takie życie .... nie we wszystkim można być dobrymWoma pisze:Wiktorowi chyba chodziło o to, że rzeczy pisze się przez "rz".
PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
tu bym nie byl pewienLipa pisze:Wiktor pisze:i kto siedzi przodem??
no jak to kto - ten co nie siedzi tyłem
bo jak pierwszy jest trzeci??
to kto leci po wodke??
i najwazniesze za czyje??
idą zmiany
- Woma
- Posty: 192
- Rejestracja: 12 lip 2010, 12:31
- Lokalizacja: Chełmno
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
To żaden błąd na tle moich ulubionych "waCHaczy", które na forum pojawiają się nagminnie. Najdziwniejsze, że od losowych osób
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
No, trochę się jeszcze z polskiego podciągniesz i będzie gittrikegliwice pisze:znam na tyle dobrze język angielski że nie potrzebuje tłumacza ...Wiktor pisze:Ty translator - a kto Ci tłumaczy teksty???trikegliwice pisze: ale resztę żeczy co do regulacji
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Rob_trike
- President
- Posty: 10911
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
A ja napisze tak - wczoraj rozbebeszyłem trike - ustawiłem zawory ( byl zbyt duży luz), sprawdziłem przerwę na platynach i ostawiłem gaźnik wg "nominalnych" ustawień....
Po rozgrzaniu "na słuch" i odkrecaniu manety ustawiłem ( opóźniłem zapłon ) i ....... jest o niebo lepiej
Ciekawe jak dzisiaj na "zimnym"
Po rozgrzaniu "na słuch" i odkrecaniu manety ustawiłem ( opóźniłem zapłon ) i ....... jest o niebo lepiej
Ciekawe jak dzisiaj na "zimnym"
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
widzisz Wiktor. U Marynarza słabo szla trajeczka Roba bo była żle wyregulowana.Teraz bój się
Działaj Rob działaj
Działaj Rob działaj
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Rob_trike
- President
- Posty: 10911
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
nie miał bym sumienia teraz dać Wiktorowi polatać moją mega motopompą - idze teraz ze stówkę albo lepiej buuuahhahah
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
dobra Rob opisz dokładniej opóźnianie zapłonu "na ucho" też z tego skorzystam.Rob_trike pisze:A ja napisze tak - wczoraj rozbebeszyłem trike - ustawiłem zawory ( byl zbyt duży luz), sprawdziłem przerwę na platynach i ostawiłem gaźnik wg "nominalnych" ustawień....
Po rozgrzaniu "na słuch" i odkrecaniu manety ustawiłem ( opóźniłem zapłon ) i ....... jest o niebo lepiej
Ciekawe jak dzisiaj na "zimnym"
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- Rob_trike
- President
- Posty: 10911
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
Na początek napisze że nie wiem czy taka regulacja jest prawidłowa
Dzisiaj jeździłem i jest lepiej
Na początek odkręcam trochę nakrętkę mocująca obejmę aparatu zapłonowego abym mógł z lekkim oporem kręcić całością
No więc po rozgrzaniu silnika zwiększam obroty silnika śruba regulacyjną gaźnika ( tą większą )
Następnie przekręcam aparat zapłonowy w prawo - obroty spadają.... Manetą odkręcam gwałtownie gaz - jak sie przydławi a obroty na wolnych sa jeszcze dosc wysokie znowu cofam ciut zapłon ....
Jesli sie dobrze wkreca - to jeszcze ciut w prawo - jak gasnie to cofam o to ciut i jest "optymalnie" W czasie jazdy dobrze odkręca i sie nie dławi....
Oczywiście aparat podciśnieniowy musi dzialac ....
Sorki za chaotyczny opis ale łatwiej zrobic niż opisać
Pozdr Rob
Dzisiaj jeździłem i jest lepiej
Na początek odkręcam trochę nakrętkę mocująca obejmę aparatu zapłonowego abym mógł z lekkim oporem kręcić całością
No więc po rozgrzaniu silnika zwiększam obroty silnika śruba regulacyjną gaźnika ( tą większą )
Następnie przekręcam aparat zapłonowy w prawo - obroty spadają.... Manetą odkręcam gwałtownie gaz - jak sie przydławi a obroty na wolnych sa jeszcze dosc wysokie znowu cofam ciut zapłon ....
Jesli sie dobrze wkreca - to jeszcze ciut w prawo - jak gasnie to cofam o to ciut i jest "optymalnie" W czasie jazdy dobrze odkręca i sie nie dławi....
Oczywiście aparat podciśnieniowy musi dzialac ....
Sorki za chaotyczny opis ale łatwiej zrobic niż opisać
Pozdr Rob
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
Na początku 70-tych dla USA budowano aparaty zapłonowe DVDA który mali dwa łączenia dla wakuum, pierwsze pobierane z gaźnika oraz powrotne z rury dolotowe. Podobno reakcja na zmianę podciśnienia odbywała się szybciej, spalanie mieszankę bilo lepiej z mniej spalin.Agramer czym różni się pojedynczy aparat od podwójnego ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
Agramer udało mi się ustawić obroty " w miarę" wolne według Twojego przepisu... ale mam jeden problem. Jeżeli wykręcę śrubę od składu mieszanki o 2.5 obrotu to za cholerę nie chce działać... muszę jeszcze odkręcić ze 2-3 obroty.
sinik jest 1.3 AB ale osprzęt - gaźnik (PICT 34-3), kolektor dolotowy od 1.6 .. i tu chyba jest problem
sinik jest 1.3 AB ale osprzęt - gaźnik (PICT 34-3), kolektor dolotowy od 1.6 .. i tu chyba jest problem
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- Rob_trike
- President
- Posty: 10911
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
a ja sie pochwale - po ustawieniu ZAWORÓW na 0,15 na zimnym, przerw na świecach, platynach - silnik chodzi bez problemu na wolnych dosłownie mozna liczyć kolejność zapłonu
Ale zapłon mooooocno musiałem opóźnić .... Nie ma "mocnego" odejścia ale za to nie gaśnie i nie falują obroty
Jak przyspieszę zapłon - zdecydowanie lepiej sie wkręca ale obroty falują
Tak więc wybrałem kompromis i mam wolne obroty na granicy z fajniejszym wkręcaniem sie na obroty
Ale zapłon mooooocno musiałem opóźnić .... Nie ma "mocnego" odejścia ale za to nie gaśnie i nie falują obroty
Jak przyspieszę zapłon - zdecydowanie lepiej sie wkręca ale obroty falują
Tak więc wybrałem kompromis i mam wolne obroty na granicy z fajniejszym wkręcaniem sie na obroty
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
w takim razie moja traja na wolnych chodzi tak jak Twoja... gdy jest na ssaniuRob_trike pisze:a ja sie pochwale - po ustawieniu ZAWORÓW na 0,15 na zimnym, przerw na świecach, platynach - silnik chodzi bez problemu na wolnych dosłownie mozna liczyć kolejność zapłonu
Ale zapłon mooooocno musiałem opóźnić .... Nie ma "mocnego" odejścia ale za to nie gaśnie i nie falują obroty
Jak przyspieszę zapłon - zdecydowanie lepiej sie wkręca ale obroty falują
Tak więc wybrałem kompromis i mam wolne obroty na granicy z fajniejszym wkręcaniem sie na obroty
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
ja mam ustawiony zapłon poprawnie , zawory też , gaźnik wg. przepisu agragamera z tym że tak jak pisałem robię to trochę inaczej , wykręcam dysze mieszanki tak jak to podałem wcześniej i chodzi idealnie ... można nawet powiedzieć że to nie wolne obroty tylko takie pykanie ... koło 500-600 obrotów (wiem że wtedy ma słabsze chłodzenie ale w korkach rzadko stoję a efekt takiego wolnego pykania jest wyjebisty na pustych wydechach ....)
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
pamietam mialem kiedy duzego fiata
sukinsyn dawal sie skrecic do 400 obrotow
sukinsyn dawal sie skrecic do 400 obrotow
idą zmiany
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
no to jeszcze trochę o wolnych obrotach...
za Twoją radą Agramer skupiłem nowy gaźnik. Ustawiłem wszystko wg przepisu i chdzi zajebiście.... lecz nie do końca. Silnik chodzi dobrze, wchodzi na obroty i schodzi trzymając wolne obroty ale jest czasem tak, że bez żadnej przyczyny wolne obroty giną... po prostu jadę puszczam gaz obroty spadają i silnik gaśnie. Odpalam po zatrzymaniu i wolne obroty znowu są.. trochę to dziwne bo nie zawsze się to dzieje a ja nic nie przestawiam w ustawieniach...
Wiem, że gaźnik choć nówka pozostawia wile do życzenia trzeba go było poskrecać bo ciekł, łapał powietrze itd.
Agramer co może być przyczyną takiego zachowania ???? Może trzeba mu ustawić poziom paliwa- jeżeli tak to jak ???
za Twoją radą Agramer skupiłem nowy gaźnik. Ustawiłem wszystko wg przepisu i chdzi zajebiście.... lecz nie do końca. Silnik chodzi dobrze, wchodzi na obroty i schodzi trzymając wolne obroty ale jest czasem tak, że bez żadnej przyczyny wolne obroty giną... po prostu jadę puszczam gaz obroty spadają i silnik gaśnie. Odpalam po zatrzymaniu i wolne obroty znowu są.. trochę to dziwne bo nie zawsze się to dzieje a ja nic nie przestawiam w ustawieniach...
Wiem, że gaźnik choć nówka pozostawia wile do życzenia trzeba go było poskrecać bo ciekł, łapał powietrze itd.
Agramer co może być przyczyną takiego zachowania ???? Może trzeba mu ustawić poziom paliwa- jeżeli tak to jak ???
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
a co z filrem powietrza??
czasem jak jedziesz i ped ma mozliwosc wcisnac powietrze do silnika to tez tak bedzie
czasem jak jedziesz i ped ma mozliwosc wcisnac powietrze do silnika to tez tak bedzie
idą zmiany
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
to złota zasada samochodów na LPG. Ale może cos z poziomem paliwa ????????Wiktor pisze:a co z filrem powietrza??
czasem jak jedziesz i ped ma mozliwosc wcisnac powietrze do silnika to tez tak bedzie
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
Lipa nie męcz się.wyrzuć ta trajkę. tylko zadzwoń do mnie i powiedz gdzie wyrzucasz
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
Wiktor pisze:On sie nie mecy On to lubi
Jakby nie było to dwie najładniejsze motopompy to własnie Robowa i Lipowa.....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
przecież jak by była brzydka to by mnie nie interesowało gdzie wyrzuca
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
winda pisze:przecież jak by była brzydka to by mnie nie interesowało gdzie wyrzuca
no nie wiem. Jedna ładna w zeszłym sezonie tez wywalili na smietnik, ale nie mowiles nic..... Ale to poczekaj. Jak ty chcesz jakąs ładniejsza to kto bierze Alficę? Pisze sie jako pierwszy
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
mój plan jest taki aby miec dwie trajeczki,jak President
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: PORADNIK - tajemnice wolnych obrotow VW garba
Lipa prawdopodobnie gdzież dostajesz extra powietrze. Powiniesz sprawdzić uszczelkę pod gaźnikiem, miedzi głowicami i kanałem dolotowym oraz równość końcówki rury dolotowe na której jest montowany gaźnik. Także szczelność zaślepek rurki wakumowych, dwie z przodu i jedna s lewej strony gaźnika. Teź czasami "tuningowy" filtry powietrza daje efekt o którym mówił Wiktor. Co ti masz 1200, 1300 lub 1600?
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość