Nie Wielebny już nie boli , ale miło że pytaszwinda pisze:Custom nadal ten palec cię boli? bo tak go w górze trzymasz..
Trajka vulkana
- custom
- Member
- Posty: 8001
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Omne Trinum Perfectum.
- custom
- Member
- Posty: 8001
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Vulkan , to jest fotka o którą prosiłeś , powinna wyjaśnić sprawę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
- Rob_trike
- President
- Posty: 10904
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
oooooo jest i sprawdzony patent - prowadzenie "faji"custom pisze:Vulkan , to jest fotka o którą prosiłeś , powinna wyjaśnić sprawę.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- Rob_trike
- President
- Posty: 10904
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
ale ale - dospawaj tą rurę ramy do końcaRob_trike pisze:oooooo jest i sprawdzony patent - prowadzenie "faji"custom pisze:Vulkan , to jest fotka o którą prosiłeś , powinna wyjaśnić sprawę.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- custom
- Member
- Posty: 8001
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
nic nie ujdzie Twojej uwadze , miałeś patrzeć na mechanizm lewarkaRob_trike pisze:ale ale - dospawaj tą rurę ramy do końcaRob_trike pisze:oooooo jest i sprawdzony patent - prowadzenie "faji"custom pisze:Vulkan , to jest fotka o którą prosiłeś , powinna wyjaśnić sprawę.
Omne Trinum Perfectum.
- Fido
- Posty: 668
- Rejestracja: 08 sty 2011, 16:16
- Lokalizacja: LTM
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Traja zajebista.
Powodzenia nadal życzę.
Powodzenia nadal życzę.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
- vulcan
- Posty: 136
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:02
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Bardzo sprytne. Jeśli będę miał kłopoty to ten patent zastosuje.custom pisze:Vulkan , to jest fotka o którą prosiłeś , powinna wyjaśnić sprawę.
Prace niestety staneły, sam nie wiem na jak długo, ale muszę się pozbierać.
Muszę tą traję skończyć chociażby ze względu na to co zrobiłeś dla mnie Custom.
Mam chwilowe kłopoty ale myślę, że jak zawsze i one miną.
- vulcan
- Posty: 136
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:02
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Mam gorące pytanie odnośnie serwa.
W którym miejscu zrobić podejście na podciśnieniu w garbie 1200 i jak Wy to robiliście.
Wdzięczny byłbym za zdjęcia. Przypomnę, że na jednym podejściu robię wspomaganie i hamulca tylnego i na sprzęgło hydrauliczne w lewej klamce
Długo milczałem gdyż robota stała w miejscu teraz ruszyła ale o tym napiszę obszerniej następnym razem.
Pozdrawiam Was Wszystkich i dzięki za pomoc w tym temacie wspomagania tych dwóch opcji, a i jeszcze jedno - czy przy tym podwójnym układzie potrzebne są jakieś zaworki zwrotne - doradzcie
W którym miejscu zrobić podejście na podciśnieniu w garbie 1200 i jak Wy to robiliście.
Wdzięczny byłbym za zdjęcia. Przypomnę, że na jednym podejściu robię wspomaganie i hamulca tylnego i na sprzęgło hydrauliczne w lewej klamce
Długo milczałem gdyż robota stała w miejscu teraz ruszyła ale o tym napiszę obszerniej następnym razem.
Pozdrawiam Was Wszystkich i dzięki za pomoc w tym temacie wspomagania tych dwóch opcji, a i jeszcze jedno - czy przy tym podwójnym układzie potrzebne są jakieś zaworki zwrotne - doradzcie
- Rob_trike
- President
- Posty: 10904
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
bierz z kolektora powinna byc rurka
zawor zwrotny wg mnie konieczny
zawor zwrotny wg mnie konieczny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- vulcan
- Posty: 136
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:02
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Dzięki serdeczne RobRob_trike pisze:bierz z kolektora powinna byc rurka
zawor zwrotny wg mnie konieczny
Jeszcze tylko pytanko jaka średnica tej dziurki i czy na gwint czy spaw.
- Rob_trike
- President
- Posty: 10904
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
ja mam wspawana - srednica hmmmm tak na oko z fi6
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- custom
- Member
- Posty: 8001
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Jest i Vulkan , już mieliśmy wysłać za Tobą list gończy .
BTW , gdzie jest Oil ? Nic nie pisze , pewnie podrywa jakąś zołze w zoz-ie .
BTW , gdzie jest Oil ? Nic nie pisze , pewnie podrywa jakąś zołze w zoz-ie .
Omne Trinum Perfectum.
- winda
- Secretary
- Posty: 14854
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Oil żyje. Ostatnio dzwonił do mnie
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:19
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Ja mam średnicę 12 mm
- maciey
- Posty: 1441
- Rejestracja: 11 lip 2010, 16:26
- Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!
- Lokalizacja: Zadupie koło Chełmna
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Stasiu Ance nie powiemSocrates pisze:Ja mam średnicę 12 mm
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
Niekoniecznie z tą samą...
- vulcan
- Posty: 136
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:02
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Panowie mam problem - doradźcie - ratujcie!
Podłączyłem pod serwo na linkę od klamki lewej sprzęgło i kicha - twardo.
Serwo od tiko wysprzęglik od łady 2107 na przekładniach nic więcej nie wyciągnę.
Przypomnę, że na jedno podciśnienie od kolektora dolotowego zamierzałem zainstalować dwa serwa - jedno wspomniane do sprzęgła a drugie "fiatowskie" pod pedał i bezpośrednią dźwignię do hamulców.
Co mam robić!. Silniczek pięknie pracuje , wszystko cacy a tu masz babo placek doradźcie.! Muszę coś wykombinować - mam jedną lewą nogę i dwie ręce i myślałem o takim układzie , sprzęgło klamka lewa ręka, prawa ręka biegi i gaz z hamulcem przednim, lewa noga hamulec tylny. Nie wstawiam zdjęć, bo wizualnie niewiele się zmieniło a z tego co już wstawiłem wszystko widać jak ten cały układ jest rozwiązany
Przepraszam za tak długie milczenie - na forum otwartym niezręcznie jest mi pisać o dlaczego ale powiem tylko tyle - siła wyższa.
Gratuluję pięknego zlotu w Babkach - bardzo żałuję, że nie mogłem być z Wami
Pozdrawiam
Podłączyłem pod serwo na linkę od klamki lewej sprzęgło i kicha - twardo.
Serwo od tiko wysprzęglik od łady 2107 na przekładniach nic więcej nie wyciągnę.
Przypomnę, że na jedno podciśnienie od kolektora dolotowego zamierzałem zainstalować dwa serwa - jedno wspomniane do sprzęgła a drugie "fiatowskie" pod pedał i bezpośrednią dźwignię do hamulców.
Co mam robić!. Silniczek pięknie pracuje , wszystko cacy a tu masz babo placek doradźcie.! Muszę coś wykombinować - mam jedną lewą nogę i dwie ręce i myślałem o takim układzie , sprzęgło klamka lewa ręka, prawa ręka biegi i gaz z hamulcem przednim, lewa noga hamulec tylny. Nie wstawiam zdjęć, bo wizualnie niewiele się zmieniło a z tego co już wstawiłem wszystko widać jak ten cały układ jest rozwiązany
Przepraszam za tak długie milczenie - na forum otwartym niezręcznie jest mi pisać o dlaczego ale powiem tylko tyle - siła wyższa.
Gratuluję pięknego zlotu w Babkach - bardzo żałuję, że nie mogłem być z Wami
Pozdrawiam
- Iron Maiden
- Posty: 412
- Rejestracja: 02 lut 2011, 15:19
- Lokalizacja: Śniaty
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
klamka ma za mały skok a na dźwigniach będzie twardo,ponieważ żeby był duży skok na pompie to musisz mieć mniejszą dźwignie przy lince a dłuższą przy serwie wtedy na klamce jest twardo.
ewentualnie klamka zamiast linki na płyn od intrudera siłownik do dźwigni i być może zadziała .To są moje przemyślenia w tej sprawie i być może się mylę więc jakby co poprawić.
Pozdro
ewentualnie klamka zamiast linki na płyn od intrudera siłownik do dźwigni i być może zadziała .To są moje przemyślenia w tej sprawie i być może się mylę więc jakby co poprawić.
Pozdro
A.C.A.B.
- vulcan
- Posty: 136
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:02
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Tak to prawda, że klamka ma mały skok - u mnie jakieś 15mm daje na przesunięciu linki a na wysprzęgliku potrzeba minimalnie ponad 10mm.
Jestem załamany. Kombinuję jeszcze odwrócić - hamulce na klamkę a sprzęgło na nogę.
Tylko czy klamka da radę hamować na bębnach z serwem - małe szanse, że będzie bezpiecznie.
Doradzcie co robić przecież musi być jakieś wyjście żeby móc obsługiwać trike trzema kończynami.
Ostatnią rzeczą jaką bym zrobił to sprzedaż jej w takim stanie - tylko psycha by mi nie wytrzymała - tyle wysiłku na marne , a powiem Wam szczerze że bodoba mi się ona bardzo i daję dużo satysfakcji - już nią po podwórku jeździłem z "pasażerem", który wysprzęglał mi ją rurką osadzoną na wysprzęgliku - silnik w bardzo dobrym stanie pali od pierwszego strzału, luz na wale wzdłużny ok 0.2mm
Jestem załamany. Kombinuję jeszcze odwrócić - hamulce na klamkę a sprzęgło na nogę.
Tylko czy klamka da radę hamować na bębnach z serwem - małe szanse, że będzie bezpiecznie.
Doradzcie co robić przecież musi być jakieś wyjście żeby móc obsługiwać trike trzema kończynami.
Ostatnią rzeczą jaką bym zrobił to sprzedaż jej w takim stanie - tylko psycha by mi nie wytrzymała - tyle wysiłku na marne , a powiem Wam szczerze że bodoba mi się ona bardzo i daję dużo satysfakcji - już nią po podwórku jeździłem z "pasażerem", który wysprzęglał mi ją rurką osadzoną na wysprzęgliku - silnik w bardzo dobrym stanie pali od pierwszego strzału, luz na wale wzdłużny ok 0.2mm
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Vulcan, rozwiązanie znajdziemy, na pewno Twoja praca na marne nie pójdzie.
Tak myślę... czy na pewno serwo działa?
Tak myślę... czy na pewno serwo działa?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- pawlikTrike
- Member
- Posty: 7527
- Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Wydaje mi się że tak jak pisze Iron powinno zadziałać, podwójna hydraulika i powinno być OK
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
- Jockey
- Posty: 389
- Rejestracja: 29 sie 2010, 09:00
- Lokalizacja: Konin - prawie ;)
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
W Twoim przypadku może by trzeba pomyśleć o sprzęgle w formie dźwigni od hamulca ręcznego...
Zaciągasz dźwignię (sprzęgło), tą samą ręka wrzucasz bieg i potem zwalniasz sprzęgło.
Drugą w tym czasie trzymasz kierę i gaz.
Hamulec masz pod nogą cały czas w pogotowiu.
Zaciągasz dźwignię (sprzęgło), tą samą ręka wrzucasz bieg i potem zwalniasz sprzęgło.
Drugą w tym czasie trzymasz kierę i gaz.
Hamulec masz pod nogą cały czas w pogotowiu.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Takie rozwiązanie może dobre, ale traktował bym jako ostateczność - wyobrazasz sobie te wszystkie operacje przy zmianie biegu?Jockey pisze:W Twoim przypadku może by trzeba pomyśleć o sprzęgle w formie dźwigni od hamulca ręcznego...
Zaciągasz dźwignię (sprzęgło), tą samą ręka wrzucasz bieg i potem zwalniasz sprzęgło.
Drugą w tym czasie trzymasz kierę i gaz.
Hamulec masz pod nogą cały czas w pogotowiu.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Jockey
- Posty: 389
- Rejestracja: 29 sie 2010, 09:00
- Lokalizacja: Konin - prawie ;)
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Pewnie, że ostateczność, trzeba mieć nadzieję, że hydraulika da radę.
Najlepiej to automat
Najlepiej to automat
- vulcan
- Posty: 136
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:02
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Dzięki chłopy, aż mi się lżej zrobiło jak Was ponownie "słysze"
Mam teraz niezły poligon doświadczalny. Wypkorzystam na tym etapie wszystkie możliwości.
1. Mając dwa serwa z pompami hamulcowymi, jedna mniejszą na tico a druga większą fiaciorowa z łady 2107 - podłączę wysprzęglik pod większą i tymczasowo wywalę zaworek zwrotny - w tej na tico zebrałem wszystkie trzy podejścia z pompy (przez dwa trójniki) - tutaj wykorzystam dwa podejścia z przednich kół.
Jeśli to da jakiś efekt to będę szukał serwa większego licząc na skuteczniejsze wspomaganie.
Jakie macie doświadczenie z tym podłączaniem pod pompy hamulcowe dwusekcyjne - które podejścia wykorzystywać? Co o tym myślicie?
2. I tu następny wariant z hamulcem pod klamkę na bębnach ze wspomaganiem - czy tu na coś można liczyć?
3.Słyszałem jeszcze o jakimś waku napędzanym paskiem klinowym - ale tutaj wolałbym nie komplikować z tyłu na silniku
Mam teraz niezły poligon doświadczalny. Wypkorzystam na tym etapie wszystkie możliwości.
1. Mając dwa serwa z pompami hamulcowymi, jedna mniejszą na tico a druga większą fiaciorowa z łady 2107 - podłączę wysprzęglik pod większą i tymczasowo wywalę zaworek zwrotny - w tej na tico zebrałem wszystkie trzy podejścia z pompy (przez dwa trójniki) - tutaj wykorzystam dwa podejścia z przednich kół.
Jeśli to da jakiś efekt to będę szukał serwa większego licząc na skuteczniejsze wspomaganie.
Jakie macie doświadczenie z tym podłączaniem pod pompy hamulcowe dwusekcyjne - które podejścia wykorzystywać? Co o tym myślicie?
2. I tu następny wariant z hamulcem pod klamkę na bębnach ze wspomaganiem - czy tu na coś można liczyć?
3.Słyszałem jeszcze o jakimś waku napędzanym paskiem klinowym - ale tutaj wolałbym nie komplikować z tyłu na silniku
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Trajka vulkana
Ja mam w hamulcowaniu wykorzystana pompę dwusekcyjną. Rozebrałem ja i zlożylem, zeby zobaczyć czy mogę zrezygnowac z jednej sekcji. Hamowanie mam z pierwszej sekcji, czyli tej, która była by blizej serwa. Drugą sekcje mam zaślepioną, ale uwaga! trzeba tą drugą sekcję i tak wypelnić płynem i odpowietrzyć, bo inaczej bedzie "zabierała" skok sprężając powietrze. Łączenie sekcji razem raczej nie daje nic, to i tak sa tłoczki co prawda oddzielne, ale cisnienie wytworzone pierwszym powoduje dopiero przepychanie drugiego.
Przekroje:
http://www.zssplus.pl/publikacje/publikacje45.htm
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/hamulce/hamulce.htm
Przekroje:
http://www.zssplus.pl/publikacje/publikacje45.htm
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/hamulce/hamulce.htm
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 10 gości