Strona 1 z 1

Ładowanie, alternator, spadki....

: 19 wrz 2009, 01:17
autor: Luksky
Panowie, patent jak ktos chce miec wyższe napięcie ładowania.
Więc diode wstawia sie na zasilaniu regulatora czyli na żółtym przewodzie. Do regulatora po wstawieniu diody dochodzi napięcie pomniejszone o spadek na diodzie. Więc jeżeli napięcie jest 13.6v w instalacji to do regulatora dochodzi 13.1 v. Czyli napięcie ładowania będzie większe o 0.5v w instalacji Dasz dwie diody szeregowo napięcie podskoczy o 1V.

Całośc zaczerpnięta z elektrody, ale w trajach na 126p gdzie powtarza sie szczególnie zimą problem od lat 30 :) bedzie jak znalazł

: 19 wrz 2009, 10:50
autor: 3oo
Oczywiście powtórzę to po raz drugi:
Patenty stosują Ci co nie mają wiedzy.
I dlatego właśnie nie każdemu działa...
Spadek napięcia na diodzie krzemowej wynosi od 0,5 do 0,7 V wszystko zależy od typu diody i sposobu jej wykonania. Oczywiście trzeba umieć to zmierzyć, bo może się okazać, że po zastosowaniu 2 diod napięcie spadnie o prawie 1,5V :cool:

: 19 wrz 2009, 12:12
autor: Luksky
i własnie o taką diode która da spadku 0,5V chodzi. W tej kwestii nikt nie bedzie miał problemu - każdy idzie do sklepu to kupuje najtańszą, pewnie 1A i wlasnie o takie chodzi. Gośc ma w kaszlu w obwodzie dwie takie załaczane włacznikiem z kabiny. Na masce ma dwa halogeny i na dole tez dwa. nie ma kłopotów z brakiem prądu. A ten czlowiek, ktory patent opisał to akurat jest najwiekszy z mozliwych guru jakich znam.

: 19 wrz 2009, 12:20
autor: Wiktor
do altka do golfa mozna kupic regulator na 14 na 14,4 v
moze do kaszla tez są

: 19 wrz 2009, 13:03
autor: Luksky
Wiktor pisze:do altka do golfa mozna kupic regulator na 14 na 14,4 v
moze do kaszla tez są
no są :) wpierdalasz diode za 1zł i masz :)

: 19 wrz 2009, 13:18
autor: Wiktor
jak latwo to zrobic to czemu nie
w folksie nie jest tak rozowo