Podpieramy subaru
- andrzejqs
- Posty: 1883
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
mam obróconą skrzynie i obrócony dyfer
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3240
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
Wymontowałem dzisiaj drążek i myślę że seku ma racje ,w naszym przypadku( trajkowym) to chyba bez znaczenia czy on jest jak w oryginale czy odwrotnie ,jak ruszamy to silnik się odchyla w jedną stronę ,hamujemy ,zwalniamy odchyla się spowrotem tak więc drążek działa i na ściskanie i na rozciąganie , jest na nim wprawdzie strzałka pokazująca kierunek montażu ale według mnie odwrotnie spokojnie da rade.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4911
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
Jest tak jak Kowall pisze, po prostu jeszcze jedno podparcie żeby cały napęd usztywnić, w alfach z boxerami jest podobnie tylko że prościej tam jest spodem jedna poduszka pod silnikiem, jedna na końcu skrzyni i górą na połączeniu skrzynia/silnik, a że wszystkie podparcia są w osi samochodu to dodatkowo jeden odciąg pod głowicą do karoserii żeby się wszystko nie bujało, jak dla mnie kierunek zamontowania tego subarowego nie ma znaczenia, chodzi o dodatkowy punkt podparcia/podwieszenia, w subaru tylko w tym kierunku jest blacha do której można to przymocować, w alfie realizowane jest to pionowo poprzez jedna tuleje metalowo-gumowa i wspornik, a miejsce jest dobre bo usztywnia połączenie skrzynia/silnik i zapobiega unoszeniu skrzyni przy ostrych startach - akcja i reakcja a obracając skrzynie trzeba, moim zdaniem, to zostawić jak jest a zadbać o dobre podparcie tyłu skrzyni.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- winda
- Secretary
- Posty: 14851
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
potwierdzam. w alfach jest odciąg do karoserii. osobiscie go wywaliłem
lubie jak mi trajką buja po dodaniu gazu na postoju
lubie jak mi trajką buja po dodaniu gazu na postoju
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
Panowie trochę nie kminie tematu...
Cały czas mówicie o trzecim podparciu silnika - ale Wy macie WRX z chujstwem koni. W "normalnym" subaru silnik wisi na dwóch poduszkach i to wszystko.
Ja ma 136 KM w 2.2 podwieszone jak w fabryce i nic się nie pierdoli. Najsłabszym ogniwem tego całego ustrojstwa => zawieszenie, rama garb + silnik subaru jest rama garba i fabryczne zawieszenie, które nie dają rady... Silnik jest o wiele mocniejszy, cięższy i generuje więcej momentu...
ramę trzeba spiąć porządną belką żeby było sztywniej a skrzynię podwiesić na uretanach + dojebać ją do ramy bo i tak silnik ją powyrywa. Do tego zmiana elementów w zawieszeniu.
Cały czas mówicie o trzecim podparciu silnika - ale Wy macie WRX z chujstwem koni. W "normalnym" subaru silnik wisi na dwóch poduszkach i to wszystko.
Ja ma 136 KM w 2.2 podwieszone jak w fabryce i nic się nie pierdoli. Najsłabszym ogniwem tego całego ustrojstwa => zawieszenie, rama garb + silnik subaru jest rama garba i fabryczne zawieszenie, które nie dają rady... Silnik jest o wiele mocniejszy, cięższy i generuje więcej momentu...
ramę trzeba spiąć porządną belką żeby było sztywniej a skrzynię podwiesić na uretanach + dojebać ją do ramy bo i tak silnik ją powyrywa. Do tego zmiana elementów w zawieszeniu.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- Rob_trike
- President
- Posty: 10902
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
Lipa - zrobimy nową ramę - będzie taniejLipa pisze:Panowie trochę nie kminie tematu...
Cały czas mówicie o trzecim podparciu silnika - ale Wy macie WRX z chujstwem koni. W "normalnym" subaru silnik wisi na dwóch poduszkach i to wszystko.
Ja ma 136 KM w 2.2 podwieszone jak w fabryce i nic się nie pierdoli. Najsłabszym ogniwem tego całego ustrojstwa => zawieszenie, rama garb + silnik subaru jest rama garba i fabryczne zawieszenie, które nie dają rady... Silnik jest o wiele mocniejszy, cięższy i generuje więcej momentu...
ramę trzeba spiąć porządną belką żeby było sztywniej a skrzynię podwiesić na uretanach + dojebać ją do ramy bo i tak silnik ją powyrywa. Do tego zmiana elementów w zawieszeniu.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
pewnie takRob_trike pisze:Lipa - zrobimy nową ramę - będzie taniejLipa pisze:Panowie trochę nie kminie tematu...
Cały czas mówicie o trzecim podparciu silnika - ale Wy macie WRX z chujstwem koni. W "normalnym" subaru silnik wisi na dwóch poduszkach i to wszystko.
Ja ma 136 KM w 2.2 podwieszone jak w fabryce i nic się nie pierdoli. Najsłabszym ogniwem tego całego ustrojstwa => zawieszenie, rama garb + silnik subaru jest rama garba i fabryczne zawieszenie, które nie dają rady... Silnik jest o wiele mocniejszy, cięższy i generuje więcej momentu...
ramę trzeba spiąć porządną belką żeby było sztywniej a skrzynię podwiesić na uretanach + dojebać ją do ramy bo i tak silnik ją powyrywa. Do tego zmiana elementów w zawieszeniu.
ale jak już masz zestaw-Czesław na garbie i pakujesz w to silnik od subaru - zwykłego wolnego ssaka - to produkcja odciągów, trzecich łap, dodatkowych poduszek niewiela pomoże... tym bardziej, że silnik w oryginale ma tylko dwa punkty podparcia i to styka.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4911
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
Lipa, ale skrzynia jest trzecim punktem dla silnika, u Ciebie skrzynia ma trzy poduszki i jeszcze ta stalowa opaska dla usztywnienia więc jest solidnie, ale niestety przenosi się na ramę, która jak pisałeś wcześniej, jest słabszym punktem całego układuLipa pisze:pewnie takRob_trike pisze:Lipa - zrobimy nową ramę - będzie taniejLipa pisze:Panowie trochę nie kminie tematu...
Cały czas mówicie o trzecim podparciu silnika - ale Wy macie WRX z chujstwem koni. W "normalnym" subaru silnik wisi na dwóch poduszkach i to wszystko.
Ja ma 136 KM w 2.2 podwieszone jak w fabryce i nic się nie pierdoli. Najsłabszym ogniwem tego całego ustrojstwa => zawieszenie, rama garb + silnik subaru jest rama garba i fabryczne zawieszenie, które nie dają rady... Silnik jest o wiele mocniejszy, cięższy i generuje więcej momentu...
ramę trzeba spiąć porządną belką żeby było sztywniej a skrzynię podwiesić na uretanach + dojebać ją do ramy bo i tak silnik ją powyrywa. Do tego zmiana elementów w zawieszeniu.
ale jak już masz zestaw-Czesław na garbie i pakujesz w to silnik od subaru - zwykłego wolnego ssaka - to produkcja odciągów, trzecich łap, dodatkowych poduszek niewiela pomoże... tym bardziej, że silnik w oryginale ma tylko dwa punkty podparcia i to styka.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
dokładnie Yunkers, więc zamiast rzeźbić kolejne poduszki w silniku lepiej usztywnić ramę
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- custom
- Member
- Posty: 7995
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
A dałeś Lipa te podwójne szable ?Lipa pisze:dokładnie Yunkers, więc zamiast rzeźbić kolejne poduszki w silniku lepiej usztywnić ramę
Omne Trinum Perfectum.
- mazda
- Posty: 950
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
Ja daje belke ( pod modach) silnika subaru wraz z ori poduszkami, skrzynia garbowa na ori 3 poduszkach. Co do blachy która trzyma skrzynie to albo trzeba ją wzmocnic albo zrobic od nowa. Co do tego ciegna od góry to jak rozbierałem subaryne to ono trzymało skrzynie, odkreciłem je i skrzynia spadła Skoro je wykreciłem to moge zastosowac to rozwiązanie w trajce.
Jeszcze jedno, jak rozkrecałem subarke to po wyjeciu belki zobaczyłem koło zamachowe - tam nie było żadnej osłony. Wygląda na to że belka silnika robi za tą osłone, nie zrobiłem zdjecia tego.
Jeszcze jedno, jak rozkrecałem subarke to po wyjeciu belki zobaczyłem koło zamachowe - tam nie było żadnej osłony. Wygląda na to że belka silnika robi za tą osłone, nie zrobiłem zdjecia tego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3240
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
Mazda rano zobaczę w (zbiorach) wydaje mi się że powinienem mieć takowe zdjęcie ,ale coś mi świta że tam faktycznie nic nie było.
- andrzejqs
- Posty: 1883
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
w EJ18 jest osłona blaszana
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3240
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
niestety mazda ,szukałem ale mam tylko zdjęcia skrzyni od tyłu a żadnego z połączenia silnik/skrzynia
- custom
- Member
- Posty: 7995
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
- mazda
- Posty: 950
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
To co sie jeszcze nie chwalisz, którego kupiłeś ? Zabawne jak sie mijaliśmy na trasie, szkoda że czasowo nie dało sie zgrac.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
- custom
- Member
- Posty: 7995
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
Kupiłem w końcu dwa , podobno z dwóch jednego się sklecimazda pisze:To co sie jeszcze nie chwalisz, którego kupiłeś ? Zabawne jak sie mijaliśmy na trasie, szkoda że czasowo nie dało sie zgrac.
Omne Trinum Perfectum.
- mazda
- Posty: 950
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Podpieramy subaru
Ja u siebie miałem inny odciąg niż u Kowalla
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości