sekuwawa traja II
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
sekuwawa traja II
Kiedyś obiecałem, że jak postawię a 3 koła to się pochwalę
Przepis następujący:
- zawiecha garba
- silnik subaru
- linia w miarę klasyczna.
Stan prac tak jak na zdjęciach plus ciągłe kompletowanie części. Prace nad połączeniem silnika ze skrzynią trwają i jak tylko pojawi się coś nowego to wrzucę do tematu.
Obecnie bardzo mocno siedzi mi temat amorka na przód, jak ktoś ma doświadczenia z zawieszeniem trapezowym to proszę o porady. Myślałem o pojedynczym z jakiegoś chińskiego choperka, ale nie wiem czy nie za miękko.
Drugi temat to poszukuję kogoś kto dorabia chłodnice. Do wychłodzenia silnik 1,8 na chłodnicy o wymiarach ok 250x430 więc skromnie. Jak znacie jakieś firmy to podrzucie cynka.
Przepis następujący:
- zawiecha garba
- silnik subaru
- linia w miarę klasyczna.
Stan prac tak jak na zdjęciach plus ciągłe kompletowanie części. Prace nad połączeniem silnika ze skrzynią trwają i jak tylko pojawi się coś nowego to wrzucę do tematu.
Obecnie bardzo mocno siedzi mi temat amorka na przód, jak ktoś ma doświadczenia z zawieszeniem trapezowym to proszę o porady. Myślałem o pojedynczym z jakiegoś chińskiego choperka, ale nie wiem czy nie za miękko.
Drugi temat to poszukuję kogoś kto dorabia chłodnice. Do wychłodzenia silnik 1,8 na chłodnicy o wymiarach ok 250x430 więc skromnie. Jak znacie jakieś firmy to podrzucie cynka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 9314
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Cicha woda brzegi rwie... No to pojechałeś nieźle z robotą, podoba mi się. Po co chcesz dorabiać chłodnicę??? Nie lepiej wykorzystać gotowca??
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
- winda
- Secretary
- Posty: 14851
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
ładna , niska.
ja mam trapeza , dobrze dociążony przodek , silnik z tyłu alfa 1,7.dla przypomnienie.
amorek jeden od jawy 350.orginalny.najdrozszy jaki był.jest ok choc wolał bym bardziej twardo.jeżdzi sie ok. ale jak świruje z kołem w górze to dobija przy opadaniu.ty raczej mniej dociazysz przodek niz ja mam więc bedzie twardszy
ja mam trapeza , dobrze dociążony przodek , silnik z tyłu alfa 1,7.dla przypomnienie.
amorek jeden od jawy 350.orginalny.najdrozszy jaki był.jest ok choc wolał bym bardziej twardo.jeżdzi sie ok. ale jak świruje z kołem w górze to dobija przy opadaniu.ty raczej mniej dociazysz przodek niz ja mam więc bedzie twardszy
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Chłodnicę chcę umieścić z przodu traji pomiędzy rurami ramy i tam mam niestety ograniczone miejsce. Do wychłodzenia silnika 1,8 potrzeba trochę powierzchni więc myślę o specjalnie robionej chłodnicy o powiększonej grubości bo tu mnie nie wiele ogranicza.wisnia pisze:Cicha woda brzegi rwie... No to pojechałeś nieźle z robotą, podoba mi się. Po co chcesz dorabiać chłodnicę??? Nie lepiej wykorzystać gotowca??
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Rury ramy na pewno zaleję ołowiem a i myślę o jakiejś dodatkowej masie jeżeli zajdzie potrzeba. Dzięki za doświadczenia.winda pisze:ładna , niska.
ja mam trapeza , dobrze dociążony przodek , silnik z tyłu alfa 1,7.dla przypomnienie.
amorek jeden od jawy 350.orginalny.najdrozszy jaki był.jest ok choc wolał bym bardziej twardo.jeżdzi sie ok. ale jak świruje z kołem w górze to dobija przy opadaniu.ty raczej mniej dociazysz przodek niz ja mam więc bedzie twardszy
- winda
- Secretary
- Posty: 14851
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
ja mam taki amor
http://moto.allegro.pl/jawa-350-ts-amor ... 97495.html
ja mam potezny przód.zobacz same półki.w tym pługu mam ołów zalany w piance + druga chłodnica
http://moto.allegro.pl/jawa-350-ts-amor ... 97495.html
ja mam potezny przód.zobacz same półki.w tym pługu mam ołów zalany w piance + druga chłodnica
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Masa samego przodu nie ma wpływu na na to jaki amor w trapezie trzeba zastosować. Interesuje nas tylko co jest od półośki do główki bo to daje nacisk. Co do lądowania po pionach to chyba ciężko by było dobrać taki żeby nie dobijał no chyba że ze sprężyną progresywną. Ja powoli przymierzam się do amorków z Louisa takich jak kupił Pawliktrike.winda pisze:ja mam taki amor
http://moto.allegro.pl/jawa-350-ts-amor ... 97495.html
ja mam potezny przód.zobacz same półki.w tym pługu mam ołów zalany w piance + druga chłodnica
http://www.louis.de/_20d31b5674c505f2cd ... r=10045826
lub
http://www.louis.de/_20d31b5674c505f2cd ... r=10045850
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
ale mi się podoba,łaaadna
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Jak ja uwielbiam zdrowe podejscie do tematusekuwawa pisze:Rury ramy na pewno zaleję ołowiem a i myślę o jakiejś dodatkowej masie
idą zmiany
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Może wykorzystać dużą chłodnicę motocyklową, które właśnie w tym miejscu są montowane i dodatkowo olejową dołożyć co chyba nie jest problemem?? Jak myślicie?
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
- winda
- Secretary
- Posty: 14851
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
skoro twierdzisz że waga moich pułek nie ma znaczenia dla amorka to chyba nas innej fizyki uczyli
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Właśnie myślałem nad wykorzystaniem chłodnicy np od Vulcana 1500, pojemnościowo podobne a stosunkowo mała. Muszę to sobie przemyślećwisnia pisze:Może wykorzystać dużą chłodnicę motocyklową, które właśnie w tym miejscu są montowane i dodatkowo olejową dołożyć co chyba nie jest problemem?? Jak myślicie?
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
No półki mają znaczenie bo są po stronie główki, ale już reszta trapezu do koła nie. Jest to masa nieresorowana i ma wpływ tylko na wyważenie trajki, a nie na siły działające na amor. Robienie ciężkich przodów czy zalewanie rur przodów ołowiem dadzą nam stabilność jako taką, ale też odbijają się negatywnie na trwałości łożysk koła czy wahaczyków trapezu. W trajach z silnikiem z tyłu masa która daje nam stabilność powinna być przed główką ramy, a przody nie powinny być za bardzo przesadzone. Taką ja znam zasady budowania podwozi z polibudy.winda pisze:skoro twierdzisz że waga moich pułek nie ma znaczenia dla amorka to chyba nas innej fizyki uczyli
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Było trochę czasu to popunktowałem sobie zbiornik. Jednak się nie pomyliłem w rysunkach do cięcia laserem
Czasami znajomość geometrii ma zastosowanie w praktyce
Czasami znajomość geometrii ma zastosowanie w praktyce
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rob_trike
- President
- Posty: 10901
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
-
- Posty: 816
- Rejestracja: 07 sty 2010, 12:34
- Lokalizacja: Osięciny
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Ano cierpliwośc to Seku musi mieć jak snajper...
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- mechanior
- Member
- Posty: 2147
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Weekendowe postępy z prac
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Ale wypas Od czego to przednie koło?podoba mi się.Zajebiste,takie potężne.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
W tle druga w budowie, dwie idą równolegle ale kumpel nie szczególnie się udziela na forum.mały pisze:Bardzo ładnie,a w tle czyja?
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: sekuwawa traja II
Koło całkowita samoróba. Piasta toczona, środek cięty laserem a felga od smarta 15" i 5,5" szerokości. Oponka motocyklowa tajwan 170/80/15.krobia pisze:Ale wypas Od czego to przednie koło?podoba mi się.Zajebiste,takie potężne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości