Strona 1 z 1
Dwukołowo
: 03 maja 2019, 15:03
autor: Rob_trike
Re: Dwukołowo
: 03 maja 2019, 15:10
autor: winda
takimi krowami to na drogi gminne a nie na piach

Re: Dwukołowo
: 03 maja 2019, 17:06
autor: Arek
dobrze, że gajowego z siekiera nie było

Re: Dwukołowo
: 03 maja 2019, 23:33
autor: sekuwawa
GS piękna maszyna, ale w teren to zawsze lżejszy. Nie wiem jak to jest , ale każdy kto na motocyklu zwiedził dzikie kraje twierdzi, że następnym razem musi być 400 lub 250 pojemności.
Re: Dwukołowo
: 04 maja 2019, 09:00
autor: GREGOR
sekuwawa pisze:GS piękna maszyna, ale w teren to zawsze lżejszy. Nie wiem jak to jest , ale każdy kto na motocyklu zwiedził dzikie kraje twierdzi, że następnym razem musi być 400 lub 250 pojemności.
Nie wiem Seku z kim rozmawiałeś, ale mam kumpli co na GS-ach przejechali tysiące kilometrów w różnych warunkach i jak się z nimi gada to o innym moto nie ma mowy. Przejechali kawał Azji i Europy, nie tylko asfaltem

Re: Dwukołowo
: 04 maja 2019, 09:33
autor: sekuwawa
Widzisz Gregor jak jedziesz samotnie i się gdzieś zakopiesz/wywrócisz to wyrwanie 250 jest dużo łatwiejsze niż GS-a. Prędkości dużo większych nie zrobisz, a 250 trochę mniej pali. Prawdopodobnie rozmawialiśmy z podróżnikami szukającymi innych ścieżek.
Re: Dwukołowo
: 04 maja 2019, 12:09
autor: Rob_trike
z mojego wyjazdu GS-em do Albanii napisze jak to wg mnie jest
Droga "czarna" bez względu na stan czy to autostrada, czy gminna - pełen komfort podróży - prędkość 140-150 km/h bez problemu
Drogi "ubite" gruntowe, kamienie, skałki, strumienie - zero problemu - tu GS pokazuje na co stać telelever i paralever
Piach dość głęboki - zmora GS - idzie jak czołg dopiero aż sie wypierdolisz - wg mnie za ciężki zdecydowanie - jak nie przeszkadzasz podczas przejazdu jest szansa - pizda i na gaz - jakoś przejdzie . Jak starasz się mu "pomóc" kierownicą - leżysz i kwiczysz. Junakiem na bank bym lepiej pojeździł w kopnym piachu niż gs
