Witam !
Prosba o nr seryjny tego urządzonka T2 2.0 Może ktoś z was mogłby mi podać jak posiada u siebie przy piecu.
Szukam bo nie było przy moim.
Moduł zapłonu T2
- mbhp
- Posty: 104
- Rejestracja: 30 kwie 2010, 14:34
- Lokalizacja: Janowo
- Kontakt:
- mbhp
- Posty: 104
- Rejestracja: 30 kwie 2010, 14:34
- Lokalizacja: Janowo
- Kontakt:
Re: Moduł zapłonu T2
Jak by co to już sobie poradziłem . Znalazlem. Dla zainteresowanych TELEFUNKEN dedykowany pod VW, AUDI SEAT,
NR 191 905 351 B.
NR 191 905 351 B.
- Argus
- Posty: 343
- Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Moduł zapłonu T2
Będziesz robił w swojej maszynie zapłon elektroniczny ?
jak takie cudo wygląda ?
jak takie cudo wygląda ?
- mbhp
- Posty: 104
- Rejestracja: 30 kwie 2010, 14:34
- Lokalizacja: Janowo
- Kontakt:
Re: Moduł zapłonu T2
Aparat zapłonowy jest bezstykowy do tego kostka na 7 pin - chyba no i moduł i cewka. to pewnie taki sam zestaw jaki sprzedaje sklep garbowy do vw garbów takie coś - to tylko moduł. http://www.allegro.pl/item998004356_aud ... 5351b.html
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- mbhp
- Posty: 104
- Rejestracja: 30 kwie 2010, 14:34
- Lokalizacja: Janowo
- Kontakt:
Re: Moduł zapłonu T2
Wiktor Ty jesteś bardziej wtajemniczony niż ja w silnikach.
Powiedz mi . W powitalni pisałem o luzie na panewce głownej od strony kola zam. w tym moim silniku Typ 4.
Teraz jeszcze raz sprawdziłem wkładając panewę do karterów i skręcając je ściskami, okazało sie, że ten luz jest mniejszy. Tzn. jest wyczuwalny w granicy kilku setek.
Jak bym wsadził nominały to ten luz teoretycznie powinien się zmniejszyć. Nie będzie to wiadomo, jak po przestrzeloeniu bloku na nadwymiar.
Ale troche to chyba pochodzi? Jak to u Ciebie wygląda z praktyki z tym typem silników.Może coś mi doradzisz.
Powiedz mi . W powitalni pisałem o luzie na panewce głownej od strony kola zam. w tym moim silniku Typ 4.
Teraz jeszcze raz sprawdziłem wkładając panewę do karterów i skręcając je ściskami, okazało sie, że ten luz jest mniejszy. Tzn. jest wyczuwalny w granicy kilku setek.
Jak bym wsadził nominały to ten luz teoretycznie powinien się zmniejszyć. Nie będzie to wiadomo, jak po przestrzeloeniu bloku na nadwymiar.
Ale troche to chyba pochodzi? Jak to u Ciebie wygląda z praktyki z tym typem silników.Może coś mi doradzisz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość