Trajka Wiśni

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
ROMPER
Posty: 69
Rejestracja: 18 mar 2010, 00:28
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: ROMPER »

Super maszynka malowanie extra .A co do gotowania wachy to pomagają uszczelki z teflonu pozatym moze warto by było załorzyć tą orginalną blache pod gażnikiem .W orginale powodowała że gorące powietrze wiatrak wypychal przez glowice na zewnątrz , a teraz bez niej cały gorąc wali do gury na gażnik i zbiornik.
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: wisnia »

ROMPER pisze:Super maszynka malowanie extra .A co do gotowania wachy to pomagają uszczelki z teflonu pozatym moze warto by było załorzyć tą orginalną blache pod gażnikiem .W orginale powodowała że gorące powietrze wiatrak wypychal przez glowice na zewnątrz , a teraz bez niej cały gorąc wali do gury na gażnik i zbiornik.
Gaźnik mam dwugardzielowy i blacha nie pasuje, a poza tym nie ma miejsca na nią... Rozważam zastosowanie innej izolacji ciepła
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: Argus »

Kup preszpan i wytnij uszczelki tak na 6-8 mm grubości
i załatwi sprawe
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4477
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: adaśko »

PRAWIE JAK TRAJKA WIŚNI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
ossama

Re: Trajka Wiśni

Post autor: ossama »

asz ci sie wlos zjezyl w awataze :|
ossama

Re: Trajka Wiśni

Post autor: ossama »

adamnor pisze:PRAWIE JAK TRAJKA WIŚNI
masz foty swojej :roll:
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: wisnia »

Mój wyjazd do Wiktora jest pod znakiem zapytania, mianowicie nadal nie wiem co jest z silnikiem. Problem jest jeden, silnik nie ma mocy, rozwija max 80km/h i słabnie na 5 biegu. Co może być powodem.
Nowe pierścienie, cylindry tłoki i głowice po regeneracji. Silnik pracuje równo na zimnym i ciepłym, ma kompresję. Jak się go przeciągnie to zakopci. Niekiedy puści białego dyma. Wkręca się na obroty jak głupi, ale podczas jazdy jest słaby
Zmieniałem gaźnik, cewkę, świece, kable, aparat zapłonowy, przyśpieszacz podciśnieniowy, podłożyłem teflonową podkładkę pod gaźnik i paliwo w komorze jest zimne. Luzy zaworowe ok, zapłon kilkukrotnie sprawdzany i ustawiony książkowo. Wymieniałem pompę paliwa sądząc że brak zupy, dodawałem również ręcznie i elektryczną-paliwo ma. Z braku pomysłów dziś sprawdziłem rozrząd i również OK. Co robić????????????????????????????

PS oprócz wyjebania serca
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: andrew1985 »

Ja bym zaprowadził go do jakiegoś mechanika, starej daty, który w PRL-u naprawiał takie cuda.

Może jakiś mechanik się spotkał z takim problemem i będzie wiedział co robić...
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: wisnia »

andrew1985 pisze:Ja bym zaprowadził go do jakiegoś mechanika, starej daty, który w PRL-u naprawiał takie cuda.

Może jakiś mechanik się spotkał z takim problemem i będzie wiedział co robić...
Najśmieszniejsze jest to, że mój ojciec miał swego czasu warsztat.
Konsultowałem to z kilkoma innymi mechanikami i kurcze żaden nie ma pomysłu i powiela moje przypuszczenia.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: andrew1985 »

wisnia pisze:
andrew1985 pisze:Ja bym zaprowadził go do jakiegoś mechanika, starej daty, który w PRL-u naprawiał takie cuda.

Może jakiś mechanik się spotkał z takim problemem i będzie wiedział co robić...
Najśmieszniejsze jest to, że mój ojciec miał swego czasu warsztat.
Konsultowałem to z kilkoma innymi mechanikami i kurcze żaden nie ma pomysłu i powiela moje przypuszczenia.
No to faktycznie ciężka sprawa...
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: Wiktor »

wisnia pisze:Mój wyjazd do Wiktora jest pod znakiem zapytania, mianowicie nadal nie wiem co jest z silnikiem. Problem jest jeden, silnik nie ma mocy, rozwija max 80km/h i słabnie na 5 biegu. Co może być powodem.
Nowe pierścienie, cylindry tłoki i głowice po regeneracji. Silnik pracuje równo na zimnym i ciepłym, ma kompresję. Jak się go przeciągnie to zakopci. Niekiedy puści białego dyma. Wkręca się na obroty jak głupi, ale podczas jazdy jest słaby
Zmieniałem gaźnik, cewkę, świece, kable, aparat zapłonowy, przyśpieszacz podciśnieniowy, podłożyłem teflonową podkładkę pod gaźnik i paliwo w komorze jest zimne. Luzy zaworowe ok, zapłon kilkukrotnie sprawdzany i ustawiony książkowo. Wymieniałem pompę paliwa sądząc że brak zupy, dodawałem również ręcznie i elektryczną-paliwo ma. Z braku pomysłów dziś sprawdziłem rozrząd i również OK. Co robić????????????????????????????

PS oprócz wyjebania serca
wypierdol serce albo zmien na inne
idą zmiany
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: Argus »

A może to wina zbyt małej dyszy paliwowej w gażniku ?
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: wisnia »

Argus pisze:A może to wina zbyt małej dyszy paliwowej w gażniku ?
Raczej wątpliwie bo gaźnik od 125 o poj 1500. Na zazowskim dwugardzielowym działo się to samo.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: Luksky »

Słabnie mowisz poczas jazdy, czyli jak sie nagrzeje.

Mowisz ze mierzyles kompresje wlasnie podczas takiego stanu rzeczy?
i wychodzi książkowo?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14836
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: winda »

Wiśnia a moze przełożenia mu nie pasują.dlatego mu ciężko podczas jazdy.może głupoty gadam ale mądre rzeczy juz przerobiłeś :wink:
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: agramer1966 »

Zrób krótkie proste puste rury wydechowe i spróbuj... daj znać!
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: sekuwawa »

Wiśnia a ile masz obrotów przy tych 80km/h ?. Ja kiedyś w Dnieprze z napędem na kosz zblokowałem półośkę wózka i go odpiąłem żeby polatać solo. W tym układzie na kole motocykla obroty były x2 i w tym przypadku dnieprowi brakowało mocy bo przy prędkościach gdzie wpływ ma już opór powietrza silnik był poniżej mocy żeby to przełamać. Przy tych 80km/h powinieneś mieć coś ok. 3000 obr/min.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: Luksky »

No właśnie, widzę że ludzie tutaj chwytaja sie tego twierdzenia.

Silnik ZAP wolnoobrotowy a skrzynke i tylny most masz z BMW benzyniaka - co o tym sądzisz? Mnie Wiktor z takim zestawem pogonił....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: Sulkyrider »

Wina przełozenia?
To by wiele wyjaśniało.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: andrew1985 »

Ale wcześniej pisał, ze przed rozebraniem silnika wszystko było ok.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: yunkers »

Pisał że silnik dobrze pracował, ale chyba nie oblatał maszyny, może faktycznie trzeba dobrze rozkręcić przekładnie żeby poszło szybciej, osobiście w swojej konstrukcji montuje skrzynie z dizelka.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: Luksky »

WIśnia, skoro przed remontem było OK z silniczkiem, to wina lezy tylko i wyłącznie w tym co z nim zrobiłes podczas remontu. Cos jest zjebane. Szukaj tam gdzie grzebałeś - to jedyne wyjście......
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: Wiktor »

przlozenia odpadaja
ma silnik wolnoobrotowy z szybkoobrotowa skrzynia powinien krecic sie do odciecia
idą zmiany
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: Sulkyrider »

Wiktor pisze:przlozenia odpadaja
ma silnik wolnoobrotowy z szybkoobrotowa skrzynia powinien krecic sie do odciecia
Faktycznie. Nie zastanowiłem się, powinno zabraknąć mu biegów.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Trajka Wiśni

Post autor: wisnia »

agramer1966 pisze:Zrób krótkie proste puste rury wydechowe i spróbuj... daj znać!
Bez wydechów też latałem i nic to nie zminiało...
Coraz bardziej zaczynam się skłaniać co do przełożeń... Junkers masz rację, maszynkę oblatałem kiepsko i tylko po bocznych i dziurawych drogach....

Dziś jechałem sprzętem i jego max to 80km/h przy 4 biegu, piątka słabnie momentalnie.
W połowie drogi zmieniłem się z ojcem i jechałem na za nim osobówką i zauważyłem, że czasami puszcza niebieskiego dyma(Wiktor potwierdziło się twoje) najprawdopodobniej bierze olej przez prowadnice zaworów ssących. Zastanawia mnie tylko fakt czy piąty bieg miałby tak szybkie przełożenia (jakaś wzmocniona skrzynia od m40), że silnik nie może sobie z nim poradzić. Fakt opory kół oraz powietrza na tylnej kanapie nie są małe, ale.....

Ma ktoś może tylny most do E316 od diesla??????
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość