"Maksymalna temperatura stosowania
- przy pracy ciągłej ≤ 700°C
- przy pracy chwilowej ≤ 1000 °C
- przy pracy chwilowej przy wibracjach ≤ 800 °C"
chyba tak
"Maksymalna temperatura stosowania
ch-j z tą watąRob_trike pisze:Wiktor jaką i skąd wziołeś tą "watę" - wypełnienie do tłumików ? Co to dokłądnie jest ? Jaki był dzwięk bo nie wiem czy robić puchy pod spodem od podstaw czy wspawać np tłumiki .... I tak tego nie będzie widać więc może iść na łatwiznę i dać tłumiki ?
adaśko pisze:ch-j z tą watąRob_trike pisze:Wiktor jaką i skąd wziołeś tą "watę" - wypełnienie do tłumików ? Co to dokłądnie jest ? Jaki był dzwięk bo nie wiem czy robić puchy pod spodem od podstaw czy wspawać np tłumiki .... I tak tego nie będzie widać więc może iść na łatwiznę i dać tłumiki ?
Sulk a ile pchasz tej welenki zeby mialy fajny bas?Sulkyrider pisze:Z tego co widzę, to to jest to co robił Wiktor i ja. Czyli basowe. A dlaczego wolisz kupić niz robić?Rob_trike pisze:czy ktos stosował w praktyce taki "tłumik" ? http://moto.allegro.pl/kadex-strumienic ... 18764.html
ciekawi mnie jaki efekt dźwiękowy daje ? W mojej hondzie tez mam tlumik dzialajacy na tej zasadzie i budowie i pieeeeknie ryczy basem
Tak planuje je zastosowac + kawalki rur i koncowki w karoserii - zero kominów
Czyli mam rozumieć im więcej otwotów tym lepszy bas ?Sulkyrider pisze:Otworów gęsto, wełnę ubić na max.
Dlaczego bas? Bo im ton wyższy, tym fala krótsza, czyli gęściejsza i częściej trafia na otwory, w których jest warstwa tłumiąca.
Sulki aleś mi teraz pojechał, ja wcale niechce robić nieskończenie długiego bo mi sie pod karosą nie zmieści chodzi mi o niezbyt głośny, ale i wyrażny, lubie takie tam duuum, duuum ,duuumSulkyrider pisze:Tak. Taki wydech pochłania wysokie tony, pozostawiając niskie. Gdybys jednak zbudował nieskończenie długi, to w końcu wyciszył byś wszystko
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość