Strona 1 z 2
Dźwignia Hamulca ręcznego
: 04 sty 2010, 21:06
autor: Tyci
Od jakiego auta jest ta dżwignia?Może ktoś ma takową?
: 04 sty 2010, 21:10
autor: Wodzu
Ford?
: 04 sty 2010, 21:28
autor: Luksky
Tyci, od FORDa bedzie sensowna bo ma fajnie wyprowadzone mocowania. Robisz tylko płaskie mocowanie i do niego przykrecasz, ja osobiście lada chwila kupuje takową:
http://allegro.pl/item843635168_dzwigni ... d_95r.html
: 04 sty 2010, 22:11
autor: mały
ta dzwignia to szlak wie od czego ale rdza na ramie zajebista
: 04 sty 2010, 22:16
autor: Luksky
właściciel ma opla i w jednym garażu go parkuje z trają
: 04 sty 2010, 22:35
autor: Luksky
ładniutka, te kątowniczki mocujące to juz Twoja robota czy to komplet był?
: 04 sty 2010, 23:02
autor: Luksky
300 pisze:Całe mocowanie zrobiłem sam... a ośka dżwigni to jakaś śruba od samolotu MIG21BIS

No tak

: 04 sty 2010, 23:03
autor: custom
Ładnie , a pokaż coś więcej .
: 04 sty 2010, 23:05
autor: yunkers
ale dźwignia i zapadka chyba garbowa??
: 04 sty 2010, 23:25
autor: Devil
Miales racje 300 ze bedzie gut wygladac
: 05 sty 2010, 10:56
autor: Rob_trike
: 06 sty 2010, 12:31
autor: bandit
W poprzedniej trajce miałem dźwignie ręcznego od Forda Taunusa mocowaną w 2 punktach z rolką stalową.
W obecnej trajce, którą robie mam dźwignie od siakiegoś Hyundaia mocowana w 2 punktach.
: 06 sty 2010, 13:52
autor: wisnia
Gdzie dorabiacie linki wraz z pancerzami?? Ja mam za krótkie i jest kłopot...
: 06 sty 2010, 13:54
autor: yunkers
Dźwignia dźwignią, ale jeśli ktoś ma zaciski na tyle to może lepiej ręczny hydrauliczny założyć, wpiąć jakaś pompkę sprzęgłową w obwód nożnego tylnego, pozbycie się linek i wykorzystanie przewodu, który i tak bedzie to u mnie rozwiązałoby jeden problem chociaż mam zaciski dwutłoczkowe z dźwigienkami do ręcznego, tylko co na to powie diagnosta - jutro u siebie jestem umówiony wstępnie z diagnostą od SAM-ów to zapytam.
: 06 sty 2010, 14:00
autor: yunkers
W samochodach też a takie rozwiązania funkcjonują i przechodzą przeglądy
: 06 sty 2010, 14:02
autor: bandit
wisnia pisze:Gdzie dorabiacie linki wraz z pancerzami?? Ja mam za krótkie i jest kłopot...
Większość linek sam dorabiam.
Teraz do hamulca ręcznego mam oryginalną maluchowską, lekko zmodyfikowaną.
Co do dorabiania linek to niektóre można dorobić samemu. np linka gazu kupujesz w sklepie metalowym linkę stalową, do tego dokupujesz tzw beczułki (są małe i duże) jak nie masz pancerza to kupujesz od malca linkę ssania z pancerzem ( z tego co pamiętam) i masz już kpl do złożenia gotowy.
Sprzęgłową można wykorzystać maluchowską też. Kwestia pokombinowania.
Jeśli chcesz dorabiać coś nietypowego to w Poznaniu dorabiają linki. Swego czasu dorabiałem linkę prędkościomierza, to płaciłem jakieś 30 zł.
: 06 sty 2010, 14:34
autor: bandit
I tu jest lekki problem bo nie mam nr telefonu. W domu poszukam możne znajdę wizytówkę. To był mały warsztacik w okolicy piątkowskiej za akademikami Akademii Rolniczej. Jak znajdę to dam znać.
W poznaniu większa firma to
http://www.linkipiast.pl/
: 06 sty 2010, 16:21
autor: wisnia
bandit, dzięki
: 06 sty 2010, 21:27
autor: Luksky
http://www.linmot.pl/
ja dorabialem tutaj 3 metrowa do gazu do mojej traji. sztuka to 30zł+wysyłka dwa lata temu
: 06 sty 2010, 23:36
autor: Cicholc
Luk właśnie dorabiam sobie zapasowe linki więc pochwale się jak to robie Linkę kupujesz na metry ( ja najczęściej stosuje do gazu i ssanie 1.5mm o splocie linki 7X7 i najlepiej z kwasówki tu macje link do producenta gdzie się zaopatruje
http://www.metal-box.waw.pl/?a=parametry1x19 ) Pancerze też można kupić na metry do linki 1,5mm idealnie pasuje pancerz stosowany w rowerach do tego od razu dokupujesz okucia i do roboty. Końcówkę którą chcecie zarobić traktujecie kwasem solnym i cynujecie następnie biorę cieniutki drut miedziany ( taki jaki stosuje się w telekomunikacji ) i również go cynuje, następnie nawijam drucik na linkę do potrzebnej mi grubości i kształtu i wszystko razem pokrywam znowu cyną, potem tylko delikatnie obrobię pilniczkiem i z głowy

Jak do tej pory jeszcze mnie ta metoda nie zawiodła i kosztuje grosze a co do linki sprzęgła to końcówki najlepiej dorobić sobie na tokarce i zaprasować. Albo szukać od jakiegoś autka a wybór jest wielki co do średnicy jak i zastosowanych końcówek

: 07 sty 2010, 00:27
autor: Sulkyrider
Kwasówka cyną? Nie da się.
: 07 sty 2010, 01:01
autor: Sulkyrider
300 pisze:nie da się cyną polutować aluminium... myliłem się...
No to mnie zgiąłeś. Jakim spsobem?
: 07 sty 2010, 01:15
autor: Sulkyrider
przypuszczam że cała sztuczka polega na odpowiedniej paście lub jakimś innym środku który uniemożliwia utlenianie aluminium podczas lutowania.
: 07 sty 2010, 11:08
autor: Wodzu
Tak jak cicholc mowi jest calkiem prosto... Pasta np taka jak do lutowania rynien i idze... Cyna,kalafonia...
ja tylko nawijalem drucik a pozniej pasta,cyna i kalafonia nic wiecej....
: 07 sty 2010, 15:51
autor: Luksky
ale panowie te Wasze zabiegi i wykończenie linki nie odbiega wytrzymałością od zrobionej na maszynie? Pytam, bo bez pierdologii i jebania się z owijaniem drucików wokół nie bardzo zrozumialem czego - zamawiam i za 30zł mam kompletna lineczkę, zarobiona na profesjonalnej prasie.