Strona 1 z 42
Trike Customtrike
: 01 lis 2009, 22:53
autor: custom
Przyszedł czas i na moją . Długo zeszło żeby obmyśleć właściwy styl bo pomysłów było wiele, ale wreszcie mam wszystko poukładane i zabieram się do roboty.
Jak już wspominałem trike na garbusie 1600 skrzynia szybka AT ,zawieszenie takie jak prezentował na zdjęciu Rob_Trike.
Dawcą był :
-1303 z 1973 r
-Silnik stan fatalny do remontu
-zawieszenie tył i skrzynia stan opłakany ale po myciu , piaskowaniu i innych zabiegach zaczęło wszystko nabierać wyglądu
: 01 lis 2009, 22:58
autor: custom
Silnik kosztował nerwów i kasy ale efekt jest dobry.
: 01 lis 2009, 23:05
autor: mały
no naprawde robi wrażenie
: 01 lis 2009, 23:06
autor: Rob_trike
sprawdza sie ta dodatkowa chlodnica oleju ? jaki koszt ?
co to za zegar kolo cewy ?
: 01 lis 2009, 23:07
autor: custom
Zawieszenie i rama powoli powstają ,toteż w miarę postępu będę wklejał poszczególne zdjęcia.
Mile widziane podpowiedzi , gdyby było coś nie tak.
Zawieszenie jeszcze nie całkiem gotowe.
: 01 lis 2009, 23:09
autor: Rob_trike
nie za wąsko ? na jakie koło ? wez pod uwage tarcze lub dwie, zacisk, dystanse, slimak .........
: 01 lis 2009, 23:14
autor: custom
Rob_trike pisze:sprawdza sie ta dodatkowa chlodnica oleju ? jaki koszt ?
co to za zegar kolo cewy ?
Z tego co wiem to nie jest chłodnica .To to samo co w każdym silniku tyle że rozbudowane.koszt 150 zł a ten zegar to pomiar ciśnienia - zdjęcie robione jeszcze u kolegi w warsztacie AUTOTECHNIK Częstochowa
: 01 lis 2009, 23:16
autor: Arturro
noo! pierwsza liga!!
: 01 lis 2009, 23:18
autor: custom
Może trochę wązkie ,ale 180- tka wchodzi .Fakt że nie przymierzałem jeszcze hamulców
: 02 lis 2009, 00:06
autor: custom
Pytacie mnie ile kosztował mnie remont silnika.
Taak to kanał jakich mało kosztował 6000 zł . Za pierwszym razem człowiek zawsze musi dostać w dupę zanim się nauczy .W silniku zostało wymienione wszystko na nowe- nawet blok musiał jechać do przestrzelenia (Niemcy) . Mechanik powiedział ,że tak zużytego silnika jeszcze nie robił a wystarczyło więcej poszukać i kupić na aledrogo bez luzów .Za drugim razem zmądrzałem .Udało się kupić prawie nie używany za 2000 zł a trochę farby i chęci zrobiło podobny efekt ba nawet aerograf udało mi się zrobić ele to już inna historyja.
: 02 lis 2009, 00:32
autor: custom
Karramba pisze:Jaką robisz rame?? spójrz na moją z blach. . .
Ramę niedługo kończę jutro wstawię jakieś zdjęcia .Zacząłem robić z rurek fi 45 ale po drodze
ostatecznie zeszło na fi 42,3 i chyba tak zostanie
: 02 lis 2009, 00:50
autor: custom
Rury kupuję w stalexporcie Częstochowa ale powiem Ci że to zawieszenie z czarnych materiałów to jest porażka bo po pierwsze :
- rury grubuścienne są drogie
- półki z blachy 40-stki też wychodzą drogo i niestety po chromowaniu w miejscach przecięć wychodzi rdza po czasie
Po drugie : Za chromowanie zawiasu krzyknęli mi coś koło 1000 zł.
W efekcie odstawię to na bok i zrobię wszystko z nierdzewki.
Też doszliście do takich wniosków ?
: 02 lis 2009, 09:26
autor: Rob_trike
customtrike pisze:Rob_trike pisze:sprawdza sie ta dodatkowa chlodnica oleju ? jaki koszt ?
co to za zegar kolo cewy ?
Z tego co wiem to nie jest chłodnica .To to samo co w każdym silniku tyle że rozbudowane.koszt 150 zł a ten zegar to pomiar ciśnienia - zdjęcie robione jeszcze u kolegi w warsztacie AUTOTECHNIK Częstochowa
to co w każdym silniku ? tam jest zawsze tylko wlew oleju .... hmmmmmmm ciekawe - wyglada nachłodnice ale musialo by tam byc wymuszone cisninie oleju - dowiedz sie prosze co to za ustrojstwo bo garb wiatrem chlodzony i takie cudenko by sie zdalo

: 02 lis 2009, 09:36
autor: Wiktor
customtrike pisze:Rury kupuję w stalexporcie Częstochowa ale powiem Ci że to zawieszenie z czarnych materiałów to jest porażka bo po pierwsze :
- rury grubuścienne są drogie
- półki z blachy 40-stki też wychodzą drogo i niestety po chromowaniu w miejscach przecięć wychodzi rdza po czasie
Po drugie : Za chromowanie zawiasu krzyknęli mi coś koło 1000 zł.
W efekcie odstawię to na bok i zrobię wszystko z nierdzewki.
Też doszliście do takich wniosków ?
juz dawno
: 02 lis 2009, 22:47
autor: yunkers
Rob-trike to w sumie taki gadżet, wlew oleju z odmą w fajnym wydaniu - koszt około 150 zeta. Remont silnika 1600 z garba za 6000 to małe przegięcie, ale efekt cieszy oko - pełen szacun.
: 02 lis 2009, 23:15
autor: Luksky
6 klockow - fak. Moj budzet na traje był mniejszy

czy sie zmieściłem to nie wiem

przestałem liczyc po 4,5. Jak juz tak daleko jestes to teraz tylko do przodu!!!
: 02 lis 2009, 23:30
autor: custom
Będę gnał do przodu bo na majowy zlot do Wiktora muszę zdążyć i chcę przywlec za sobą jeszcze kilka okolicznych trajek. Dołożę wszelkich starań żeby w przyszłym roku o nas wszystkich było głośno
: 02 lis 2009, 23:44
autor: custom
Wiktor, wraca temat o którym Ci nawijałem.O tą blachę z moim logo chodzi.
Dokładnie taką jak na zdjęciu, tyle że logo trzeba jakoś przerobić bo napis jest ok ale czachy powypadają.
Zerknij na to jak możesz.
: 02 lis 2009, 23:57
autor: mały
WIKTOROWI TEŻ JUZ PODSUWAŁEM TAKI TEMAT DO MOJEJ TRIKE II
TRIKE
MAŁY
: 03 lis 2009, 08:45
autor: Wiktor
podsylajcie cos na wzor
: 03 lis 2009, 11:58
autor: custom
Masz logo w pierwszym moim poście ,zerknij i powiedz czy może tak zostać ,czy jednak trzeba je trochę przerobić

: 03 lis 2009, 13:01
autor: Wiktor
a masz w wektorowce??
: 03 lis 2009, 14:50
autor: custom
Chyba tak .Jest wszystko na płycie .Gość który wyszywał mi logo na siedzeniu używał plików
CDR
: 03 lis 2009, 18:17
autor: Wiktor
: 03 lis 2009, 23:30
autor: custom
Poszło na e-mail