Strona 3 z 3

: 01 lut 2010, 17:10
autor: Lipa
Wiktor pisze:czemu szukacie trudniejszych rozwiazan jak te latwe i dajace dobry efekt macie na talerzu??

jak to czemu bo proste i jasne rozwiązania są... zbyt proste, wręcz banalne :wink:

: 01 lut 2010, 21:20
autor: Wiktor
slusznie lipa tez lubie ciekawe szlaki ale w tym przypadku nie widze podstaw
zwlaszcza ze polski rynek nie oferuje chyba zbyt wiele takich patentow

: 01 lut 2010, 23:24
autor: custom
Ja mam tak - jak jest coś proste , staram, się to jeszcze bardziej uprościć a w efekcie tak to skomplikuje jak jasna cholera . :mrgreen:

: 01 lut 2010, 23:42
autor: Luksky
każdy z nas na kompleks "gracza komputerowego". Są drzwi i jest na nich widoczna klamka, a my kurwa szukamy naokoło ukrytej dźwigni albo zapadki. Sam tak mam i widze po sobie że zawsze sobie jakieś sztuczne problemy człowiek znajduje.




to sie powinno leczyć, czy w moim przypadku juz za późno? :)

: 02 lut 2010, 00:10
autor: Szerszeń1973
Czyli co???

: 02 lut 2010, 00:21
autor: Luksky
najtaniej i efektowniej - fele.
Jak chcesz skrzynie krótka lub długą - poczytaj forum fiat and furious jakie Ci podesłałem wcześniej.

: 07 lut 2010, 17:08
autor: Tybek
Dokładnie- jak chcesz mieć niższe obroty silnika, przełożenia dłuższe- załóż większy kapeć, ewentualnie przekładnię główną z bisa- jest trochę dłuższa. Krótszej skrzyni niż oryginalna nie ma sensu wydaje mi się ładować bo seria już jest krótka... Ewentualnie możesz porzeźbić ze skrzynią CC- ale nie ma sensu- najprościej większy kapeć założyć i będzie git- co w przypadku trajki jest tylko na plus (bo na małych kółkach to średnio wygląda...) noo, pozostaje jeszcze kwestia czy seryjny silnik takie szerokie i duże kapcie uciągnie :razz: