Musisz odezwać się do ludzi którzy ściągają ruskie zaprzęgi np w Siedlcach czy Skarżysku-Kamiennej. Tam zaproponują Ci dwie opcje. Pierwsza to kupienie papierów ruskich ale już po opłatach celnych za ok. 1000zł. Robisz tłumaczenia, opłaty rejestracyjne, karta pojazdu, 1 przegląd i rejestrujesz. Druga opcja to kwota ok. 1700zł i kupujesz papiery zarejestrowane w Polsce. Dochodzą opłaty przerejestrowania na siebie i wio. No i w obu przypadkach nabicie nowych numerówTybek pisze:sekuwawa pisze:
Możesz puścić na SAM-a jeżeli uda Ci się przekonać rzeczoznawcę i diagnostę, że w tym motocyklu masz ramę własnej konstrukcji. To jest podstawa. Na zabytka czy pojazd o wartości historycznej nie pójdzie bo za młody. Wypłacasz 1000zł i kupujesz papiery po cle, wywalasz 1700zł i kupujesz papiery z polskimi blachami. Takie opcje. Pozdro
O ile wiem jak wygląda procedura rejestracji na zabytek, to z tymi papierami po cle nie wiem za bardzo o co chodzi. Mógłbyś rozjaśnić temat, albo gdzieś przekierować "z czym to się je"?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)