Strona 1 z 3
instalacja do trajki
: 21 lut 2010, 18:16
autor: siwy
mam wielką prozbe jesli ma ktos chemat instalacji z opisem do trajki na garbusie 1300
: 21 lut 2010, 18:46
autor: Luksky
Trajka to bardzo proste elektrycznie urządzenie. Wystarczy schemat od bardzo prostego auta, ciągnika, itp. Może to Ci pomoże...
: 21 lut 2010, 19:28
autor: siwy
wielkie dzieki mysle ze cos wydumam
: 21 lut 2010, 19:43
autor: Luksky
jak bedziesz miał problem to pytaj, mamy dział schematy i tam tez możesz zajrzeć....
: 21 lut 2010, 22:48
autor: Luksky
Jak widzisz, możesz spokojnie sam zrobić wiązke do swojej traji, a jak bedzie problem, to po prostu opisz go maksymalnie jak potrafisz, zrób fotki a napewno ludzie, ktorzy tutaj są udziela ci pomocy.
: 22 lut 2010, 09:39
autor: bandit
Dokładnie tak jak Luk piszę. Robienie instalacji w Trajce to czysta przyjemność!
Jak by co to pytaj!
: 22 lut 2010, 10:27
autor: siwy
Mnie kable nie lubią ale dobrze jest wszystko samemu robic, bo przy okazji mozna czegos sie nauczyc (choc czasem to drogo kosztuje) fajnie ze znalazlem to forum i moge liczyc na wasza pomoc dzieki
: 22 lut 2010, 15:36
autor: Cicholc
Bo Klub czasami bliższy od rodziny
: 22 lut 2010, 18:56
autor: Luksky
Oj, tak, nawet bardzo.....
: 22 lut 2010, 19:27
autor: siwy
Zgadzam sie, nie ma jak grono błękitnokrwistych zapaleńcow ktorzy trzymają sie razem.
co to?
: 23 lut 2010, 21:49
autor: siwy
Znalazłem w pudle z elektryką do garbusa takie urządzonka, co to jest?
: 23 lut 2010, 21:56
autor: slawek99
To małe to przekaźnik a to więsze
chyba przerywacz kierunków
: 23 lut 2010, 22:00
autor: Sulkyrider
Przekaźnik na pewno, a to drugie raczej na jakiś regulator wyglada
: 23 lut 2010, 22:04
autor: Wodzu
to po prawo.. ten symbol to cos jakby wlacznik uruchamiany elektromagnesem?
: 23 lut 2010, 22:05
autor: slawek99
Też tak może być, regulator trzeba sprawdzić po kodzie oznaczenia ale obecnie nie mam dostepu do Etki VW bo tam bym odszukał.
: 23 lut 2010, 22:05
autor: Sulkyrider
Wodzu pisze:jakby wlacznik uruchamiany elektromagnesem?
Czyli przekażnik
: 23 lut 2010, 22:24
autor: siwy
czy to moze byc regulator pradnicy? na schemacie powuzej cos takiego jest
: 23 lut 2010, 22:44
autor: yunkers
300 pisze:Pierwsza rada...
Wywal to na śmietnik (pamiętając o utylizacji) do odpowiedniego pojemnika.
Druga rada...
Nie stosuj prądnicy tylko alternator...
Podpisuje się obiema rękami
: 23 lut 2010, 22:46
autor: Devil
junkers pisze:300 pisze:Pierwsza rada...
Wywal to na śmietnik (pamiętając o utylizacji) do odpowiedniego pojemnika.
Druga rada...
Nie stosuj prądnicy tylko alternator...
Podpisuje się obiema rękami
Co racja to racja
: 23 lut 2010, 22:49
autor: slawek99
Racja racja mały alternatorek od jakiegoś japońca najlepiej i bedzie git, pradnice do muzeum techniki oddaj !!!
: 23 lut 2010, 22:55
autor: yunkers
slawek99 pisze:Racja racja mały alternatorek od jakiegoś japońca najlepiej i bedzie git, pradnice do muzeum techniki oddaj !!!
Można, ale altek dedykowany do garba w zupełności wystarczy, z japońcem będzie trochę gimnastyki
: 23 lut 2010, 22:59
autor: yunkers
300 pisze:Więc bez sensu gimnastyka jeśli można poleżeć w tym czasie na pleckach...
..albo zająć się sensowniejszymi rozwiązaniami w trajce
: 23 lut 2010, 23:01
autor: slawek99
Oczywiście można oryginał ido normalnej instalacji bedzie OK, ale jak Siwy chciałby błysnąć reflektorem na halogenach , lichtbarami na xsenonach, właczyć obrysówki, fanfary awaryjne koguty itd to może braknąć
: 23 lut 2010, 23:08
autor: siwy
Jak sie wkurze. to pomysle nad oswietleniem karbitowym
: 24 lut 2010, 01:11
autor: siwy
racja