bobber trike 2
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
żadnej porady Panowie?
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Chyba będzie źle. W tego typach układu chłodzenia zbiorniczki są poniżej wlewu chłodnicy, a wlew jest najwyższym punktem. Jak zalejesz głowicę płynem jak wlew będziesz miał niżej?bobber pisze:Witam ponownie . Trajka wreszcie stoi na trzech kołach . Panowie mam pytanie , mam zamiar wykorzystać dwie chłodnice od tico . Jak wiadomo mają one korki wlewu . Tak wychodzi że chłodnice będą niżej głowicy , ale zbiorniczek wyrównawczy będzie najwyższym punktem układu . moje pytanie brzmi:czy przy wyższych temp. płynu nie będzie chciało go wyrzucać przez korki w chłodnicach?
A oto efekty pracy.
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Dzięki za odp.Właśnie obawiam się możliwych problemów, a nie chcę się orobić na marne. Jutro muszę podjechać na jakiś szrot i na regale z chłodnicami przejrzeć co jeszcze może mi podejść . Kuźwa miejsce w ramie przed silnikiem mam dokładnie na 2 chłodnice od tico i było by idealnie , szkoda że za późno zaczołem się zastanawiać nad wspomnianym problemem z płynem.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2017, 23:30 przez bobber, łącznie zmieniany 1 raz.
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Sęku, kolega będzie zalewał układ ze zbiorniczka wyrównawczego umieszczonego wyżej, czyli układ da się zalać.
Ale moim zdaniem orginalne korki z tico nie dadzą rady w takim układzie. musiał byś zaślepić wlew (zalutować czy coś podobnego)
Ale moim zdaniem orginalne korki z tico nie dadzą rady w takim układzie. musiał byś zaślepić wlew (zalutować czy coś podobnego)
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Panowie a chłodnica tico ma przy wlewie odpowietrznik, czy jak puszcze go wężykiem do zbiorniczka wyrównawczego to moge uniknąć wywalania płynu przez korki chłodnic?
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
wymiarami fajne są intercoolery od Kia Karnival
http://allegro.pl/intercooler-55313550- ... 55049.html
U mnie dają rade jako chłodnice.
http://allegro.pl/intercooler-55313550- ... 55049.html
U mnie dają rade jako chłodnice.
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
O widzisz całkiem fajne i niedrogie .Myślisz że dwie dały by rade? A jak z wentylatorami ,dawać na ew. obie chłodnice czy wystarczy na jedną?seta pisze:wymiarami fajne są intercoolery od Kia Karnival
http://allegro.pl/intercooler-55313550- ... 55049.html
U mnie dają rade jako chłodnice.
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Na chłodzeniu nie ma co oszczędzać. Wentylatory daj na obie chłodnice. Ja mam od tico ale lepsze są np z astry od klimy. Dwu biegowe i dają mega wiatry
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Masz racje hehe , masz może wumiary rdzenia tego intercoolera?seta pisze:Na chłodzeniu nie ma co oszczędzać. Wentylatory daj na obie chłodnice. Ja mam od tico ale lepsze są np z astry od klimy. Dwu biegowe i dają mega wiatry
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Zmierzyć będę mógł dopiero w sobotę.
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
[quote="seta"]Zmierzyć będę mógł dopiero w sobotę.[/quote
Ok dziękuję za poradę , Wydaje się to dobrym rozwiązaniem i na poważnie biorę Twoje rady pod uwagę . Jutro zrobię oblot szrotów i zobaczę co znajdę . Zawsze zostaje jeszcze zalutowanie wlewów u tico . Się zobaczy.
Ok dziękuję za poradę , Wydaje się to dobrym rozwiązaniem i na poważnie biorę Twoje rady pod uwagę . Jutro zrobię oblot szrotów i zobaczę co znajdę . Zawsze zostaje jeszcze zalutowanie wlewów u tico . Się zobaczy.
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Witam , Panowie mam pytanie , próbuję poupychać wszystkie podzespoły w ramie i doszło do filtra powietrza . Oryginalna pucha z filtrem nie pasuje za h.....ja i zastanawiam się nad uniwersalnym stożkiem z alledrogo , takim za 50 zł co daje milion koni mocy . Poradźcie czy to się nada , silnikowi taki filtr nie przeszkadza? o rzeczony milion koni nie pytam
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Filtr to tylko aż filtr. Im więcej powietrza, tym lepiej. Jak masz gaźnikowca, to wystarczy doregulować gaźnik.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
nie no pełny wtrysk jest w aktualnym silnikuSulkyrider pisze:Filtr to tylko aż filtr. Im więcej powietrza, tym lepiej. Jak masz gaźnikowca, to wystarczy doregulować gaźnik.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
Wytrysk sam se poradzi, jeśli zostawiłeś wszystkie inne diwajsy.bobber pisze:nie no pełny wtrysk jest w aktualnym silnikuSulkyrider pisze:Filtr to tylko aż filtr. Im więcej powietrza, tym lepiej. Jak masz gaźnikowca, to wystarczy doregulować gaźnik.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
noi super dziękuję za poradę , jutro dokonuję zakupu.Sulkyrider pisze:Wytrysk sam se poradzi, jeśli zostawiłeś wszystkie inne diwajsy.bobber pisze:nie no pełny wtrysk jest w aktualnym silnikuSulkyrider pisze:Filtr to tylko aż filtr. Im więcej powietrza, tym lepiej. Jak masz gaźnikowca, to wystarczy doregulować gaźnik.
- winda
- Secretary
- Posty: 14909
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
da rade. mialem tak. tylko nie kieruj filtra za bardzo do przodu bo trajka bedze gasla
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 22 gru 2010, 12:42
- Krótki opis: czyj to motór? to nie motór to trajka
- Lokalizacja: krosno
- Kontakt:
Re: bobber trike 2
ok planuję filtr dać na bok , a i jeszcze karoseria go zakryje, dzięki za poradę.winda pisze:da rade. mialem tak. tylko nie kieruj filtra za bardzo do przodu bo trajka bedze gasla
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości