na ten rok Mam nadzieję, że w przyszłym będzie więcej konkretów, a przede wszystkim, że traja będzie stała na kołach
Wesołych Świąt i jeszcze lepszego Nowego Roku życzę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Człowiek został stworzony przez miłość, dlatego ona tak bardzo go pociąga. J.M.Vianney
Re: zaczynam budowę na e30
odwieczny problem z zalorzeniem opony motocyklowej na samochodowa felge ale z tego co widze opona nowa nie powinna pierdolnac jsli nie to laweta i do domu pozdrowienia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 mar 2012, 01:20
- Krótki opis: nie daj się złapać a będziesz wolny!!!!
- Lokalizacja: olesnica
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
przemas jak budowa, bo jestem ciekawy jak ci idzie
- Przemek
- Posty: 254
- Rejestracja: 21 sty 2011, 14:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
fascynata pisze:przemas jak budowa, bo jestem ciekawy jak ci idzie
na razie cisza,Przemas pisze:
Tym akcentem kończę swoją przygodę z trajką na ten rok Mam nadzieję, że w przyszłym będzie więcej konkretów, a przede wszystkim, że traja będzie stała na kołach
pracuje jeszcze nad takim pojazdem w miedzy czasie. Teraz poprawki mechaniczne i jeszcze blacharka jak to w hondzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Człowiek został stworzony przez miłość, dlatego ona tak bardzo go pociąga. J.M.Vianney
-
- Member
- Posty: 1064
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
Przemas zobacz jeszcze progi, bo te nadkola jak zżera to przełazi potem w progi i podłoge i nie ma do czego łatać. Silniczek pewnie 1,4 16v
- Przemek
- Posty: 254
- Rejestracja: 21 sty 2011, 14:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
1,4 16V z gazem. Z założenia ma to być tanie i niezawodne wozidełko (czas pokaże ile kasy włożę w auto )
Temat blacharki przemilczę, jak się z nim uporam to do Ciebie przyjadę
P.S. Szukam drzwi, lewy tył, najchętniej kompletnych
Temat blacharki przemilczę, jak się z nim uporam to do Ciebie przyjadę
P.S. Szukam drzwi, lewy tył, najchętniej kompletnych
Człowiek został stworzony przez miłość, dlatego ona tak bardzo go pociąga. J.M.Vianney
-
- Member
- Posty: 1064
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
Przemas pisze:1,4 16V z gazem. Z założenia ma to być tanie i niezawodne wozidełko (czas pokaże ile kasy włożę w auto )
Temat blacharki przemilczę, jak się z nim uporam to do Ciebie przyjadę
A zpraaszam zapraszam. Ojciec taka miał, zanim kupił CRV, zrobił 270kkm rzeczywiście auto nie do zabicia a i przyśpieszyc było czym. Zrobił blachy, ale nadszedł czas zmian:)
P.S. Szukam drzwi, lewy tył, najchętniej kompletnych
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
progi i tylnie reperaturki zwykle w tej hondzie lecą , po blacharce i lakierowaniu naprawde zalecam dobrą konserwacje
- Przemek
- Posty: 254
- Rejestracja: 21 sty 2011, 14:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
honda sprzedana zanim się do niej dobrałem...
dzisiaj był u mnie czerwonyskorpion, tzn.mnie nie było w domu, był brejdak.
Mam nadzieję, że nic nie pozapomina i przekaże mi rady kolegi co do budowy trajki.
W tym miejscu chcę też podziękować za części od bmw, które dostałem od skorpiona Dziękuję
dzisiaj był u mnie czerwonyskorpion, tzn.mnie nie było w domu, był brejdak.
Mam nadzieję, że nic nie pozapomina i przekaże mi rady kolegi co do budowy trajki.
W tym miejscu chcę też podziękować za części od bmw, które dostałem od skorpiona Dziękuję
Człowiek został stworzony przez miłość, dlatego ona tak bardzo go pociąga. J.M.Vianney
- winda
- Secretary
- Posty: 14854
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: zaczynam budowę na e30
on był a ciebie nie było
cos mało precyzyjnie umówiliście się
cos mało precyzyjnie umówiliście się
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości