Wszelakie sprawy techniczne, ktore nie maja swojego miejsca...
kaski
Posty: 914 Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:
Post
autor: kaski » 25 lis 2009, 14:06
Może się komuś przyda rysunek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wiktor
Posty: 7580 Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:
Post
autor: Wiktor » 25 lis 2009, 15:26
a moze ktos chce mam podobne gotowe
idą zmiany
Wiktor
Posty: 7580 Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:
Post
autor: Wiktor » 25 lis 2009, 20:01
ja mam risery od drag stara mozecie sobie sprawdzic co to warte
idą zmiany
kaski
Posty: 914 Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:
Post
autor: kaski » 26 lis 2009, 13:06
300 pisze: Mała uwaga tylko... mocowanie risera zrobiłeś na M12, a kierownicę na 2xM6 (ciut mało) zamiast na M8 jak w każdym moto to bywa...
W moich jest M10 na mocowaniu i dwa razy M8 na mocowaniu kiery, a cały riser jest cieńszy...
Ale to w końcu kwestia gustu
Dzięki za podpowiedź.
Zmieniłem na 2 x M8 i 1 x M10
Co do gabarytów, zastanowię się później.
Dzisiaj będę miał je wytoczone, pomacam to zdecyduje.
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 26 lis 2009, 13:18
Jak by co to też mam reisery chromowane na zbyciu...
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 26 lis 2009, 13:43
Ok, wyśle wieczorem
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 27 lis 2009, 00:07
Wysokości mają ok 70mm. Na kierownicę 25
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
kaski
Posty: 914 Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:
Post
autor: kaski » 02 gru 2009, 11:58
A tak to wygląda po toczeniu , frezowaniu i gwintowaniu
ale jeszcze przed polerowaniem.
Materiał stal gat 2H13
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
winda
Secretary
Posty: 14836 Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:
Post
autor: winda » 03 gru 2009, 18:30
Kaski.to dlatego sie nie odzywasz.zapierdalasz cały czas przy trajce?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
kaski
Posty: 914 Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:
Post
autor: kaski » 04 gru 2009, 13:46
no staram sie , za chwilę powinienem otworzyć
własny temat w dziale BUDUJĘ SWOJĄ TRAJKĄ
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości