Szprychowanie

Wszelakie sprawy techniczne, ktore nie maja swojego miejsca...
kowal

Szprychowanie

Post autor: kowal »

Czy ma ktoś z was doświadczenie w zaplataniu kół szprychowanych? Albo namiar na jakiegoś dobrego fachmana.
Zabieram się za zrobienie kolejnego pojazdu. I nie obejdzie się bez szprychowania. Mam ładne felgi, ale piasty mi nie odpowiadają. I tu problem, nowe piasty będą miały inną średnicę niż poprzednie i nie wiem jak dobrać długość szprych.

Cicholc, ty czasem nie szprychowałeś na nowo koła?
Awatar użytkownika
szymon
Posty: 800
Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: szymon »

jesli dobrze pamietam rob szprychowal kolo od syrenki;)
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

Ja jedyne co szpruchowalem to kolo od moto czy rowerow.... znaczy naciagalem ale to czasem jajko wychodzilo i wiem,ze najlepiej poszukaj starszego pana u siebie w okolicy co to by Ci zrobil bo tacy najczesciej sie tym bawia :)
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10883
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

stare piekne czasy gdzie był czas natakie zabawy :mrgreen:


Jedyne co moge Ci teraz pomóc to poszukaj namiarów na goscia który sprzedaje szprychy na MWB w Łodzi (jesli sobie nie poradzisz poszukam w czelusciach mojego garazu wizytowki) On zajmuje sie produkcja - podajesz tylko do jakiego kola lub długość szprychy z nyplem, ilosc, grubosc drutu i finito Zreszta w necie pewno jest pare namiarów np TU: http://allegro.pl/item815725549_szprych ... _jawa.html

Co do centrowania nic prostszego jesli jestes mega chiper cierpliwy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

bierzesz oske opierasz na stojaczku ( sam sobie wyspawasz ) zaplatasz jak chcesz np krzyżowo i centrujesz - wstepnie napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz i tak do końca az bedzie prosto

uffff
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

centrowac koła szprychowane to ja potrafię. Uczyłem sie mając 8 lat od mistrza Figielka (postać znana na leszczyńskim rynku jednosladów).
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

Rob_trike pisze:stare piekne czasy gdzie był czas natakie zabawy :mrgreen:


Jedyne co moge Ci teraz pomóc to poszukaj namiarów na goscia który sprzedaje szprychy na MWB w Łodzi (jesli sobie nie poradzisz poszukam w czelusciach mojego garazu wizytowki) On zajmuje sie produkcja - podajesz tylko do jakiego kola lub długość szprychy z nyplem, ilosc, grubosc drutu i finito Zreszta w necie pewno jest pare namiarów np TU: http://allegro.pl/item815725549_szprych ... _jawa.html

Co do centrowania nic prostszego jesli jestes mega chiper cierpliwy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

bierzesz oske opierasz na stojaczku ( sam sobie wyspawasz ) zaplatasz jak chcesz np krzyżowo i centrujesz - wstepnie napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz napinasz mierzysz i tak do końca az bedzie prosto

uffff
a potem napinasz i jeszcze raz mierzysz
idą zmiany
Awatar użytkownika
mały
Posty: 3047
Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: mały »

a na samym końcu dajesz komuś i poprawia to co próbowałeś zrobić :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10883
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

nie no bez przesady - mozna samemu zrobic tylko czas i checi
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14836
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: winda »

tylko szprychy które kupisz najlepiej aby były walcowane a nie gwintowane.na gwintowanych lubi zrywać się gwint.temat znam dobrze ale z ruskich bokserów
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: wisnia »

kowal, więc w tym temacie mogę pomóc mianowicie,
Mam pana, który nam zawsze zaplata i centruje koła. Jest to gośc na emeryturze i swego czasu centrował dla zawodników Unii Leszno. Robotę robi naprawde solidnie, za jego dokładnośc i fachowośc ręczę, a poniżej fotki kilku jego kół,a jednocześnie naszych maszynek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

ooooo ten silnik co mam to wlasnie taki jak na zdjeciach 1 i 2.. tylko nieco inny ksztal pokrywy gaznika..
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
kowal

Post autor: kowal »

Wiśnia, z nieba mi spadłeś. Jak dotrą do mnie piasty, poproszę Cię o namiary tego pana i zlecę mu robotę.
Albo jak możesz wyślij mi namiary na PW
kowal

Post autor: kowal »

Aha. Piękne maszyny!!!
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: wisnia »

Wodzu, Zdjęcie 1 i 2 przedstawia zupełnie inne silniki,tylko o podobnym wyglądzie zewnętrznym. Największa różnica, to pojemnośc.
1- 350cm dwucylindrowy ORAG TYP 12
2- 250cm jednocylindrowy JAWA PERAK TYP 11
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Arturro
Posty: 224
Rejestracja: 21 sie 2009, 09:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Arturro »

ładne sprzęty a na nr3 co jest?
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10883
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

piekny AVO szczak Tourist echhhhh kiedys moglem takiego kupic :???:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

wisnia pisze:Wodzu, Zdjęcie 1 i 2 przedstawia zupełnie inne silniki,tylko o podobnym wyglądzie zewnętrznym. Największa różnica, to pojemnośc.
1- 350cm dwucylindrowy ORAG TYP 12
2- 250cm jednocylindrowy JAWA PERAK TYP 11
Dzieki za sprostowanie:)
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Socrates
Posty: 541
Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:19
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: Socrates »

Piękne maszynki szacun dla ludzi co o nie dbają :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: wisnia »

Jeszcze w naszej kolekcji jest sporo innych.
Zasadniczo jakby ktoś był zainteresowany to są też niektóre na sprzedaż.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: wisnia »

Stasiu i tu masz absolutną rajcę. Praktycznie wszystkie zaczynaliśmy od podobnego stanu, jak ten na poniższym foto, Czy ktoś dostrzega różnicę???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

Macie chlopaki zapal :evil:
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Socrates
Posty: 541
Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:19
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: Socrates »

Faktycznie jest różnica miałem kiedyś Jawe 350 to była bestja ale byłem za młody żeby to docenić :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Devil
Posty: 2704
Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
Krótki opis: *TRAJKERS*
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Devil »

Ja tez bylem za mlody i za glupi mialem junaki panonie avo i poszlo jedna zecz zostawilem ale to gowno jawa 50 mustang ale to dam wnukom no i jeszcze shl 175 stoi w garazu musze wujka przekrecic ta co Stasiu widziales
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: wisnia »

Jeżeli ktoś ma grata i mu wadzi, to jestem zainteresowany....
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14836
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: winda »

a to spryciarz. moja mw-750 troszkę mi przeszkadza bo mało miejsca.tylko to nie grat a sliczności moja.ładniejsza od większości kobiet.i w przeciwieństwie do nich im starsza tym bardziej atrakcyjna :mrgreen:
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości