Jakie felgi do malucha?
Jakie felgi do malucha?
Mam pytanie czy idzie dopasować bez przeróbek jakieś felgi żeby pasowały do trajki z zawieszeniem od malucha. Chodzi o jakieś większy rozmiar np 15". I czy można je odwrotnie przykręcić, czy jednak trzeba mocowanie odwrotnie wspawać? Bo chodzi o to żeby szeroki rant był na zewnątrz.
- andrew1985
- Posty: 383
- Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
- Krótki opis: Programista
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
- Kontakt:
Ja przy swojej trajce mam alusy 15" ale niestety nie wiem od jakiego auta. Być może od jakiegoś starego VW albo Audi. Rozstaw śrub pasuje idealnie z tym, że musiałem dorabiać szpilki bo po odwróceniu muszą być dużo dłuższe a kupić takich nie idzie.
Felgi mam przykręcone odwrotnie a rany przy felgach wypolerowane. Zapraszam do galeri tam są zdjęcia.
Felgi mam przykręcone odwrotnie a rany przy felgach wypolerowane. Zapraszam do galeri tam są zdjęcia.
- andrew1985
- Posty: 383
- Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
- Krótki opis: Programista
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
- Kontakt:
- pionowy
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 cze 2009, 08:58
- Krótki opis: ASSISTANCE
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
- bandit
- Posty: 3709
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- pionowy
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 cze 2009, 08:58
- Krótki opis: ASSISTANCE
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- pionowy
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 cze 2009, 08:58
- Krótki opis: ASSISTANCE
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
nie do końca jasne jest obrócenie felg, mam rozumieć że ta strona która normalnie przylega do bębna ma być widoczna na zewnątrz?? skoro tak to nie bardzo łapię po co jeszcze dystanse mocujące, czyżby one różniły się czymś od normalnych dystansów??
Może dla was jest to coś normalnego ja niestety spotykam się z tym pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość. Może jakiś przykłąd???
Może dla was jest to coś normalnego ja niestety spotykam się z tym pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość. Może jakiś przykłąd???
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
http://images49.fotosik.pl/140/5108d70594a298c2med.jpg
U mnie tak wyglada odwrocona felga(125p)
U mnie tak wyglada odwrocona felga(125p)
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 13 cze 2009, 11:53
- Lokalizacja: Rzeczenica
- Kontakt:
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 13 cze 2009, 11:53
- Lokalizacja: Rzeczenica
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 lip 2009, 22:47
- Lokalizacja: Kolonowskie;)
- Kontakt:
- bandit
- Posty: 3709
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Felga od Golfa lub Vento pasuje na bęben maluchowski, tylko musisz zamontować na dystansach, gdyż nie wcisniesz felgi, gdyż jest za szeroka.Krzychu pisze:mam takie pytanie..fele z VW i podobnych pasuja na maluchowskie bebenki? z tego co wiem to jest inny rozstaw srub..vw 4x100 a fiat 4x98..chyba ze sie myle???
- wojtek44
- Posty: 70
- Rejestracja: 18 mar 2009, 15:13
- Krótki opis: assistance
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Krzychu ma rację , maluch ma rozstaw śrub 4x98. Bardzo popularny w felagach jest 4x100. Są dwa rozwiązania umozliwoajace przejście:
1. śruby pływające - muszą (jeżeli bierzemy pod uwagę bezpieczeństwo) być atestowane. Rozmawiałem z wulkanizatorem, któy zakładał takie ustrojstwo i uważa że są one bardzo drogie coś koło 100 euro koplet na koło. Domoróbi trzeba dociągać co kilka dni ponieważ pracując się luzują. Osobiście bałbym się puścić syna na takich śrubach.
2. Tarcze redukcyjne, mozna zejść z średnic piast ( mam na myśli kołnierz centrujący koło) jak róznież przy odpowiedniej grubości przejść z setki na 98 bądź innych wymiarów. Po prostu jednym śrubami przykręca się kołnierz do piasty a następnym kompletem felgę do kołnierza.
1. śruby pływające - muszą (jeżeli bierzemy pod uwagę bezpieczeństwo) być atestowane. Rozmawiałem z wulkanizatorem, któy zakładał takie ustrojstwo i uważa że są one bardzo drogie coś koło 100 euro koplet na koło. Domoróbi trzeba dociągać co kilka dni ponieważ pracując się luzują. Osobiście bałbym się puścić syna na takich śrubach.
2. Tarcze redukcyjne, mozna zejść z średnic piast ( mam na myśli kołnierz centrujący koło) jak róznież przy odpowiedniej grubości przejść z setki na 98 bądź innych wymiarów. Po prostu jednym śrubami przykręca się kołnierz do piasty a następnym kompletem felgę do kołnierza.
"śpieszmy się kochać kobiety!!! bo tak szybko tyją..."
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 lip 2009, 22:47
- Lokalizacja: Kolonowskie;)
- Kontakt:
- Cicholc
- Posty: 943
- Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
- Lokalizacja: Gąbin
- Kontakt:
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 lip 2009, 22:47
- Lokalizacja: Kolonowskie;)
- Kontakt:
- Cicholc
- Posty: 943
- Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
- Lokalizacja: Gąbin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości