Strona 2 z 3
: 05 sty 2010, 12:46
autor: Wiktor
ja
bo to nie gwarantuje sukcesu
: 05 sty 2010, 13:37
autor: kaski
Rob_trike pisze:tyci-pn pisze:Zajrzyj do galerii na: Courage-trike.nl
noooooo ogladalem dziesiatki razy i nadal sie glowie JAK tak ciasno giąć rurę aby rura nie straciła wytrzymalosci
Tyci masz pomysl ?
A o jakiej rurce rozmawiamy ??
Podaj jakieś szczegóły , zobacze jakie rolki
do gientarki są u mnie
: 05 sty 2010, 14:08
autor: Tyci
Nie mam pomysła ! ...mnie w głowie przodzik na wahaczu pchanym jak w BOOM-ie
: 05 sty 2010, 14:26
autor: Tyci
Rozmawiałem przed chwilką z kumplem ,który tuninguje motory.
Amory z długim gwintem takie jak w Courage-Trike to koszt minimum 500zyla.
Ostatnio stosował f-my WILBERS.
http://www.wilbers.de/
: 05 sty 2010, 15:46
autor: bandit
Co do amorów ze sprężyną to śmiało można zapodać
Bez regulacji
lub
z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
I ceny przyjazne!
: 05 sty 2010, 19:12
autor: Rob_trike
kaski pisze:Rob_trike pisze:tyci-pn pisze:Zajrzyj do galerii na: Courage-trike.nl
noooooo ogladalem dziesiatki razy i nadal sie glowie JAK tak ciasno giąć rurę aby rura nie straciła wytrzymalosci
Tyci masz pomysl ?
A o jakiej rurce rozmawiamy ??
Podaj jakieś szczegóły , zobacze jakie rolki
do gientarki są u mnie
nie widzialem na żywo - Tyci jakie moze byc fi rury ?
: 06 sty 2010, 12:39
autor: Tyci
Podejrzewam ,że fi 60
: 06 sty 2010, 12:48
autor: Rob_trike
kaski pisze:Rob_trike pisze:tyci-pn pisze:Zajrzyj do galerii na: Courage-trike.nl
noooooo ogladalem dziesiatki razy i nadal sie glowie JAK tak ciasno giąć rurę aby rura nie straciła wytrzymalosci
Tyci masz pomysl ?
A o jakiej rurce rozmawiamy ??
Podaj jakieś szczegóły , zobacze jakie rolki
do gientarki są u mnie
fi 60
plis o info czy da cos rade zrobic
: 06 sty 2010, 17:32
autor: Devil
Rob co chcesz zrobic z fi 60 moj znajoma ma trzpienoweke do nierdzy i robi fi 60 i fi 43
: 06 sty 2010, 22:48
autor: Rob_trike
tylko taka rure do zawiasu - jesli mozesz dowiedz sie jaki koszt przyblizony za giecie i koszt 1 mb rury nierdzewki fi60
dzia
: 07 sty 2010, 11:16
autor: Devil
Rob daj na priva jakis szkic i wymiary
: 13 sty 2010, 18:11
autor: czerwonyskorpion
witam
pierwsze pytanie
czy zamiast giąć można zastosować kolanka i wzmocnić je w środku rurką
drugie czy przy takim kole jak w załączniku da się zastosować to zawieszenie
( np: wymienić łożyska i wstawić ośkę o większej średnicy z 20 mm na 26 )
ewentualnie inne rozwiązanie
: 13 sty 2010, 20:05
autor: wisnia
czerwonyskorpion pisze:zastosować kolanka i wzmocnić je w środku rurką
napisz jasniej prosze
: 13 sty 2010, 20:06
autor: Wiktor
to kolo od nsr 125 malenstwo i slabiutkie
: 13 sty 2010, 20:41
autor: Rob_trike
przy zawiasie bym nie kombinował - tylko giecie
kolo racze sie nie nadaje bo to jak pisal Wiktor od pierdopedu
: 13 sty 2010, 20:43
autor: custom
Koło słabiutkie to fakt , a ośkę chcesz wstawić jak do ciągnika ?
: 13 sty 2010, 20:43
autor: Wodzu
Rob_trike pisze:pierdopedu
Słyszalem jeszcze o pierdzikole...
Pozatym dlaczego ma nie wytrzymac? jesli lekka traja na maluchu to moze... chociaz to alu i mogloby pekac...
: 13 sty 2010, 20:45
autor: Rob_trike
Tyci a masz moze zwymiarowany ten pałak z przedniego zawiasu ?
: 14 sty 2010, 12:43
autor: czerwonyskorpion
Dzięki za opinię ,zacznę kombinować coś innego
: 14 sty 2010, 20:03
autor: Tyci
Rob_trike pisze:Tyci a masz moze zwymiarowany ten pałak z przedniego zawiasu ?
O jaki zawias pytasz jesli masz na myśli BOOM-a to tak , COURAGe nie!
: 14 sty 2010, 21:05
autor: Rob_trike
tyci-pn pisze:Rob_trike pisze:Tyci a masz moze zwymiarowany ten pałak z przedniego zawiasu ?
............, COURAGe nie!
szkoda ze nie miales sówmiarki ze soba
o COURAGea chodzi
: 14 sty 2010, 21:12
autor: rob_bull
Rob, widzę po postach, że chodzi Ci po głowie taka zawieszka
ja temat naświtliłem chłopakom, maja sprawdzić czy wyjdą z takim krótkim kątem
: 14 sty 2010, 21:40
autor: Rob_trike
no przyznam sie ze trzecia pewnie by byla na takim zawiasie - zajebiscie gruba rura + felga tak z 8-10 cali z odpowiednia oponką
: 14 sty 2010, 21:46
autor: wisnia
Z tego co się orientowałem, to najmniejszy promień gięcia rury musi byc trzy razy większy niż średnica giętej rury.... Tak mówi teoria. Oczywiście tylko i wyłącznie giętarka trzpieniowa...
Próbowałem fi 90 ugiąc pod kątem prostym o promieniu ok 250 i nie udało się. Powstały fałdy. Mogę byc w błędzie, jeżeli tak proszę o sprostowanie...
: 14 sty 2010, 22:00
autor: rob_bull
Rob_trike pisze:no przyznam sie ze trzecia pewnie by byla na takim zawiasie - zajebiscie gruba rura + felga tak z 8-10 cali z odpowiednia oponką
no widzę że juz zmieniłeś ten rozmiar felgi bo wydawał mi sie troche za mały,
tak na oponkę 240 fela musiała by miec cos około 8cali jak się nie mylę