Strona 1 z 1

: 02 paź 2009, 15:03
autor: Wodzu
Luk,widzialem cos takiego:) Nawet ciekawie malec sie zachowywal z tym:)

: 16 lut 2010, 00:40
autor: Cicholc
Tłumniczek właśnie taki mam tylko czekam pogody by go założyc ( muszę dorobic uchwyty do niego :) )
A propo Wiktor jak tam moja podstawka pod gażnik?

: 16 lut 2010, 00:57
autor: Luksky
poszukaj słów mocowanie bredy. Znajdziesz rysunek tej blachy. Ciekaw jestem efektu końcowego. Podobno jest różnica na tym tłumiku bardzo duża. Dużo fajnych patentów jest do malca a najlepiej że większość za śmieszne kwoty :)

: 16 lut 2010, 11:18
autor: koVboy
ale mam nadrabiania, tylko dwa dni mnie tu nie było :shock:

: 16 lut 2010, 13:20
autor: Rob_trike
dwa dni to z 300 postów :shock:

: 16 lut 2010, 13:23
autor: koVboy
no tak cos kole tego, :neutral:

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 21 mar 2010, 16:34
autor: Luksky
kurcze, miałem wałek 385 i to badziewie jakich mało było w moim przypadku, pchnąłem na allegro po roku bo miałem dość. Niewiele sie zmieniło poza spalaniem, ktore wzrosło geometrycznie. Zaprzestałem eksperymentów i pozostawiłem porządną rurke emulsyjną, fajnie zrobiony gaznik, ktory podniosłem o 40mm w górę.

Głowica -3mm wyleciała w cholere, wałek rownież.

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 22 mar 2010, 19:48
autor: Luksky
koło mam lekkie, coś ok 1kg. Jedyne czego nie posiadam to koło alternatora 1:1 i byc może dlatego padają mi alternatory co kilka miesiecy....

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 22 mar 2010, 21:41
autor: koVboy
Cały czas czytam, dawajcie dalej :)

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 22 mar 2010, 23:16
autor: Cicholc
Ja dziś dostałem od Wiktora paczuszkę z podstawką i biorę się jutro za instalacje :D
p.s. Dzięki wiktor za podstawkę

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 24 mar 2010, 18:16
autor: Tybek
Luksky pisze:koło mam lekkie, coś ok 1kg. Jedyne czego nie posiadam to koło alternatora 1:1 i byc może dlatego padają mi alternatory co kilka miesiecy....
powiedziałbym w chooy leciutkie:D a z kółkiem to prawda, gdzieś już chiba o tym kole pisałem, że przy dłubanym motorze musi być duże kółko bo nie wytrzymuje alternator przy większych obrotach.

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 24 mar 2010, 19:09
autor: Luksky
Tybek pisze:
Luksky pisze:koło mam lekkie, coś ok 1kg. Jedyne czego nie posiadam to koło alternatora 1:1 i byc może dlatego padają mi alternatory co kilka miesiecy....
powiedziałbym w chooy leciutkie:D a z kółkiem to prawda, gdzieś już chiba o tym kole pisałem, że przy dłubanym motorze musi być duże kółko bo nie wytrzymuje alternator przy większych obrotach.
Wystarczy, że koło jest lekkie i silnik kreci sie o wiele wyżej. Powiedz, masz dojscie gdzieś gdzie ktos robi koła alternatora 1:1????

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 01 kwie 2010, 23:07
autor: Tybek
Nie chce nikt killera 45KM do trajki 126p? :twisted:

http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=245148&c=53&f=25

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 01 kwie 2010, 23:15
autor: Wiktor
wykres konioniutonów bardzo loadny :D :D :D

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 02 kwie 2010, 00:10
autor: Luksky
Tybek pisze:Nie chce nikt killera 45KM do trajki 126p? :twisted:

http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=245148&c=53&f=25

Wszystko odelżone. Trwałośc to pewnie wyszło by u nas ze dwa razy wokół komina. Stawiam, że droga do WIktora na zlot i go nie ma, a seria bedzie żyła dalej.....

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 27 cze 2010, 13:38
autor: mazda
Ja myślałem by zrobić silnik malczana z 650>800... Rozwiercić blok pod cylindry z garbusa 1600, głowica po obróbce + gaźnik motocyklowy, lekki zamach, zmiana wałka, szklanek popychaczy, koło alternatora 1:1, dobrać odpowiedni tłumik


Półki co silnik jest w stanie ori PF 650 el z 2001r no może pokrywa wiatraka uległa zmianie oraz wyrzuciłem obudowe termostatu.

Re: silniczek 126 tuningi - koVboy czytaj...

: 09 wrz 2011, 16:52
autor: Krzysiek
dobry przetestowany sposób jak poprawić wydajność gaźnika w maluszku znikomym nakładem kosztów. Osobiście wdrożyłem w życie punkty 23456, dysze dopasowałem z gaźnika dużego fiata ale już sam nie wiem z którego modelu. Dodatkowo zwiększyłem dolot do filtra powietrza - trzeba zdjąć górę obudowy wiatraka i skrócić kanał do filtra albo na żywca przebić się pod filtrem do wiatraka. Najlepiej wszystkie zabiegi przeprowadzić jednocześnie co zaskutkuje odczuwalnym przyrostem mocy :D
http://www.google.pl/url?sa=t&source=we ... Qg&cad=rja