Silnik 1,2 // 1,3
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Wiktor pisze:mam inne zdanie na ich temat
u moich klientów ciagle sie jebie w nich sprzęgło, bo ludziska kupują te ze zwykłym sprzęgłem ciernym rodem ze 126p. Jedno zarycie się i jest po zawodach, co ciekawe przyjezdza jakis człek i robi wymiane na gwarancji.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
automat jest drozszy o ok 13tys zł i klienci moi uwazaja że to kawal kasy.....maja sprzeglo cierne jednotarczowe... Czaisz w widlaku? sztywny przedni most i sprzegło cierne......
cóż......klient, nasz pan
cóż......klient, nasz pan
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Wiktor pisze:niektorzy chca sztywny most w trajce!!!!!!!!!
znam takich co jezdzili sztywnymi trajami, ale na szczescie już wczesniej porobili dzieci, bo teraz to roznie moze byc
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Co to może być za silnik Garbusa o oznaczeniu AB 510405, pojemność moc i data produkcji
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
1300, 44 KM
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
OJP!!!! Twoja wiedza na temat garbusów powala mnie na kolana!! Czy w tym temacie można zadać pytanie na które nie był byś w stanie odpowiedzieć? Bo nie wątpię ,że jesteś jeszcze w stanie odpowiedzieć czy silnik opuścił taśme montażową przed południem czy po południ i czy kontroler techniczny miał grzywkę zaczesaną w prawo czy w lewoagramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 1151
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Agramer chylę czoła !agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
- budyn
- Posty: 777
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:46
- Krótki opis: Maczeta !
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Brant Willi Klopp i Chermalegilda gefallen +7 kiloSulkyrider pisze:Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
Bay
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?
Ten silnik jest 3 z lewa, foto jest trochę nieostre nie widać pracownika dobrze, ale po czapki poznaje Jurgena.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
No, teraz to rozumiem.agramer1966 pisze:Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?
Ten silnik jest 3 z lewa, foto jest trochę nieostre nie widać pracownika dobrze, ale po czapki poznaje Jurgena.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Nie znam gościa z taśmy,ale wierzę na słowo...agramer1966 pisze:Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?
Ten silnik jest 3 z lewa, foto jest trochę nieostre nie widać pracownika dobrze, ale po czapki poznaje Jurgena.
- pawlikTrike
- Member
- Posty: 7522
- Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
OJPagramer1966 pisze:Informacja niepełna. Na jakiej zmianie go składali? Nazwiska brygadzistów?
Ten silnik jest 3 z lewa, foto jest trochę nieostre nie widać pracownika dobrze, ale po czapki poznaje Jurgena.
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Też tak myślałem ale chyba jest tu pewien problem bo:agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
1. jest on na pojedynczym dolocie,
2. wejście kolektora ssącego do głowicy ma proste,
3.odległość od bloku do głowicy około 1800 mm
i tu mam wątpliwości czy to nie jest 1200 , co jeszcze mógłbym sprawdzić bez rozbierania, bo nie pasuje mi że to 1300
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
-
- Posty: 9315
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
bo moze agramer zapomniał dodać,że silnik składany na odpierdolslawek99 pisze:Też tak myślałem ale chyba jest tu pewien problem bo:agramer1966 pisze:Rok produkcji kwiecień 1972
1300, 44 KM
1. jest on na pojedynczym dolocie,
2. wejście kolektora ssącego do głowicy ma proste,
3.odległość od bloku do głowicy około 1800 mm
i tu mam wątpliwości czy to nie jest 1200 , co jeszcze mógłbym sprawdzić bez rozbierania, bo nie pasuje mi że to 1300
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Powinno bić podwójni dolot ... masz przebite numery
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
agramer1966 pisze: ... masz przebite numery
Wszyscy się tu podniecają czy portier w zakładach vw odbył w noc poprzedzająca złożenie wspomnianego silnika stosunek seksualny ze swoja kobietą (lub facetem )...
A Ty podsumowujesz temat niczym rasowy polityk,normalnie krzyżówka Kaczyńskiego z Tuskiem wysiada
"masz przebite numery"-i wszystkie dywagacje poszły w pizdu
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Nadal jednak nie wiem czy to 1200 czy 1300 a może to krzyżówka obydwu poczta podczas stosunku montażysty VW z polskim specjalista od garbatych pojazdów.
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
o o o o o o, kombinuj,kombinuj, ino co by Ci z tego nie wyszedł silnik jelczaslawek99 pisze:Nadal jednak nie wiem czy to 1200 czy 1300 a może to krzyżówka obydwu poczta podczas stosunku montażysty VW z polskim specjalista od garbatych pojazdów.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Agramer, jak poda te prawdziwe numery to trzeba jechac do niego z mięta i dwoma azjatkamiagramer1966 pisze:Powinno bić podwójni dolot ... masz przebite numery
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Silnik 1,2 // 1,3
Jeżeli pójdziesz do niebieskich, ty mają sprzęt to odkrywania numerów przebytych. A tak faktyczne rozmontuj to zobaczysz:
1200 = 77 x 64
1500 = 83 x 69
Silnik 1300 z jednym dolotem bil produkowany tyko w roku 1966 szanse posiadania są marne ... Daj znać
1200 = 77 x 64
1500 = 83 x 69
Silnik 1300 z jednym dolotem bil produkowany tyko w roku 1966 szanse posiadania są marne ... Daj znać
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość