Strona 1 z 5
Co sie nie sprawdza w traji
: 01 lis 2009, 20:17
autor: Rob_trike
Czyli z czym dałem dupy w swojej traji - czytaj co mozna zrobić lepiej i czego nie należy powielać w budowie swojej traji:
- urywające się mocowanie błotników - wada: zbyt cienkie rurki na uchwyty - zastosować scianę min 4 mm i wspawać "trójkątne" wznocnienia łuków
- shima -zbyt duży kąt główki ramy przy zawiasie upsidedown, teleskopowym - wiadomo mniejszy kąt
- urywające sie wydechy

- garbus - brak wzmocnień jak w mocowaniach błotników
- brak hamulca - bębny - nigdy więcej - prosta tarcza kotwiczna z blachy 10-ki + tarcze, zaciski merc np 123
A co u Was "szwankuje" ?
: 01 lis 2009, 20:19
autor: Wiktor
u mnie automat z duza iloscia elektroniki
slabo zamocowane weze wodne(teraz znalazlem extra opaski)
: 01 lis 2009, 20:22
autor: Socrates
U mnie punkt 1 i 3 a mam na malcu ale już bendę przerabiał

: 01 lis 2009, 21:25
autor: Luksky
- mocowanie błotników (rozwiazalem dopiero za pomoca blachy o grubości 8mm, ale teraz nowe koła to i nowe mocowania muszą byc i znowu problem, na razie jezdzimy bez błotników tylnych, bo po co?)
- kiepskiej jakości alternatory w 126p (oddam wiele za patent na inny alternator i jego zamocowanie)
- reszta jest genialna w swej prostocie
: 01 lis 2009, 21:38
autor: mały
zbyt mały zbiornik paliwa zbyt częste wizyty na ORLEN,dławiący się silnik na nierównych drogach.
: 01 lis 2009, 21:41
autor: Wiktor
o zbiorniku zapomnialem
: 01 lis 2009, 22:10
autor: Luksky
Mały jak bedzie cieplej, to przyjedziesz do mnie, zrobie Ci te obroty i przetrywanie na dziurach
zbiornik mały bo u mnie na ok 120km, ale mozna przezyc.
: 01 lis 2009, 23:01
autor: mały
no a u mnie starczało tylko na jakieś 90-100km ale nie wiem czy to btł powód 9x16 kół z tyłu albo miałem tak rozdygany gaznik
: 01 lis 2009, 23:31
autor: kowal
Z błotnikami nie ma najmniejszego problemu, a jeżdżę na sztywnym zawieszeniu. Jedynie silnik trochę mi prycha na większych nierównościach. Przez zimę to rozpracuję.
: 01 lis 2009, 23:33
autor: Sulkyrider
Ma ktoś w traji ogrzewanie? Bo na Luka traji jest zimno jak sam skurwysyn.
: 01 lis 2009, 23:35
autor: mały
hehe pewnie remont silnika wam nie poszedł w kaszlu?
: 01 lis 2009, 23:36
autor: Sulkyrider
Nie, wszystko poszło zajebiście tylko ze sprzęgłem daliśmy dupy
: 01 lis 2009, 23:36
autor: mały
tarczy nie wcisneliście?
: 01 lis 2009, 23:37
autor: Sulkyrider
Nie wiem co zjebaliśmy, wiemy że nie działa sprzęgło
: 01 lis 2009, 23:38
autor: mały
pewnie tarcza odwrotnie założona
: 02 lis 2009, 09:33
autor: Wiktor
a wogole wlozyliscie tarcze??
: 02 lis 2009, 10:56
autor: winda
trajka 126p.zapomnijcie o ciężkich pionowych tłumikach.wyrywaja szpilki z bloku silnika.dobrze przemyslcie odległość stopek i pedałów biorą pod uwagę wasz wzrost.inaczej bedzie kopa jak u mnie.siedzenie raczej z twardej gąbki nigdy z miekkiej!.tylko duzy zbiornik paliwa!
: 02 lis 2009, 11:22
autor: Luksky
tarcza i docisk jest ok, łozysko oporowe spadło z widełek po prostu
: 02 lis 2009, 11:39
autor: Wodzu
Luksky pisze:tarcza i docisk jest ok, łozysko oporowe spadło z widełek po prostu
To moze tych smiesznych drucikow co to tzymaja to w kupie zapomnieliscie?
: 02 lis 2009, 13:54
autor: Luksky
byly druciki - tylko swap silnika robilismy.
: 06 lis 2009, 19:40
autor: Rob_trike
nie wiem dlaczego ale serwo od TICO - leje sie z niego jak z kaczej dup.y - za to od golfa dziala super - niestety jest wieksze
: 06 lis 2009, 19:46
autor: mały
ja u siebie montuje same pompy bez serwa do hampla i do sprzęgła nie wiem jak to działa na garbie ale u mnie jest wydajne
: 06 lis 2009, 23:03
autor: Luksky
ja tez pompa od daewoo - nowa 40zł, zadnych wspomagań, itp
: 06 lis 2009, 23:44
autor: Devil
ja mam gdzies wspomaganie przede wszystkim nie ladnie wyglada jak jest gdzies na wierzchu a ukryte jakies ciegla kombinowac fuu bede mial wystarczajaco dlugie dzwignie wiec wystarczy a jak nie to wrabie pompe od ursusa C-360 kolega ma w Ciagniczku samorobnym wazy ponad tone kola 18 duzy balon ciagnikiwe ramie do pompy okolo 15 cm i blokuje kola bez problemu na asfalcie tylko sie gumy pala.Ja mam w swoim traktorku tez tylko kola 16 i jak mam naped przedni wlaczony to 4 kola blokuje.Takze po co serwo???????????
: 07 lis 2009, 00:15
autor: Wodzu
Devil pisze:ja mam gdzies wspomaganie przede wszystkim nie ladnie wyglada jak jest gdzies na wierzchu a ukryte jakies ciegla kombinowac fuu bede mial wystarczajaco dlugie dzwignie wiec wystarczy a jak nie to wrabie pompe od ursusa C-360 kolega ma w Ciagniczku samorobnym wazy ponad tone kola 18 duzy balon ciagnikiwe ramie do pompy okolo 15 cm i blokuje kola bez problemu na asfalcie tylko sie gumy pala.Ja mam w swoim traktorku tez tylko kola 16 i jak mam naped przedni wlaczony to 4 kola blokuje.Takze po co serwo???????????
Dobrze gada!
Ja u siebie mialem wlasnie ta sama pompe i pedal 2 cm i kola w miejscu!
50 pln nowa:)