Re: Koło do trike
: 18 sty 2011, 21:42
A na moich jest wybite made in USA
bo pewnie zamiast mi to przez przypadek tobie wysłalipawlikTrike pisze:A na moich jest wybite made in USA
No na ramę będę musiał nabić.Devil pisze:Sam nabil bo numeratorow szukal a teraz zciemnia
spoko, spoko Ty nie bądź taki prędki ale tarcz napewno nie będziemy cięli do tego koła co mamWiktor pisze:zamowienie przyjeteLipa pisze:wolałbym już zrobić jakieś zajefajne koło u Wicia
Daaa radeRoy pisze:Orientuje się ktoś z Was czy takie koło szprychowe jak jest podane wcześniej np. dostępne na stronce http://www.szprychowe.pl dadzą się zaadoptować do motocykla?? Jeśli tak to czy jest to bezpieczne i wygląda jako tako. Chciałbym takie założyć jako tylne wiec z jednej strony przyszła by tarcza a z drugiej zębatka.
mazda pisze:kolo fajne ale one maja jedna wadę, trzeba je dokręcać co 200km - zalecenie producenta
mały pisze:Kowal miał takie przy trajce tylko 14" i się nie odkręcały.W zestawie jest specjalny młotek do dokręcenia no i oczywiście po przejechaniu paru kilometrów można sprawdzić dokręcenie kół,ale nie co 200km
siedzę w tym to coś mogę powiedzieć.Jeśli w ciężarówkach wymieniamy koła i je dokręcamy tak żeby kierowca mógł je odkręcić na drodze to powtarzamy im że po przejechaniu 50km mają sprawdzić dokręcenie kół,ale to tylko w tym przypadku.
ps.jak wystawiam FV to na dole jest napisane"KIEROWCO SPRAWDŻ DOKRĘCENIE KÓŁ PO KAŻDEJ USŁUDZE"
Bo niemiec to tłuczek,słowem mówionym albo pisanym nie zrozumie.Jemu trzeba jeszcze narysowaćdark pisze:mały pisze:Kowal miał takie przy trajce tylko 14" i się nie odkręcały.W zestawie jest specjalny młotek do dokręcenia no i oczywiście po przejechaniu paru kilometrów można sprawdzić dokręcenie kół,ale nie co 200km
siedzę w tym to coś mogę powiedzieć.Jeśli w ciężarówkach wymieniamy koła i je dokręcamy tak żeby kierowca mógł je odkręcić na drodze to powtarzamy im że po przejechaniu 50km mają sprawdzić dokręcenie kół,ale to tylko w tym przypadku.
ps.jak wystawiam FV to na dole jest napisane"KIEROWCO SPRAWDŻ DOKRĘCENIE KÓŁ PO KAŻDEJ USŁUDZE"
U niemca naklejają naklejke na szybie po stronie kierowcy ze znaczkiem klucza ,koła, i 50km
krobia pisze:Bo niemiec to tłuczek,słowem mówionym albo pisanym nie zrozumie.Jemu trzeba jeszcze narysowaćdark pisze:mały pisze:Kowal miał takie przy trajce tylko 14" i się nie odkręcały.W zestawie jest specjalny młotek do dokręcenia no i oczywiście po przejechaniu paru kilometrów można sprawdzić dokręcenie kół,ale nie co 200km
siedzę w tym to coś mogę powiedzieć.Jeśli w ciężarówkach wymieniamy koła i je dokręcamy tak żeby kierowca mógł je odkręcić na drodze to powtarzamy im że po przejechaniu 50km mają sprawdzić dokręcenie kół,ale to tylko w tym przypadku.
ps.jak wystawiam FV to na dole jest napisane"KIEROWCO SPRAWDŻ DOKRĘCENIE KÓŁ PO KAŻDEJ USŁUDZE"
U niemca naklejają naklejke na szybie po stronie kierowcy ze znaczkiem klucza ,koła, i 50km
Radzą. ptrzą jakie wały są po naszej stronie i robią 20cm wyżej po swojej.Luksky pisze:krobia pisze:Bo niemiec to tłuczek,słowem mówionym albo pisanym nie zrozumie.Jemu trzeba jeszcze narysowaćdark pisze:mały pisze:Kowal miał takie przy trajce tylko 14" i się nie odkręcały.W zestawie jest specjalny młotek do dokręcenia no i oczywiście po przejechaniu paru kilometrów można sprawdzić dokręcenie kół,ale nie co 200km
siedzę w tym to coś mogę powiedzieć.Jeśli w ciężarówkach wymieniamy koła i je dokręcamy tak żeby kierowca mógł je odkręcić na drodze to powtarzamy im że po przejechaniu 50km mają sprawdzić dokręcenie kół,ale to tylko w tym przypadku.
ps.jak wystawiam FV to na dole jest napisane"KIEROWCO SPRAWDŻ DOKRĘCENIE KÓŁ PO KAŻDEJ USŁUDZE"
U niemca naklejają naklejke na szybie po stronie kierowcy ze znaczkiem klucza ,koła, i 50km
a jak czegos nie rozumie lub sie boi to strzela....tylko z powodziami sobie nie radzą....
a w hameryce w niektórych stanach obowiązują przepisy, które mówią, że na dnie butelki szklanej ma być wytłoczony napis żeby otwierać z drugiej strony to dopiero matołydark pisze:mały pisze:Kowal miał takie przy trajce tylko 14" i się nie odkręcały.W zestawie jest specjalny młotek do dokręcenia no i oczywiście po przejechaniu paru kilometrów można sprawdzić dokręcenie kół,ale nie co 200km
siedzę w tym to coś mogę powiedzieć.Jeśli w ciężarówkach wymieniamy koła i je dokręcamy tak żeby kierowca mógł je odkręcić na drodze to powtarzamy im że po przejechaniu 50km mają sprawdzić dokręcenie kół,ale to tylko w tym przypadku.
ps.jak wystawiam FV to na dole jest napisane"KIEROWCO SPRAWDŻ DOKRĘCENIE KÓŁ PO KAŻDEJ USŁUDZE"
U niemca naklejają naklejke na szybie po stronie kierowcy ze znaczkiem klucza ,koła, i 50km