Strona 1 z 2
Szprychowanie
: 16 lis 2009, 00:20
autor: kowal
Czy ma ktoś z was doświadczenie w zaplataniu kół szprychowanych? Albo namiar na jakiegoś dobrego fachmana.
Zabieram się za zrobienie kolejnego pojazdu. I nie obejdzie się bez szprychowania. Mam ładne felgi, ale piasty mi nie odpowiadają. I tu problem, nowe piasty będą miały inną średnicę niż poprzednie i nie wiem jak dobrać długość szprych.
Cicholc, ty czasem nie szprychowałeś na nowo koła?
: 16 lis 2009, 09:06
autor: szymon
jesli dobrze pamietam rob szprychowal kolo od syrenki;)
: 16 lis 2009, 18:17
autor: Wodzu
Ja jedyne co szpruchowalem to kolo od moto czy rowerow.... znaczy naciagalem ale to czasem jajko wychodzilo i wiem,ze najlepiej poszukaj starszego pana u siebie w okolicy co to by Ci zrobil bo tacy najczesciej sie tym bawia

: 16 lis 2009, 18:43
autor: Rob_trike
stare piekne czasy gdzie był czas natakie zabawy
Jedyne co moge Ci teraz pomóc to poszukaj namiarów na goscia który sprzedaje szprychy na MWB w Łodzi (jesli sobie nie poradzisz poszukam w czelusciach mojego garazu wizytowki) On zajmuje sie produkcja - podajesz tylko do jakiego kola lub długość szprychy z nyplem, ilosc, grubosc drutu i finito Zreszta w necie pewno jest pare namiarów np TU:
http://allegro.pl/item815725549_szprych ... _jawa.html
Co do centrowania nic prostszego jesli jestes mega chiper cierpliwy
bierzesz oske opierasz na stojaczku ( sam sobie wyspawasz ) zaplatasz jak chcesz np krzyżowo i centrujesz - wstepnie napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz i tak do końca az bedzie prosto
uffff
: 16 lis 2009, 18:44
autor: Luksky
centrowac koła szprychowane to ja potrafię. Uczyłem sie mając 8 lat od mistrza Figielka (postać znana na leszczyńskim rynku jednosladów).
: 16 lis 2009, 21:09
autor: Wiktor
Rob_trike pisze:stare piekne czasy gdzie był czas natakie zabawy
Jedyne co moge Ci teraz pomóc to poszukaj namiarów na goscia który sprzedaje szprychy na MWB w Łodzi (jesli sobie nie poradzisz poszukam w czelusciach mojego garazu wizytowki) On zajmuje sie produkcja - podajesz tylko do jakiego kola lub długość szprychy z nyplem, ilosc, grubosc drutu i finito Zreszta w necie pewno jest pare namiarów np TU:
http://allegro.pl/item815725549_szprych ... _jawa.html
Co do centrowania nic prostszego jesli jestes mega chiper cierpliwy
bierzesz oske opierasz na stojaczku ( sam sobie wyspawasz ) zaplatasz jak chcesz np krzyżowo i centrujesz - wstepnie napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz i tak do końca az bedzie prosto
uffff
a potem napinasz i jeszcze raz mierzysz
: 16 lis 2009, 21:59
autor: mały
a na samym końcu dajesz komuś i poprawia to co próbowałeś zrobić

: 16 lis 2009, 22:28
autor: Rob_trike
nie no bez przesady - mozna samemu zrobic tylko czas i checi
: 17 lis 2009, 10:40
autor: winda
tylko szprychy które kupisz najlepiej aby były walcowane a nie gwintowane.na gwintowanych lubi zrywać się gwint.temat znam dobrze ale z ruskich bokserów
: 17 lis 2009, 22:14
autor: wisnia
kowal, więc w tym temacie mogę pomóc mianowicie,
Mam pana, który nam zawsze zaplata i centruje koła. Jest to gośc na emeryturze i swego czasu centrował dla zawodników Unii Leszno. Robotę robi naprawde solidnie, za jego dokładnośc i fachowośc ręczę, a poniżej fotki kilku jego kół,a jednocześnie naszych maszynek.
: 17 lis 2009, 22:20
autor: Wodzu
ooooo ten silnik co mam to wlasnie taki jak na zdjeciach 1 i 2.. tylko nieco inny ksztal pokrywy gaznika..
: 17 lis 2009, 22:57
autor: kowal
Wiśnia, z nieba mi spadłeś. Jak dotrą do mnie piasty, poproszę Cię o namiary tego pana i zlecę mu robotę.
Albo jak możesz wyślij mi namiary na PW
: 17 lis 2009, 22:58
autor: kowal
Aha. Piękne maszyny!!!
: 18 lis 2009, 09:01
autor: wisnia
Wodzu, Zdjęcie 1 i 2 przedstawia zupełnie inne silniki,tylko o podobnym wyglądzie zewnętrznym. Największa różnica, to pojemnośc.
1- 350cm dwucylindrowy ORAG TYP 12
2- 250cm jednocylindrowy JAWA PERAK TYP 11
: 18 lis 2009, 12:57
autor: Arturro
ładne sprzęty a na nr3 co jest?
: 18 lis 2009, 13:37
autor: Rob_trike
piekny AVO szczak Tourist echhhhh kiedys moglem takiego kupic

: 18 lis 2009, 17:56
autor: Wodzu
wisnia pisze:Wodzu, Zdjęcie 1 i 2 przedstawia zupełnie inne silniki,tylko o podobnym wyglądzie zewnętrznym. Największa różnica, to pojemnośc.
1- 350cm dwucylindrowy ORAG TYP 12
2- 250cm jednocylindrowy JAWA PERAK TYP 11
Dzieki za sprostowanie:)
: 18 lis 2009, 19:19
autor: Socrates
: 18 lis 2009, 22:21
autor: wisnia
Jeszcze w naszej kolekcji jest sporo innych.
Zasadniczo jakby ktoś był zainteresowany to są też niektóre na sprzedaż.
: 18 lis 2009, 22:27
autor: wisnia
Stasiu i tu masz absolutną rajcę. Praktycznie wszystkie zaczynaliśmy od podobnego stanu, jak ten na poniższym foto, Czy ktoś dostrzega różnicę???
: 18 lis 2009, 22:29
autor: Wodzu
Macie chlopaki zapal

: 19 lis 2009, 19:09
autor: Socrates
: 19 lis 2009, 22:06
autor: Devil
Ja tez bylem za mlody i za glupi mialem junaki panonie avo i poszlo jedna zecz zostawilem ale to gowno jawa 50 mustang ale to dam wnukom no i jeszcze shl 175 stoi w garazu musze wujka przekrecic ta co Stasiu widziales
: 20 lis 2009, 09:04
autor: wisnia
Jeżeli ktoś ma grata i mu wadzi, to jestem zainteresowany....
: 20 lis 2009, 10:29
autor: winda
a to spryciarz. moja mw-750 troszkę mi przeszkadza bo mało miejsca.tylko to nie grat a sliczności moja.ładniejsza od większości kobiet.i w przeciwieństwie do nich im starsza tym bardziej atrakcyjna
