Trajka Wiśni
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 18 mar 2010, 00:28
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Super maszynka malowanie extra .A co do gotowania wachy to pomagają uszczelki z teflonu pozatym moze warto by było załorzyć tą orginalną blache pod gażnikiem .W orginale powodowała że gorące powietrze wiatrak wypychal przez glowice na zewnątrz , a teraz bez niej cały gorąc wali do gury na gażnik i zbiornik.
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Gaźnik mam dwugardzielowy i blacha nie pasuje, a poza tym nie ma miejsca na nią... Rozważam zastosowanie innej izolacji ciepłaROMPER pisze:Super maszynka malowanie extra .A co do gotowania wachy to pomagają uszczelki z teflonu pozatym moze warto by było załorzyć tą orginalną blache pod gażnikiem .W orginale powodowała że gorące powietrze wiatrak wypychal przez glowice na zewnątrz , a teraz bez niej cały gorąc wali do gury na gażnik i zbiornik.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
- Argus
- Posty: 343
- Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Kup preszpan i wytnij uszczelki tak na 6-8 mm grubości
i załatwi sprawe
i załatwi sprawe
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
PRAWIE JAK TRAJKA WIŚNI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Mój wyjazd do Wiktora jest pod znakiem zapytania, mianowicie nadal nie wiem co jest z silnikiem. Problem jest jeden, silnik nie ma mocy, rozwija max 80km/h i słabnie na 5 biegu. Co może być powodem.
Nowe pierścienie, cylindry tłoki i głowice po regeneracji. Silnik pracuje równo na zimnym i ciepłym, ma kompresję. Jak się go przeciągnie to zakopci. Niekiedy puści białego dyma. Wkręca się na obroty jak głupi, ale podczas jazdy jest słaby
Zmieniałem gaźnik, cewkę, świece, kable, aparat zapłonowy, przyśpieszacz podciśnieniowy, podłożyłem teflonową podkładkę pod gaźnik i paliwo w komorze jest zimne. Luzy zaworowe ok, zapłon kilkukrotnie sprawdzany i ustawiony książkowo. Wymieniałem pompę paliwa sądząc że brak zupy, dodawałem również ręcznie i elektryczną-paliwo ma. Z braku pomysłów dziś sprawdziłem rozrząd i również OK. Co robić????????????????????????????
PS oprócz wyjebania serca
Nowe pierścienie, cylindry tłoki i głowice po regeneracji. Silnik pracuje równo na zimnym i ciepłym, ma kompresję. Jak się go przeciągnie to zakopci. Niekiedy puści białego dyma. Wkręca się na obroty jak głupi, ale podczas jazdy jest słaby
Zmieniałem gaźnik, cewkę, świece, kable, aparat zapłonowy, przyśpieszacz podciśnieniowy, podłożyłem teflonową podkładkę pod gaźnik i paliwo w komorze jest zimne. Luzy zaworowe ok, zapłon kilkukrotnie sprawdzany i ustawiony książkowo. Wymieniałem pompę paliwa sądząc że brak zupy, dodawałem również ręcznie i elektryczną-paliwo ma. Z braku pomysłów dziś sprawdziłem rozrząd i również OK. Co robić????????????????????????????
PS oprócz wyjebania serca
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
- andrew1985
- Posty: 383
- Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
- Krótki opis: Programista
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Ja bym zaprowadził go do jakiegoś mechanika, starej daty, który w PRL-u naprawiał takie cuda.
Może jakiś mechanik się spotkał z takim problemem i będzie wiedział co robić...
Może jakiś mechanik się spotkał z takim problemem i będzie wiedział co robić...
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Najśmieszniejsze jest to, że mój ojciec miał swego czasu warsztat.andrew1985 pisze:Ja bym zaprowadził go do jakiegoś mechanika, starej daty, który w PRL-u naprawiał takie cuda.
Może jakiś mechanik się spotkał z takim problemem i będzie wiedział co robić...
Konsultowałem to z kilkoma innymi mechanikami i kurcze żaden nie ma pomysłu i powiela moje przypuszczenia.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
- andrew1985
- Posty: 383
- Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
- Krótki opis: Programista
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
No to faktycznie ciężka sprawa...wisnia pisze:Najśmieszniejsze jest to, że mój ojciec miał swego czasu warsztat.andrew1985 pisze:Ja bym zaprowadził go do jakiegoś mechanika, starej daty, który w PRL-u naprawiał takie cuda.
Może jakiś mechanik się spotkał z takim problemem i będzie wiedział co robić...
Konsultowałem to z kilkoma innymi mechanikami i kurcze żaden nie ma pomysłu i powiela moje przypuszczenia.
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
wypierdol serce albo zmien na innewisnia pisze:Mój wyjazd do Wiktora jest pod znakiem zapytania, mianowicie nadal nie wiem co jest z silnikiem. Problem jest jeden, silnik nie ma mocy, rozwija max 80km/h i słabnie na 5 biegu. Co może być powodem.
Nowe pierścienie, cylindry tłoki i głowice po regeneracji. Silnik pracuje równo na zimnym i ciepłym, ma kompresję. Jak się go przeciągnie to zakopci. Niekiedy puści białego dyma. Wkręca się na obroty jak głupi, ale podczas jazdy jest słaby
Zmieniałem gaźnik, cewkę, świece, kable, aparat zapłonowy, przyśpieszacz podciśnieniowy, podłożyłem teflonową podkładkę pod gaźnik i paliwo w komorze jest zimne. Luzy zaworowe ok, zapłon kilkukrotnie sprawdzany i ustawiony książkowo. Wymieniałem pompę paliwa sądząc że brak zupy, dodawałem również ręcznie i elektryczną-paliwo ma. Z braku pomysłów dziś sprawdziłem rozrząd i również OK. Co robić????????????????????????????
PS oprócz wyjebania serca
idą zmiany
- Argus
- Posty: 343
- Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
A może to wina zbyt małej dyszy paliwowej w gażniku ?
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Raczej wątpliwie bo gaźnik od 125 o poj 1500. Na zazowskim dwugardzielowym działo się to samo.Argus pisze:A może to wina zbyt małej dyszy paliwowej w gażniku ?
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Słabnie mowisz poczas jazdy, czyli jak sie nagrzeje.
Mowisz ze mierzyles kompresje wlasnie podczas takiego stanu rzeczy?
i wychodzi książkowo?
Mowisz ze mierzyles kompresje wlasnie podczas takiego stanu rzeczy?
i wychodzi książkowo?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- winda
- Secretary
- Posty: 14836
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Wiśnia a moze przełożenia mu nie pasują.dlatego mu ciężko podczas jazdy.może głupoty gadam ale mądre rzeczy juz przerobiłeś
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Zrób krótkie proste puste rury wydechowe i spróbuj... daj znać!
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Wiśnia a ile masz obrotów przy tych 80km/h ?. Ja kiedyś w Dnieprze z napędem na kosz zblokowałem półośkę wózka i go odpiąłem żeby polatać solo. W tym układzie na kole motocykla obroty były x2 i w tym przypadku dnieprowi brakowało mocy bo przy prędkościach gdzie wpływ ma już opór powietrza silnik był poniżej mocy żeby to przełamać. Przy tych 80km/h powinieneś mieć coś ok. 3000 obr/min.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
No właśnie, widzę że ludzie tutaj chwytaja sie tego twierdzenia.
Silnik ZAP wolnoobrotowy a skrzynke i tylny most masz z BMW benzyniaka - co o tym sądzisz? Mnie Wiktor z takim zestawem pogonił....
Silnik ZAP wolnoobrotowy a skrzynke i tylny most masz z BMW benzyniaka - co o tym sądzisz? Mnie Wiktor z takim zestawem pogonił....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Wina przełozenia?
To by wiele wyjaśniało.
To by wiele wyjaśniało.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- andrew1985
- Posty: 383
- Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
- Krótki opis: Programista
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Ale wcześniej pisał, ze przed rozebraniem silnika wszystko było ok.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Pisał że silnik dobrze pracował, ale chyba nie oblatał maszyny, może faktycznie trzeba dobrze rozkręcić przekładnie żeby poszło szybciej, osobiście w swojej konstrukcji montuje skrzynie z dizelka.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
WIśnia, skoro przed remontem było OK z silniczkiem, to wina lezy tylko i wyłącznie w tym co z nim zrobiłes podczas remontu. Cos jest zjebane. Szukaj tam gdzie grzebałeś - to jedyne wyjście......
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
przlozenia odpadaja
ma silnik wolnoobrotowy z szybkoobrotowa skrzynia powinien krecic sie do odciecia
ma silnik wolnoobrotowy z szybkoobrotowa skrzynia powinien krecic sie do odciecia
idą zmiany
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Faktycznie. Nie zastanowiłem się, powinno zabraknąć mu biegów.Wiktor pisze:przlozenia odpadaja
ma silnik wolnoobrotowy z szybkoobrotowa skrzynia powinien krecic sie do odciecia
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Re: Trajka Wiśni
Bez wydechów też latałem i nic to nie zminiało...agramer1966 pisze:Zrób krótkie proste puste rury wydechowe i spróbuj... daj znać!
Coraz bardziej zaczynam się skłaniać co do przełożeń... Junkers masz rację, maszynkę oblatałem kiepsko i tylko po bocznych i dziurawych drogach....
Dziś jechałem sprzętem i jego max to 80km/h przy 4 biegu, piątka słabnie momentalnie.
W połowie drogi zmieniłem się z ojcem i jechałem na za nim osobówką i zauważyłem, że czasami puszcza niebieskiego dyma(Wiktor potwierdziło się twoje) najprawdopodobniej bierze olej przez prowadnice zaworów ssących. Zastanawia mnie tylko fakt czy piąty bieg miałby tak szybkie przełożenia (jakaś wzmocniona skrzynia od m40), że silnik nie może sobie z nim poradzić. Fakt opory kół oraz powietrza na tylnej kanapie nie są małe, ale.....
Ma ktoś może tylny most do E316 od diesla??????
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość