witam
mam problem tylne koła w mojej trajeczce podchodzą pod spód (budowana na maluchu z jego mocowaniem amorów i skrzyni)
jak uzyskać proste prowadzenie kół?
pozdrawiam i może zdąże w tym sezonie pośmigać
arwers rewers
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
- Kontakt:
arwers rewers
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
niż sługą w niebie....
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: arwers rewers
Jesli wszystko jest tak jak było w maluchu - to tak jak przedmówca radzi, obniż. Skróc sprężyny albo skombinuj bardziej miękkie.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
- Kontakt:
Re: arwers rewers
oto foty
zeesztą sam myślałem ocięciu sprężyn tyle że pewnie ciężko będzie zagnieśc końcówki
zeesztą sam myślałem ocięciu sprężyn tyle że pewnie ciężko będzie zagnieśc końcówki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
niż sługą w niebie....
Re: arwers rewers
Jak włożysz silnik i inne graty to jeszcze usiądzie ,pojeźdźić troszkę musisz wcale nie jest tak źle i dopiero kombinuj z prostowaniem kół.
- bandit
- Posty: 3709
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: arwers rewers
Dokładnie, teraz stoi wysoko, dokończ reszte to siądzie, pamiętaj o jednej ważnej rzeczy: aby tak ustawić wys silnika i zawiechy, aby bez obciążenia kierownika półośki były lekko pod kątem, natomiast po dociążeniu w miarę były w poziomie, unikniesz upierdzielania przegubów.
- mechanior
- Member
- Posty: 2158
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: arwers rewers
jakoś nie jestem przekonany do tych malcowych zawieszeń
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
- Kontakt:
Re: arwers rewers
wsadzilem skrzynie i silnik troche siadło;)
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
niż sługą w niebie....
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 24 lip 2011, 14:22
- Kontakt:
Re: arwers rewers
Fakt że nie są to wyżyny techniki ale poprawnie wykonane sprawdza się w miarę dobrze.Może się mylę ale zawieszenie to najłatwiej spaprać jeżeli się je spieprzy , to wtedy zaczynają się kłopoty z zabierakami i przegubami. Ogi tak jak już wcześniej pisali koledzy poczekaj aż założysz silnik to może mu się nogi wyprostująmechanior pisze:jakoś nie jestem przekonany do tych malcowych zawieszeń
Re: arwers rewers
Ja przejechałem koło 6 tys. nic się nie rozleciało sprężyny też muszę podciąc ale na razie lata i jest git .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości