Amory ze sprerzyna
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 gru 2016, 11:20
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Amory ze sprerzyna
Witam koledzy poradzcie mam zwykle amory chcem ja podwyzszyc ale nie na szablach jakie amory ze sprerzyna mam dac zeby stala wyzej prosze o konkrety jakie i ile nad ziemia bedzie stala silnik garbusa waga traji 650 kg moze ktos ma tak
Żyję by jeździć, jeżdżę po to by żyć
- GREGOR
- Posty: 5839
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Witaj , posiadam takie amorki do sprzedania , przejeździłem na nich jeden sezon , są z garbusowego.pl i leżą u mnie w garażu
Trzymałem je do silnika Subaru , ale teraz są inne trendy , więc mogę odstąpić
Chcesz numer telefonu to pogadamy , pisz na PW
http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=4373



Chcesz numer telefonu to pogadamy , pisz na PW

http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=4373
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- Rob_trike
- President
- Posty: 11005
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
amor nie ma nic do "podwyższania" choć jest niezmiernie ważny
Efekt uzyskasz tylko po przez przestawienie szabli - masz do wyboru frez zewnętrzny lub wewnętrzny
Efekt uzyskasz tylko po przez przestawienie szabli - masz do wyboru frez zewnętrzny lub wewnętrzny
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- GREGOR
- Posty: 5839
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
nie do końca się z tobą zgodzę Rob, stosując amor ze sprężyną , zapobiegasz siadaniu traji na odbojach, nie musisz przestawiać wtedy szabli. Co innego podnoszenie przy amorkach olejowych, tam niestety tylko na wieloklinachRob_trike pisze:amor nie ma nic do "podwyższania" choć jest niezmiernie ważny
Efekt uzyskasz tylko po przez przestawienie szabli - masz do wyboru frez zewnętrzny lub wewnętrzny

Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- Rob_trike
- President
- Posty: 11005
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
może i tak ale przestaw szable "na luz" i zostaw amory - główną robotę robi drążek skrętny w tym zawieszeniu
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4946
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Regulacja na szablach to optymalne rozwiązanie, reszta to takie życzeniowe rozwiązania, w garbach te amory w ogóle się nie sprawdzały, traja lżejsza więc może na postoju będzie wyżej.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:26
- Lokalizacja: Opatowek kolo kalisz ( newbury)
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
niestety amory w traji na garbie sa glownie do ozdoby
zmienialem w swojej na nowe i nic nie pomogly tylko przestawienie na szablach dalo upragniony pion
choc musze przyznac ze na wybojach fajnie sie buja i wszystko ladnie pracuje ale czy to zaslga amorow czy terz tego drazka skretnego i gum to nie wiem
dzis jezdzilem caly dzien wrazenia nieziemskie pozdrawiam
zmienialem w swojej na nowe i nic nie pomogly tylko przestawienie na szablach dalo upragniony pion
choc musze przyznac ze na wybojach fajnie sie buja i wszystko ladnie pracuje ale czy to zaslga amorow czy terz tego drazka skretnego i gum to nie wiem
dzis jezdzilem caly dzien wrazenia nieziemskie pozdrawiam
- BOOM
- Posty: 541
- Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
- Lokalizacja: MIKOŁÓW
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
U mnie to samo, jak szabli nie przestawisz to żadne amory ze sprężynami sprawy nie załatwią , chyba że jakieś inne niż z garbusowego.
-
- Member
- Posty: 3332
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
ma - na sprężynach poniesie- ale to nie tpRob_trike pisze:amor nie ma nic do "podwyższania" choć jest niezmiernie ważny
Efekt uzyskasz tylko po przez przestawienie szabli - masz do wyboru frez zewnętrzny lub wewnętrzny
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Amory ze sprężynami to najlepsze rozwiązanie do trajki
Przestawianie drążków jest konieczne, ale niestety zazwyczaj jest za nisko lub za wysoko. Sprężyny pozwalają na doregulowanie wysokości w zależności od potrzeb. Ja takie amorki dorabiałem sam. Amor to peugeot partner, a sprężyny od ruskiego dniepra. Drążków nie byłem już w stanie bardziej podciągnąć, a na tyle mam sporo masy i dupa mi się wlekła jak jechałem w 2 osoby i graty.



- custom
- Member
- Posty: 8096
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Z tego co pamiętam to drążki można wyregulować idealnie . Frez na stronie zewnętrznej jest jak dobrze kojarzę grubszy od tego na stronie wewnętrznej , dzięki temu można dostroić wysokość zawieszenia wg. potrzeb.
Omne Trinum Perfectum.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 gru 2016, 11:20
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
dekuje za oferte i rady , dostałem od znajomego niewiadomo od czego ale daja rade o to mi chodziło
Żyję by jeździć, jeżdżę po to by żyć
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Niestety Marku życie weryfikuje teorię. W pewnym momencie już jest niemożliwe podciągnięcie bardziej bo szable gną się jak wędki. Były wersje na podwójnych szablach, ale tak rzadkie że nigdy nie widziałem.custom pisze:Z tego co pamiętam to drążki można wyregulować idealnie . Frez na stronie zewnętrznej jest jak dobrze kojarzę grubszy od tego na stronie wewnętrznej , dzięki temu można dostroić wysokość zawieszenia wg. potrzeb.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Seku podwójna szabla jest w suchej skrzyni - niestety jest krótka. Jak masz suchą skrzynie to spoko. Można dorobić element spinający te szable z mokrą dupą... ale nie doprowadziłem jeszcze bezpłodnej teorii do twórczej praktykisekuwawa pisze:Niestety Marku życie weryfikuje teorię. W pewnym momencie już jest niemożliwe podciągnięcie bardziej bo szable gną się jak wędki. Były wersje na podwójnych szablach, ale tak rzadkie że nigdy nie widziałem.custom pisze:Z tego co pamiętam to drążki można wyregulować idealnie . Frez na stronie zewnętrznej jest jak dobrze kojarzę grubszy od tego na stronie wewnętrznej , dzięki temu można dostroić wysokość zawieszenia wg. potrzeb.



Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- rozi
- Posty: 295
- Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
dasz takie i wyregulujesz dokładnie tylko cena
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... s_id=13480

http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... s_id=13480
- mazda
- Posty: 953
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Amortyzatory ze sprężyną tak by Traja stała dobrze to ile długości muszą mieć, 320mm wystarczy czy dłuższe ? Pomijam przestawianie szabli bo to oczywiste.
W kocu kompletuje graty i mam dylemat co kupić.
Ktoś kiedyś wkładał amory z ETZ lub CEZETY tylko nie pamiętam kto.
W Cezecie jest 4 stopniowa regulacja i sprężyna progresywna. Długość między otworami 320mm
Amory z ETZ są dłuższe - 340mm a nawet 360mm tylko regulacja 1 stopień
Zakres pracy olejowego amora z Garbusa to 275-420mm i tak celuje pomiędzy - dobrze myślę ?
Śruba mocująca amortyzatory 12mm lub 10mm zależy od rocznika ramy, gwint 1,5
Do trapezu wybrałem takie https://allegro.pl/oferta/amortyzatory- ... 0148114831
ewentualnie te od Jawy / Cezety https://allegro.pl/oferta/amortyzatory- ... 5622739125
W kocu kompletuje graty i mam dylemat co kupić.
Ktoś kiedyś wkładał amory z ETZ lub CEZETY tylko nie pamiętam kto.
W Cezecie jest 4 stopniowa regulacja i sprężyna progresywna. Długość między otworami 320mm
Amory z ETZ są dłuższe - 340mm a nawet 360mm tylko regulacja 1 stopień
Zakres pracy olejowego amora z Garbusa to 275-420mm i tak celuje pomiędzy - dobrze myślę ?
Śruba mocująca amortyzatory 12mm lub 10mm zależy od rocznika ramy, gwint 1,5
Do trapezu wybrałem takie https://allegro.pl/oferta/amortyzatory- ... 0148114831
ewentualnie te od Jawy / Cezety https://allegro.pl/oferta/amortyzatory- ... 5622739125
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
- czerwonyskorpion
- Member
- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 gru 2008, 09:05
- Lokalizacja: Ługów
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Piszcie piszcie ja czytam bo muszę coś wykombinować aby traja nie dobijała mi do pewnego poziomu .
-
- Member
- Posty: 1092
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Te od jawy kupowalem do przedniego zawieszenia. Jeden amor pekł zaraz po zalozeniu... Nawet jakby wytrzymaltoa tylko kilka cm skoku. Scisnelo sprezy e i po zawodach. Regulacja nie zmienia dlugosci amorka tylko napiecie sprezyny
- adaśko
- Posty: 4486
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Mazda nie kupuj tego gówna, bo dwa razy będziesz płacilmazda pisze: ↑17 lut 2025, 20:22 Amortyzatory ze sprężyną tak by Traja stała dobrze to ile długości muszą mieć, 320mm wystarczy czy dłuższe ? Pomijam przestawianie szabli bo to oczywiste.
W kocu kompletuje graty i mam dylemat co kupić.
Ktoś kiedyś wkładał amory z ETZ lub CEZETY tylko nie pamiętam kto.
W Cezecie jest 4 stopniowa regulacja i sprężyna progresywna. Długość między otworami 320mm
Amory z ETZ są dłuższe - 340mm a nawet 360mm tylko regulacja 1 stopień
Zakres pracy olejowego amora z Garbusa to 275-420mm i tak celuje pomiędzy - dobrze myślę ?
Śruba mocująca amortyzatory 12mm lub 10mm zależy od rocznika ramy, gwint 1,5
Do trapezu wybrałem takie https://allegro.pl/oferta/amortyzatory- ... 0148114831
ewentualnie te od Jawy / Cezety https://allegro.pl/oferta/amortyzatory- ... 5622739125

Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- mazda
- Posty: 953
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
No to mam teraz dylemat co kupić na tył i co do trapezu. W sumie do trapezu mierzyłem oryginalne z Cezety ale one maja 41 lat i nie trzymają.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
-
- Member
- Posty: 3332
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Na tył jeżeli to garbusowy zawias to proponuję to ze zdjęcia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- adaśko
- Posty: 4486
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Te mogę polecić , sprawdzone i dosyć uniwersalne jak co to dzwoń to wyjaśnię co i jak
https://www.centr-mot.pl/pl/zawieszenie ... 44541.html
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3348
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Mazda przyjacielu ja już myślałem że ta rama co ją custom zbudował dla ciebie już dawno pokrył nalot i ją w chucie przetopili a ty dopiero amorów szukasz
, ja mam w pierwszej amory z wsk z twojego linku , sprawdzają się choć tuleje gumowe wywaliłem i dorobiłem z jakiegoś plastyku , ale mam je z przodu na wahaczu pchanym , ciężar/nacisk na przednie koło u mnie to 75 kilo plus połowa mojej wagi , czyli wychodzi jakieś 135/140 kilo i jest ok ,jak chciałbyś je dać do tyłu to wydaje mi się że są za słabe , silnik ,tył i twoja chuda dupa je dobije i się nie sprawdzą , ale jeśli chodzi o przód to u mnie śmigają i myślę że by się sprawdziły , rozstawu ci nie podam bo będę go mógł zmierzyć dopiero w sobotę 


- mazda
- Posty: 953
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Te mogę polecić , sprawdzone i dosyć uniwersalne jak co to dzwoń to wyjaśnię co i jak
https://www.centr-mot.pl/pl/zawieszenie ... 44541.html
[/quote]
Adaś, to nie zda mi egzaminu w trapezie, między pólkami oraz "lagami" zbyt mało miejsca na amortyzatory.
Co do tyłu to chodziło mi amor coś tam utwardził bo że szable przestawić trzeba to wiadomo.
W sumie mam amortyzatory z Opla Zafiry i dadzą radę ale takie motocyklowe mają regulowane napięcie sprężyny.
Kowall - rama, zawias jak i silnik ma się dobrze. Skrzynia jedna kompletna, druga będzie modzona w Rykach.
https://www.centr-mot.pl/pl/zawieszenie ... 44541.html
[/quote]
Adaś, to nie zda mi egzaminu w trapezie, między pólkami oraz "lagami" zbyt mało miejsca na amortyzatory.
Co do tyłu to chodziło mi amor coś tam utwardził bo że szable przestawić trzeba to wiadomo.
W sumie mam amortyzatory z Opla Zafiry i dadzą radę ale takie motocyklowe mają regulowane napięcie sprężyny.
Kowall - rama, zawias jak i silnik ma się dobrze. Skrzynia jedna kompletna, druga będzie modzona w Rykach.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości