ViFeRka
: 13 paź 2021, 09:23
Dziś sie połapałem , że 09 października minęło 13 lat jak kupiłem ViFeRke, którą nadal posiadam.
Szybko to zleciało. Jakieś 45 tysięcy kilometrów nią zrobiłem.
Przez ten okres (odpukać ) jeździła bez większych problemów.
Nie liczę wymian oleju, filtrów, opon. 2-gi zestaw napędowy jest już (pierwszy wytrzymał 27 tysi), drugi kpl nowych opon, akumulatory po 6 lat trzymały, Regler nadal działa (od początku założony wentylator z komputera do chłodzenia), kostka na linii impulsator- regler -wycięta, przewody polutowane - po tym jak jeden z 3 przewodów się upalił... 2 razy kostkę masową poprawiałem (przypadłość ViFeRki) , wymieniłem termostat (nowy z ASO miał kosztować około 200zł, wjechała najbardziej wypasiona wersja z dełuuuuu tico...za 35 zł i działa... ) .
Motocykl generalnie polecam, trwały , mało serwisowy (zawory co 24 tys, świeczki tanie, olej , synchro wtrysku) Rozrząd na kołach zębatych (rozwiązanie rodem z Urala...) nie dość że pięknie świszczy to jeszcze jest bezobsługowy, takich rozwiązań już nigdy nie będzie - wycofane w 2002 roku od modelu V-tec...
W przyszłym roku wreszcie dokończę montować turystyczną kierownice ( prosto z MZ-tki) i tylne koło 8-ramienne z modelu 750 RC 36-1- wg mnie najładniejsza i najbardziej pożądana - trudna do dostania już- ja już mam!
Szybko to zleciało. Jakieś 45 tysięcy kilometrów nią zrobiłem.
Przez ten okres (odpukać ) jeździła bez większych problemów.
Nie liczę wymian oleju, filtrów, opon. 2-gi zestaw napędowy jest już (pierwszy wytrzymał 27 tysi), drugi kpl nowych opon, akumulatory po 6 lat trzymały, Regler nadal działa (od początku założony wentylator z komputera do chłodzenia), kostka na linii impulsator- regler -wycięta, przewody polutowane - po tym jak jeden z 3 przewodów się upalił... 2 razy kostkę masową poprawiałem (przypadłość ViFeRki) , wymieniłem termostat (nowy z ASO miał kosztować około 200zł, wjechała najbardziej wypasiona wersja z dełuuuuu tico...za 35 zł i działa... ) .
Motocykl generalnie polecam, trwały , mało serwisowy (zawory co 24 tys, świeczki tanie, olej , synchro wtrysku) Rozrząd na kołach zębatych (rozwiązanie rodem z Urala...) nie dość że pięknie świszczy to jeszcze jest bezobsługowy, takich rozwiązań już nigdy nie będzie - wycofane w 2002 roku od modelu V-tec...
W przyszłym roku wreszcie dokończę montować turystyczną kierownice ( prosto z MZ-tki) i tylne koło 8-ramienne z modelu 750 RC 36-1- wg mnie najładniejsza i najbardziej pożądana - trudna do dostania już- ja już mam!